Cannes Lions

Під час фестивалю Cannes Lions 2020 з вами поділяться досвідом ті компанії, які розкрили для себе секрет безперервного успіху: від 8-річного бренда до завжди молодого 118-річного. І завдячують вони своїм успіхом саме креативності. Спікери виступатимуть від імені брендів та агенцій, які вплинули на культуру, досягли комерційного успіху та впродовж років демонстрували стабільно високі результати, ставши такими, якими прагне стати кожна компанія: водночас іконічними та ефективними.

Бренд з одним із найшвидших у світі темпів розвитку

Ми матимемо можливість послухати розповідь Еріка Еджа, старшого віце-президента з маркетингу та комунікацій бренда Postmates, який існує ось уже 8 років, та Джо Стейплза, креативного директора агенції Mother, про те, як ця служба доставки їжі здобула чималу популярність серед знаменитостей, якою вона завдячує своїй брутальній чесності та неперевершеній харизмі.

Знову в строю після корпоративного скандалу

82-річні бренди також обирають чесність в креативності. Скотт Кеог, колишній директор з маркетингу Audi та нинішній гендиректор Volkswagen North America, і Лео Премутіко, креативний директор та співзасновник агенції Johannes Leonardo, розкажуть, як ретроспективна креативна робота допомогла відновити репутацію компанії через три роки після одного з найбільших скандалів в її історії.

Трансформація історичного бренда

І не варто забувати про бренд, який існує ось уже 118 років: Target. У 2016 році ця роздрібна торгова мережа вартістю у 76 мільярдів доларів опинилася на розпутті. Ви матимете можливість почути, як вона реформувала себе і успішно відстояла своє право зватися іконічним брендом. Рік Гомез, директор з маркетингу, цифрових технологій та стратегічного планування, детально розгляне, як бренду Target, якого ледве не спіткало забуття, вдалося знову стати лідером ринку.

Креативний прорив на одному з найбільших ринків світу

Ми також матимемо нагоду дізнатися про те, як саме міжнародним брендам вдається досягти успіху на одному з найбільших споживчих ринків світу: у Китаї. Компанії Coca-Cola та Reckitt Benckiser Group, від імені яких виступатимуть відповідно Річард Коттон та Сінтія Чен, а також Паллі Чау, яка очолює агенцію Cheil Greater China, поділяться досвідом того, як вони перетворювали абсолютно невідомі на цьому ринку бренди на предмети першої необхідності у повсякденному житті споживачів.

Про оригінальність мислення та послідовну креативну концепцію, у яких полягає секрет безперервного успіху, розкажуть також і інші спікери, серед яких:

Загалом спікерів заявлено більше сотні. Ознайомитися з повним списком можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»

Креативна Практика створює «Добре портфоліо»: волонтерські дизайн-проєкти для соціальних ініціатив

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Креативна Практика (Creative Practice). В рамках навчання на ...