Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

Креативники рекламного агентства TABASCO створили постери Stolen Part Matters про окупацію Криму Росією. На прикладі назв всесвітньо відомих брендів агенція стверджує — вкрадена частина має значення.

Так, на постерах назви лавмарок за допомогою нехитрої маніпуляції перетворюються на слова, що викликають зовсім інші емоції.

Кампанія стала вірусною після того, як креативний директор TABASCO Олександр Смірнов розмістив постери про анексію Криму на своїй сторінці у Facebook 27 лютого.

Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму
Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

Зараз публікації про постери Stolen Part Matters можна знайти на Reddit, Twitter, LinkedIn, Facebook.

Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму
Stolen Part Matters: постери TABASCO про анексію Криму

«Вкотре переконуюсь: ніщо не може зупинити ідею, час якої настав. Кейс чекав свого релізу з 2017 року, і шалений розголос, який він отримав, є прикладом справжнього органічного вірусу. Ці постери — соціальний проект TABASCO, створений для того, аби весь світ не забував, що Крим — це Україна», — зазначає креативний директор TABASCO Олександр Смірнов.


А нещодавно команда креативної агенції banda презентувала свою ідею для міжнародної ініціативи за деокупацію Криму CRIME(A). Її мета — перенести питання незаконної спроби анексії Криму з офіційних столів до людей, компаній та організацій по всьому світу. Переглянути деталі можна за цим посиланням.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Екс-керівник Crello Назар Беген приєднався до PromoRepublic

Назар Беген став директором з маркетингу PromoRepublic, міжнародної платформи з автоматизації роботи з соціальними мережами. Перш ніж приєднатися до команди ...

Кейс AIR Brands: інфлюенсери про відповідальне ставлення до тварин і гру для дітей від Happy Paw і Purina

Діти часто мріють про собаку, але не всі усвідомлюють, що тварина — це не тільки радість, а й відповідальність. Бренд ...

PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out ...

Creative Digest CIAU. Випуск #034

Новини Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions. Можливості для студентів і молодих креаторів. Новий онлайн-інструмент від Depositphotos. Та нова добірка книг ...

«Май повагу до тітоньки», – каже реклама філіппінської мережі пекарень Julie’s

Події ролика для мережі пекарень Julie’s розгортаються у спортзалі, де немолоді тітоньки спокійно вправляються собі перед дзеркалом.

Verizon пропонує геймерам незнищенний ігровий контролер (але швидкий інтернет все ж краще)

Привернути увагу до своїх інтернет-послуг мережа Verizon Fios вирішила у найхарактерніший геймерський спосіб – потроливши всіх.