Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams — не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи. 

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку
Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку
Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.

Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.

Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем — разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :). 

VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe бота, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на «вечірку» можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.

Віртуальний корпоратив групи Publicis

Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери — концепт-художниками і 3D-моделерами. Дивлячись на результати — вийшло неабияк.

Віртуальна вечірка групи Publicis

Побачити VR-вечірку Publicis Groupe Ukraine можна також на відео: 


А нещодавно ми писали про те, для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним. Десятеро експертів, які входять до Forbes Agency Council, назвали декілька секторів індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Серія онлайн-нетворкінгів «Креативної Європи»

Національні бюро програми ЄС «Креативна Європа» з України, Латвії, Італії, Іспанії та Нідерландів організовують серію онлайн-нетворкінгів для представників культурних та ...

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Мистецьке непорозуміння: в Сеулі пара домалювала графіті вартістю в півмільйона доларів

На виставці сучасного мистецтва в Сеулі молода пара вирішила домалювати одну з картин, що знаходилася в експозиції. Графіті американського художника ...

AIFF Talent Meetings — онлайн-події для всіх, хто цікавиться кіновиробництвом

Фестиваль «Незалежність» спільно з America House запрошують на AIFF Talent Meetings — серію онлайн майстер-класів для всіх, хто цікавиться виробництвом кіно. Спікери AIFF ...

Літнім людям є що розповісти: Cadbury ділиться історіями і закликає спілкуватися

Cadbury і благодійна організація Age UK вирішили нагадати всім, що чимало людей, на жаль, так і залишаються на самоті навіть після локдауну.

У Києві з’явилися постери, що закликають місцян звернути увагу на масове отруєння собак

Після зафіксованих масових отруєнь собак у центрі Києва креативна агенція ANGRY Agency розробила серію постерів, що закликають місцян звернути увагу ...