Яким має бути у наші часи ефективний сторітелінг? Ось питання, на яке спробує дати відповідь шоста тема Cannes Lions Live 2021.
Історії завжди лишалися основою LIONS, оскільки дійсно впливові історії здатні змінити світ. Таку думку поділяють і організатори Cannes Lions впродовж ось вже 67 років існування цього фестивалю.
В ході проведеного ними масштабного опитування State of Creativity респонденти як з боку брендів, так і з боку агенцій назвали сторітелінг, в центрі уваги якого людська спільнота, другою за популярністю креативною тактикою 2021 року, яка поступається своєю пріоритетністю лише соціальному активізму.
Тому аж ніяк не дивно, що цього року сторітелінг став однією з великих тем Cannes Lions Live 2021. Щоправда, у нинішні часи неправильно обраний тон несе із собою значно більший ризик, ніж раніше. Багато хто з учасників опитування згадував про труднощі з віднайденням рівноваги між гумором та емпатією – явний доказ того, що для брендів та креативників ця проблема є цілком реальною.
Привернути до себе увагу серед моря «ніяких» історій.
В ході Cannes Lions Live 2021 буде розглянуто історії, які є актуальними прямо зараз, а також історії, здатні пробитися крізь весь той шум, що панує у перенасиченому середовищі. За минулий рік ми всі могли бачити цілий ряд блискучих історій з незвичними нам темами та героями. Якісь із них запропонували перепочинок від реального світу, а якісь – навпаки спробували донести до своєї аудиторії непрості істини та неприкрашену реальність.
Також шоста тема Cannes Lions Live 2021 не може оминути своєю увагою лідерів думок: наскільки вони актуальні у світі, де є серйозніші проблеми? Чи цікавитимуть вони людей і надалі?
Сюди ж входить і питання лоу-фай контенту, який в 2020 році вимушено опинився в тренді, але показав себе на диво ефективним. Чи триватиме для нього цей злет?
Як і завжди фестиваль Cannes Lions збере найкращих сторітелерів як у рекламній індустрії, так і поза її межами (креативників, шоуранерів, письменників, режисерів тощо), щоб ті розповіли про свій креативний процес і поділилися думками щодо мистецтва та науки сторітелінгу.
Віртуальний фестиваль Cannes Lions Live 2021 відбудеться 21–25 червня.
Його програма передбачає обмін досвідом, зустрічі креативної спільноти, коментарі та тренди від найвідоміших креативників світу. Також впродовж цього тижня будуть оголошені та проаналізовані кампанії-переможці Cannes Lions 2020/2021 років.
Розклад Cannes Lions Live 2021 вже відомий, і ознайомитися з ним можна тут.
Нагадуємо, що стежити за новинами Cannes Lions Live 2021 можна на соціальних платформах:
Оголошені раніше ключові теми Cannes Lions порушують питання минущості інновацій, відбудови після кризи, безперервної еволюції ритейлу, вміння не переступати межу та виживання за допомогою креативності.