Ваш внесок до креативного безвізу. Триває краудфандинг на створення англомовної версії «Філософського Саду»

Відповімо собі чесно. Чи посідає Україна в інтелектуальному надбанні світу те місце, на яке заслуговує? Чи багато знають про українську інтелектуальну спадщину в світі? Навіть в найпросунутіших колах світової інтелектуальної еліти? Чи заслуговує наша філософська думка бути озвученою, визнаною та знаною?

Якщо на перші два запитання ви відповіли заперечно, а на третє – схвально, ви з нами!

Українській думці, українській культурі, українському креативу є що сказати і чим поділитися зі світом.

Для цього треба лише одне – знайти зі світом спільну мову. І тоді з’явиться спільний простір взаєморозуміння – спільний квітучий «Філософський Сад».

Чому «Філософський Сад»?

«Філософський Сад» — серія подкастів та «Тез», у яких йдеться про виникнення, сучасний стан та специфіку креативної економіки в Україні.

Гості подкастів — українські європейські митці, культурологи, освітяни, представники креативного підприємництва. Саме вони пояснюють феномен українського культурного коду, розповідають, у чому полягає наша унікальність.

Ось кого засновник та господар «Філософського Саду» Дем’ян Ом запросив до діалогу: Влад Троїцький, Юрій Филюк, Галина Пуліна, Володимир Петренко, Михайло Рябоконь, Володимир Ставнюк, Микита Шаленний, Денис Полтавець, Сергій Кутовий, Андрій Мельник, Дмитро Маленко, Ілля Кенігштейн, Максим Демський, Ірина Соловей, Вероніка Склярова, Жорж Ганьоре та Анастасія Тернова, Олесь Манюк, Микола Демченко, Андрій Палатний, Анастасія Білоус.

І це лише початок. Бо культурні питання нескінченні, і глибоких особистостей в Україні вистачає.

І вони мають усі підстави бути почутими в світі. Для цього треба небагато – зробити так, щоби їх зрозуміли.

Філософський сад обгортка

Чому ми підтримуємо «Філософський Сад»? П’ять відповідей:

  • тому що бачимо попит на подібний формат з боку громадськості;
  • тому що учасникам «Філософського Саду» є чим поділитися та про що розповісти;
  • тому що ми спостерігаємо живу зацікавленість з боку європейської культурно-креативної спільноти;
  • тому що ми віримо в потенціал української культуру та її видатних митців;
  • тому що ми впевнені, що Україна потребує стрімкого посилення інформаційної присутності на міжнародній арені.

Що ми можемо зробити?

Для початку – перекласти 21 «Тезу», що презентують українських мислителів перед європейськими колегами, англійською мовою. Ми не просто можемо – ми вже робимо: ми запустили краудфандинг на англійську версію «Тез» для публікації на європейських платформах. Ми хочемо, щоб голоси українських мислителів зазвучали на міжнародному ринку культурних і креативних індустрій.

Також є попередня домовленість про співпрацю з партнерами, тривають перемовини з представниками культурних кіл Франції, Нідерландів, Німеччини, Великобританії.

Що ви можете зробити?

Для відшкодування витрат на переклад та роботу команди нам потрібно 100 000* грн сумарно від нас з вами та Фонду Відродження.

Якщо ми зберемо необхідну суму на краудфандинг-платформі «Спільнокошт», то Міжнародний Фонд Відродження додасть ще 50 000 грн для реалізації проєкту.

Зібрані кошти буде вкладено в:

  • переклад текстів (британська англійська);
  • коректуру;
  • літературне редагування;
  • дизайн та верстку;
  • ілюстрації;
  • проєктний менеджмент;
  • міжнародний ком’юніті-менеджмент.

Час меншовартості минає. Долучайтеся до розширення культурного впливу України. В нас можуть бути різні переконання, але ми всі віримо в нашу країну, в її потенціал.

Не існує маленьких внесків. Сто тисяч гривень без однієї – це не сто тисяч. Можливо, саме ваш внесок стане вирішальним.

Глобус з усім світом у нас один. Своє місце у світовому креативному просторі для України існує. Нам залишилося лише зробити крок. Зробимо його разом!

Докладніше про краудфандинг дізнайтеся за посиланням.

Усі матеріали проєкту «Філософський Сад» — лонгріди і подкасти — доступні тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...

Сторітелінг і технології, популярність стрімінгових платформ і враження від конкурсу Pitch UA 3

Айра Наполіелло (Ira Napoliello), сторітелер і менеджер креативного та бізнесового секторів аудіовізуальної індустрії. Має з два десятки років досвіду створення, ...

День рідкісних захворювань 2021: Як масштабна світлова ініціатива привернула увагу майже 17 млн українців

Кілька років поспіль українські організації та фармацевтичні компанії, що опікуються пацієнтами із рідкісними захворюваннями, реалізують низку проєктів в Україні до ...