«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Новорічні свята — найчарівніший час! Цього року вперше українців привітав зі святами цифровий Святий Миколай.

ПриватБанк разом із Visa подарував своїм користувачам можливість «запросити» Святого Миколая прямо до себе додому. Щоб отримати AR-привітання, потрібно відкрити на своєму смартфоні додаток «Приват24» і натиснути на кнопку «Св. Миколай». Ця кампанія активна до 19 січня 2021 року.

«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон
«Приват24» привів Святого Миколая в кожен дім через смартфон

Вже зараз можна говорити про те, що це найпопулярніший проєкт в Україні з застосуванням AR. Він яскраво продемонстрував, як технологія доповненої реальності може донести повідомлення бренда в інтерактивній формі і об’єднати людей.

Головним героєм кампанії став 82-річний Михайло Безпалько, актор з міста Тернопіль, який вже 60 років щорічно вітає діток зі святами. Цього року він магічним чином з’явився в доповненій реальності у мільйонів українців.

Технічно цей проєкт втілила в життя компанія ADVIN, яка створила анімованого Святого Миколая в 3D і розмістила його в доповненій реальності.

В AR-активності Святий Миколай з’являється і знайомиться зі своїм глядачем. Після чого загадує тематичні загадки і вітає від щирого серця з новорічними святами. Наприкінці він пропонує зробити фото на пам’ять.

«Ми дуже пишаємося реалізацією цього проєкту, тому що змогли подарувати прекрасні емоції мільйонам українців. І, незважаючи на карантинні заходи, технологія AR допомогла Святому Миколаю відвідати дуже багато сімей», — коментує засновник ADVIN Артем Чигиринський.

За матеріалами пресрелізу ADVIN та ПриватБанк


Читайте також: Втеча від реальності, або Способи та активації з занурення людини в нереальний онлайн-експірієнс.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...