#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

У грудні 2020 року до Buro.MT звернулася організація Alliance for Public Health, аби привернути увагу до тестування від іншої пандемії. Пандемії, про яку наразі забувають говорити, — про ВІЛ/СНІД.

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Сьогодні рівень захворюваності на ВІЛ у країнах Східної Європи та Центральної Азії вище, ніж будь-де у світі.

Самостійно визначити симптоми вірусу неможливо. Вірус може довгий час жити в організмі та жодним чином не проявляти себе. Щоб дізнатися про нього, необхідно зробити аналіз.

«Зараз особливо складно говорити про інші хвороби, аніж коронавірус. Хоча ці хвороби не зникали, а лише випали з нашого поля зору. Завданням цього проєкту було звернути увагу на пандемію ВІЛ/СНІД та залучити людей до тестування. Світ змінився й медицина також. Експрес-тестування доступне, анонімне та швидке — його не слід боятися. Ми хочемо, щоб про це дізналися якомога більше людей», — зазначає Client Director Buro.MT Анастасія Мартиненко

Чого треба було досягти?

  1. Покращити обізнаність цільової аудиторії про наявність та переваги експрес-тестування.
  2. Створити зацікавленість суспільства та інтерес ключових груп до ВІЛ-тестування.
  3. Через створення запиту стимулювати пропозицію та доступність експрес-тестів в аптеках.

Як вирішували проблему

До більшості аналізів люди ставляться, як до звичайної процедури. Але тестування на ВІЛ оточене упередженнями про складність, відсутність конфіденційності, небезпеки та тривалість процедури. 

Сьогодні це вже у минулому.

Зараз тест на ВІЛ можна пройти не лише у закладі з тривожною назвою «Центр СНІДу». Тестування активно проводяться у приватних клініках, мобільних амбулаторіях, та, що маловідомо — навіть у себе вдома. Такий тест дуже важливий, адже люди, у яких виявлено вірус на ранній стадії, живуть довгим та повним життям.

Комунікаційна кампанія працює не лише на інформування проблеми, а з фундаментальними тригерами — стереотипами та страхами. Адже саме вони є головними перешкодами для тестування на ВІЛ. 

Цю соціальну ініціативу команда Buro.MT поєднала однією місією, ідеєю та хештегом — #тест_не_квест. Назва підкреслює суть кампанії: щоб пройти тест, не треба великих зусиль. Тестування не кусається, воно потрібне та доступне — береш і робиш.

Кроки реалізації:

  1. Розроблено комунікаційну кампанію, що об’єднана єдиною місією та ідеєю.
  2. Знято стопмоушен-відео про легкість процедури експрес-тестування.
  3. Розмішено нативні публікації про можливість експрес-тестування та посилили інформаційну кампанію медіарозміщеннями.
  4. Створено можливість ознайомитися з процедурою за межами соціальних мереж.
#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Також агентство заручилося підтримкою 5 відомих Instagram-блогерів й лідерів думок з України, Грузії та Росії з потрібною цільовою аудиторією, та об’єднало інфлюенсерів однією місією й смисловим посилом.

Блогери поділилися особистими історіями про міфи та стереотипи, пов’язані з тестуванням, а також здали тест та закликали підписників не боятися тестуватися.

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Результати

За короткий проміжок часу нам вдалося привернути увагу достатньо великої кількості людей:

973500+ людей побачили публікації про тестування в Instagram

3525+ зберегли ці публікації у своїх Instagram-акаунтах

12 ЗМІ написали про соціальну ініціативу

#тест_не_квест. Buro MT руйнує міфи про тестування на ВІЛ/СНІД

Проєкт отримав величезну підтримку від багатьох користувачів, а також відомої української ведучої Поліни та топ-моделі Елли Кандиби. Люди активно ділилися та розповідали про свій досвід та страхи, які були зруйновані.

Джерело


Пропонуємо вам переглянути креативні кампанії неурядових організацій у підтримку донорства.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

ЮНІСЕФ нагадує, що не кожна дитина має можливість навчатися дистанційно

Відео від ЮНІСЕФ під назвою «Освіта» показує, що не в кожній родині і не в кожному домі діти мають можливість навчатися дистанційно.

Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, ...

Uklon створив до Дня Землі апсайклінг-сумки REBORD з рекламних банерів

Онлайн-сервіс Uklon створив лімітовану колекцію апсайклінг-сумок REBORD з вінілових банерів. Таким чином у компанії прагнуть звернути увагу колег по ринку ...

Бути інфлюенсером чи не бути: тепер кожен може дізнатися свої блогерські шанси з Myscore

Тепер кожен може дізнатися, наскільки він впливовий в своїх соціальних мережах. Скорингова платформа Myscore допомагає оцінити шанси будь-якої людини стати ...

Ролик «Ісус знищує коронавірус» розбурхав соціальні мережі

У мережі активно обговорюють вірусний ролик «Ісус знищує коронавірус». За сюжетом, величезне чудовисько з диявольськими рогами у вигляді COVID-19 безстрашно ...

Google підготував дудл до Дня Землі

Сьогодні Google разом з усім світом святкує День Землі новим дудлом. Цього року дудл до Дня Землі присвячений масовому висадженню ...