Раніше щороку усі команди агенцій та департаментів Publicis Groupe Ukraine відзначали день народження групи на спільній корпоративній вечірці, але через COVID-19 такий захід у класичному офлайн-форматі став неможливим. Месенджери, ZOOM, Teams — не надто ефективні, коли йдеться про емоційний зв’язок і хімію усередині інтегрованих команд міжнародної комунікаційної групи.
Креативний мозок сприймає будь-які обмеження, як можливість змінити правила гри і світ навколо. Тож у команди world-changing агенції Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилася ідея організувати VR-івент для колег на платформі VRChat.
Після цього почався процес створення віртуального світу без залучення девелоперів, використовуючи внутрішній ресурс Saatchi & Saatchi Ukraine.
Агенція створила у VRChat цілий віртуальний острів Publicis Groupe, на якому кожен зміг знайти для себе заняття чи розвагу. У той же час гравці могли спілкуватися між собою через мікрофон, так само як у Teams, Zoom чи Meets. Також учасники вечірки взаємодіяли між собою та навколишнім середовищем — разом проходили квест, грали з м’ячем та навіть танцювали. Все, як на справжньому корпоративі :).
VRChat-ом можна користуватися як за допомогою шолома віртуальної реальності, так і звичайного комп’ютера. Окрім цього, команда помістила у віртуальний світ Publicis Groupe бота, яким можна було керувати за спеціальним лінком під час прямої YouTube-трансляції. Тож на «вечірку» можна було потрапити навіть зі смартфона, без реєстрацій та смс.
Креативний директор, арт-директор і копірайтер стали геймдизайнерами, дизайнери — концепт-художниками і 3D-моделерами. Дивлячись на результати — вийшло неабияк.
Побачити VR-вечірку Publicis Groupe Ukraine можна також на відео:
А нещодавно ми писали про те, для яких індустрій AR/VR-маркетинг буде найбільш корисним. Десятеро експертів, які входять до Forbes Agency Council, назвали декілька секторів індустрії, які вже використовують AR/VR-маркетинг, та розповіли, як це впливає на їхній розвиток.