Спікери Cannes Lions 2020: чи не в креативності полягає справжній секрет безперервного успіху?

Під час фестивалю Cannes Lions 2020 з вами поділяться досвідом ті компанії, які розкрили для себе секрет безперервного успіху: від 8-річного бренда до завжди молодого 118-річного. І завдячують вони своїм успіхом саме креативності. Спікери виступатимуть від імені брендів та агенцій, які вплинули на культуру, досягли комерційного успіху та впродовж років демонстрували стабільно високі результати, ставши такими, якими прагне стати кожна компанія: водночас іконічними та ефективними.

Бренд з одним із найшвидших у світі темпів розвитку

Ми матимемо можливість послухати розповідь Еріка Еджа, старшого віце-президента з маркетингу та комунікацій бренда Postmates, який існує ось уже 8 років, та Джо Стейплза, креативного директора агенції Mother, про те, як ця служба доставки їжі здобула чималу популярність серед знаменитостей, якою вона завдячує своїй брутальній чесності та неперевершеній харизмі.

Знову в строю після корпоративного скандалу

82-річні бренди також обирають чесність в креативності. Скотт Кеог, колишній директор з маркетингу Audi та нинішній гендиректор Volkswagen North America, і Лео Премутіко, креативний директор та співзасновник агенції Johannes Leonardo, розкажуть, як ретроспективна креативна робота допомогла відновити репутацію компанії через три роки після одного з найбільших скандалів в її історії.

Трансформація історичного бренда

І не варто забувати про бренд, який існує ось уже 118 років: Target. У 2016 році ця роздрібна торгова мережа вартістю у 76 мільярдів доларів опинилася на розпутті. Ви матимете можливість почути, як вона реформувала себе і успішно відстояла своє право зватися іконічним брендом. Рік Гомез, директор з маркетингу, цифрових технологій та стратегічного планування, детально розгляне, як бренду Target, якого ледве не спіткало забуття, вдалося знову стати лідером ринку.

Креативний прорив на одному з найбільших ринків світу

Ми також матимемо нагоду дізнатися про те, як саме міжнародним брендам вдається досягти успіху на одному з найбільших споживчих ринків світу: у Китаї. Компанії Coca-Cola та Reckitt Benckiser Group, від імені яких виступатимуть відповідно Річард Коттон та Сінтія Чен, а також Паллі Чау, яка очолює агенцію Cheil Greater China, поділяться досвідом того, як вони перетворювали абсолютно невідомі на цьому ринку бренди на предмети першої необхідності у повсякденному житті споживачів.

Про оригінальність мислення та послідовну креативну концепцію, у яких полягає секрет безперервного успіху, розкажуть також і інші спікери, серед яких:

Загалом спікерів заявлено більше сотні. Ознайомитися з повним списком можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Стажування, курси, стипендії: добірка актуальних можливостей для креаторів

Де креатору підвищити свій професійний рівень, знайти нові джерела для натхнення або новий трамплін для зростання? Це питання завжди актуальне, ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.