Спікери Cannes Lions 2020: чи не в креативності полягає справжній секрет безперервного успіху?

Під час фестивалю Cannes Lions 2020 з вами поділяться досвідом ті компанії, які розкрили для себе секрет безперервного успіху: від 8-річного бренда до завжди молодого 118-річного. І завдячують вони своїм успіхом саме креативності. Спікери виступатимуть від імені брендів та агенцій, які вплинули на культуру, досягли комерційного успіху та впродовж років демонстрували стабільно високі результати, ставши такими, якими прагне стати кожна компанія: водночас іконічними та ефективними.

Бренд з одним із найшвидших у світі темпів розвитку

Ми матимемо можливість послухати розповідь Еріка Еджа, старшого віце-президента з маркетингу та комунікацій бренда Postmates, який існує ось уже 8 років, та Джо Стейплза, креативного директора агенції Mother, про те, як ця служба доставки їжі здобула чималу популярність серед знаменитостей, якою вона завдячує своїй брутальній чесності та неперевершеній харизмі.

Знову в строю після корпоративного скандалу

82-річні бренди також обирають чесність в креативності. Скотт Кеог, колишній директор з маркетингу Audi та нинішній гендиректор Volkswagen North America, і Лео Премутіко, креативний директор та співзасновник агенції Johannes Leonardo, розкажуть, як ретроспективна креативна робота допомогла відновити репутацію компанії через три роки після одного з найбільших скандалів в її історії.

Трансформація історичного бренда

І не варто забувати про бренд, який існує ось уже 118 років: Target. У 2016 році ця роздрібна торгова мережа вартістю у 76 мільярдів доларів опинилася на розпутті. Ви матимете можливість почути, як вона реформувала себе і успішно відстояла своє право зватися іконічним брендом. Рік Гомез, директор з маркетингу, цифрових технологій та стратегічного планування, детально розгляне, як бренду Target, якого ледве не спіткало забуття, вдалося знову стати лідером ринку.

Креативний прорив на одному з найбільших ринків світу

Ми також матимемо нагоду дізнатися про те, як саме міжнародним брендам вдається досягти успіху на одному з найбільших споживчих ринків світу: у Китаї. Компанії Coca-Cola та Reckitt Benckiser Group, від імені яких виступатимуть відповідно Річард Коттон та Сінтія Чен, а також Паллі Чау, яка очолює агенцію Cheil Greater China, поділяться досвідом того, як вони перетворювали абсолютно невідомі на цьому ринку бренди на предмети першої необхідності у повсякденному житті споживачів.

Про оригінальність мислення та послідовну креативну концепцію, у яких полягає секрет безперервного успіху, розкажуть також і інші спікери, серед яких:

Загалом спікерів заявлено більше сотні. Ознайомитися з повним списком можна тут.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Віртуальна вишиванка: український бренд UkrLook розробив першу у світі колекцію цифрового етно-одягу

Український бренд UkrLook розробив і випустив першу у світі віртуальну колекцію етно-одягу. Про це для bit.ua розповіли творці бренду UkrLook. ...

Одеський кінофестиваль представив офіційний постер

12-й Одеський міжнародний кінофестиваль, який відбудеться з 14 до 21 серпня, представив офіційний постер. Оскільки цього року Україна святкуватиме 30-річчя незалежності ...

Американська фотографиня задокументувала замасковані вежі мобільного зв’язку

В Америці замасковані вежі мобільного зв’язку часом прикидаються соснами, часом – кактусами, а іноді навіть хрестами на церкві.

Бренд Liquid Death допомагає надсилати пластикові пляшки туди, звідки вони беруться

Від думок про те, як можна применшити власний внесок у забруднення одноразовим пластиком, часом аж голова пухне. Тому бренд води ...

Створено першу кулінарну книгу для тих, хто через COVID-19 не відчуває смаки або запахи

Один з найвідоміших побічних ефектів COVID-19 — це втрата відчуття смаку або запаху, яка може тривати невизначено довго. Як наслідок, ...

Марина Пухова з Havas PR Kyiv увійшла до складу глобального Impact+ комітету міжнародної мережі Havas

Havas Impact+ Committee сформований з фахівців в області корпоративно-соціальних комунікацій з понад 10 країн, включаючи США, Іспанію, Великобританію, Францію, Італію. ...