PRIME Group нагородить найсміливішу OOH-кампанію на КМФР-2021

Оператор зовнішньої реклами PRIME Group вручить нагороду «За сміливість» авторам неординарної та запальної кампанії, що буде подана на конкурс Out Of Home Київського міжнародного фестивалю реклами 2021.

Премія заснована PRIME Group у 2017 році. Її завдання — заохочувати рекламну спільноту частіше заглядати по той бік усталених «жанрових» умовностей і не боятися звертати увагу на бренд сміливим креативом.

Катерина Храмова, керівна партнерка PRIME Group: «Ефективна OOH-кампанія — це завжди про креатив тією ж мірою, що й про медіаметричні показники. Найточніший таргетинг й ефективна медіакупівля не компенсують вади посереднього креативу. Не втомимося повторювати: насмілюйтесь, адже нудьга в зовнішній рекламі як не працювала, так і не працюватиме».

У минулі роки нагородою «За сміливість» відзначено:

  • BBDO Ukraine за кампанію Lexus «Зізнайся, ти хочеш Lexus» (2017)
  • LOGA BIGA за кампанію ЖК «Нова Борова» «Живіть за межами буденщини» (2018)
  • Kinograf за кампанію пабу Beer Point «Кожен келих наливаємо по-бельгійськи» (2019)
  • Postmen за кампанію проєкту «Мистецтво хоче знайомитись» (2020)
PRIME Group

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...