• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Підсумки другого дня Cannes Lions Live 2021

23 Червня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Суспільні зміни, ось що було в центрі уваги другого дня Cannes Lions Live 2021.

Піюш Пандей, старший креативний директор Ogilvy Worldwide, зазначив у своєму виступі: «Сила ідеї здатна підштовхнути до змін і у суспільстві, і у світі».

Тому не дивно, що серед переможців Cannes Lions Live 2021, оголошених у вівторок, була не одна така прогресивна ідея. Такими є, наприклад, обидві кампанії, що здобули Гран-прі в категорії Media.

Кампанія Boards of Change перетворила дошки, якими в чиказьких магазинах були забиті вікна під час протестів Black Lives Matter, на пункти реєстрації виборців.

Учасниця журі Кріссі Хансон, директорка зі стратегічного планування OMD Worldwide, прокоментувала це так: «Кампанія стала символом історично важливого моменту. Вона поставила за мету змінити культуру навколо права голосу і підвищити явку виборців серед темношкірих жителів Чикаго. Барикади перетворилися на послання єдності, і це – прекрасно».

Другий Гран-прі в цій категорії присудили телеком-кампанії провайдера Telenor, який в Пакистані уможливив онлайн-реєстрацію для отримання свідоцтва про народження дитини. Завдяки цій кампанії понад 1,2 мільйони дітей перестали бути «невидимими», а отже з’явилася можливість вимагати дотримання їх основних людських прав.

А кампанія Contract for Change, створена FCB Chicago та FCB New York для AB InBev, здобула Гран-прі в категорії PR за свій трирічний план запровадження органічних агротехнологій на американських фермах.

Трохи гумору

Попри неймовірні виклики, які постали перед креативними індустріями, свого почуття гумору креативники не втратили. Це доводять такі кампанії-переможці Cannes Lions Live 2021, як Can’t Touch This (Cheetos) під однойменний трек MC Hammer і Superb Owl (Reddit), що майстерно вклинилася у обговорення Супербоулу.

Кампанія The Bread Exam показала жінкам, як проводити самообстеження, щоб вчасно виявити рак грудей, на прикладі… хлібу. І продемонструвала цю процедуру під час кулінарної передачі.

А Burger King та David Madrid здобули два Гран-прі за кампанію, що представила футбольний клуб «Стівенідж», рейтинг якого найнижчий у Великобританії, в якості чемпіонів світу у відеогрі FIFA 20.

У другий день Cannes Lions Live 2021 Гран-прі здобули такі кампанії:

Гран-прі Media Lions

  • Boards of Change (City Of Chicago, FCB Chicago, 2021)
  • Naming the Invisible By Digital Birth Registration (Telenor, Telenor Pakistan Islamabad, 2020)

Гран-прі Creative Data Lions

  • Saylists (Warner Bros, Rothco/Accenture Interactive Dublin, 2021)

Гран-прі Creative Strategy Lions

  • Can’t Touch This (Cheetos, Goodby Silverstein & Partners San Francisco, 2020)

Гран-прі Direct Lions

  • Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)

Гран-прі PR Lions

  • Contract for Change (AB InBev, FCB Chicago, 2020)
  • The Bread Exam (Spinneys + Lebanese Breast Cancer Foundation, McCANN Clichy, 2021)

Гран-прі Social & Influencer Lions

  • Stevenage Challenge (Burger King, David Madrid, 2020)
  • Superb Owl (Reddit, R/GA San Francisco, 2021)

Ознайомитися з усіма кампаніями-переможцями можна на платформі The Work.

Всі виступи доповідачів Cannes Lions Live 2021 є в записі ось тут.

А купити квиток, щоб отримати до них доступ, можна за цим посиланням: https://live.canneslions.com/discover.

Джерело

А ось ці кампанії отримали свої Гран-прі в понеділок.

Теги: cannes lionsнагородифестивалі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Українського відбору на міжнародний конкурс Креативності в Каннах (Cannes Young Lions & Young Marketers Competition).

9 Квітня, 2025

Young Lions Competitions 2025 — найпрестижніший міжнародний конкурс для молодих креаторів та маркетологів у віці до 30 років, який дає можливість заявити про себе на міжнародній арені. Цього року українські...

Читати даліDetails

Українські Молоді Леви запрошуються на старт Cannes Lions Competitions Young Lions Marketers Competition

Відбувся 5-ий онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024»

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

24 Квітня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.