Настав час переписати всі правила, за якими живе ритейл! Тому третя тема Cannes Lions Live 2021 присвячена мінливому та звивистому шляху споживача, тому, як він останнім часом змінювався, і куди він веде.
Як показало опитування LIONS State of Creativity, трансформація бізнесу та пошуки нових способів взаємодії зі споживачами – одна із тих сфер, на якій зосереджують свою увагу більшість агенцій та брендів. Принаймні 54% брендів і 49% агенцій стверджували в ході опитування, що у них постійно є в роботі креативні проєкти, спрямовані саме на це.
В 2021 році економіка вражень продовжить свій розвиток, а межі між фізичним та цифровим світами розмиються ще більше. Звісно, цей процес великою мірою прискорила пандемія, але вподобання споживачів і технічний поступ теж свою роль зіграли. Коли під час локдауну чимала частина життя перебралася в екранний формат, брендам довелося стати набагато вправнішими у цифровому просторі, а будь-які помилки та перебої в роботі стали неприпустимими.
Принцип «все як послуга» дещо зрівняв поле гри в сфері електронної комерції… але водночас зробив її нуднішою. Відтак, постало закономірне питання: як брендам стати суперзірками у цій сповненій конкуренції сфері?
Стартапи, челенджери, платформи шерингової економіки та всілякі новачки – ось хто тут часто стає кращими з кращих. Вони наважуються бути не такими, як інші, й урізноманітнюють шлях споживача дійсно чарівними моментами, розважаючи та приводячи у захват аудиторію.
Під час Cannes Lions Live 2021 ця третя тема відкриє діалог про те, як переосмислити подорож споживача з допомогою креативників, які, власне, й створюють всі ці магічні моменти. Ми побачимо, як креативне мислення здатне перетворити сіру утилітарність на унікальні, імерсивні та розважальні взаємодії.
До речі, опитування Global Web Index/WARC 2021 показало, що 29% споживачів з Бразилії, Китаю, Франції, Німеччини, Індії, Великобританії та США стверджують, що саме цікава взаємодія на комерційних платформах є тим, що заохочує їх робити покупки онлайн. Платформа Amazon Prime звітувала, що за минулий рік її кількість зареєстрованих користувачів зросла на 150 мільйонів осіб. А коли споживачі купують товари повсякденного вжитку онлайн, вони зазвичай витрачають на 46% більше, ніж офлайн.