Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams — не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи. 

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку
Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку
Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку

Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.

Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.

Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем — разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :). 

VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe бота, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на «вечірку» можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.

Віртуальний корпоратив групи Publicis

Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери — концепт-художниками і 3D-моделерами. Дивлячись на результати — вийшло неабияк.

Віртуальна вечірка групи Publicis

Побачити VR-вечірку Publicis Groupe Ukraine можна також на відео: 


А нещодавно ми писали про те, для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним. Десятеро експертів, які входять до Forbes Agency Council, назвали декілька секторів індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Norton commander, касетні програвачі та політехніка: ребрендинг музею КПІ вiд Y agency

В рамках карантинного затишшя Y agency вирішило протестувати нову для агентства послугу — smart branding. «Що ми можемо зробити для ...

ALWAYS

Always запускає кампанію #ОднаДляОдної і надасть безкоштовні засоби гігієни на підтримку українських школярок

Кожна п’ята дівчинка в Україні пропускає школу під час критичних днів через брак засобів жіночої гігієни*. Щоб привернути увагу до ...

Lions Live: команда BBDO розповідає про кампанію «Ти – не ти, коли голодний»

Останні 10 років кампанія «Ти – не ти, коли голодний» невпинно розвивалася, оновлювалася і перетворила іконічний, але призабутий бренд на світового лідера.

В Україні запустили екологічне ранкове шоу, яке дбає про психічне здоров’я слухачів

В Україні запустили екологічне ранкове шоу. Від медитацій у прямому ефірі до психологічної освіти — такий формат вигадали Радіо Аристократи. Мета ...

Підсумки третього дня Lions Live від Джонатана Мілденхолла, гендиректора TwentyFirstCenturyBrand

Співзасновника та гендиректора консалтингової фірми TwentyFirstCenturyBrand було запрошено підбити підсумки третього дня Lions Live.

Lions Live: як створювалася кампанія The Truth Is Worth It

Люди цінують правду, але не завжди згодні з тим, що за неї треба платити. Тому кампанія The Truth Is Worth It мала змінити поведінку цілого покоління.