• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Верховна Рада прийняла у першому читанні проєкт щодо регулювання зовнішньої реклами

7 Червня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Верховна Рада прийняла у першому читанні проєкт щодо регулювання зовнішньої реклами
Share on FacebookShare on Twitter

Верховна Рада прийняла у першому читанні законопроєкт №5094 «Про внесення змін до деяких законів України щодо удосконалення законодавчого регулювання у галузі зовнішньої реклами». За це рішення проголосували 334 народних обранця.

Як зазначила авторка законопроєкту, народна депутатка і заступниця голови Верховної Ради України Олена Кондратюк, мета документу — впорядкувати хаос у зовнішній рекламі в українських містах, на вулицях і автошляхах, а також консолідувати всі норми щодо зовнішньої реклами в одному базовому законі, чітко прописавши вимоги видачі дозволів для розміщення зовнішньої реклами.

«В історичних частинах міст більше не повинно бути засилля рекламних конструкцій. Буде налагоджена система закриття “сірих” та непрозорих розміщень зовнішньої реклами. Я дуже сподіваюся, що у наших містах та обласних центрах на 50% зменшиться кількість рекламних конструкцій», — наголосила Олена Кондратюк.

Мета

Метою законопроєкту є створення сприятливих правових умов для покращення благоустрою населених пунктів та їх підприємницького середовища шляхом комплексного законодавчого врегулювання питань, пов’язаних з розміщенням зовнішньої реклами. Проєкт уточнює поняття «зовнішня реклама», «внутрішня реклама», «реклама на транспортних засобах». Серед низки завдань законопроєкту, зокрема, є запровадження єдиного законодавчого порядку та врегулювання комплексної процедури видачі (відмови у видачі, анулювання, переоформлення, продовження строку дії) дозволів на розміщення зовнішньої реклами, справляння плати за користування місцями розміщення зовнішньої реклами, демонтажу самовільно встановлених рекламних конструкцій.

Стаття 5 закону «Про рекламу» розширена двома пунктами:

«7. Національний фільм або серіал, підготовлений за підтримки спонсора, повинен бути означений за допомогою титрів чи заставки з іменем або найменуванням та знаком для товарів і послуг спонсора на початку та/або наприкінці національного фільму або серіалу.

8. В рекламі національних фільмів або серіалів та заходах, пов’язаних із їх популяризацією, дозволяється наводити інформацію рекламного характеру про спонсора та/або його товари, з відображенням імені або найменування та знаку для товарів і послуг спонсора національного фільму або серіалу, підготовленого за підтримки спонсора, а також спонсора реклами національних фільмів або серіалів та заходів, пов’язаних із їх популяризацією».

Також додано пункт в статтю 12 цього ж закону:

«6. Розповсюджувачі зовнішньої реклами, діяльність яких не фінансується з державного або місцевих бюджетів, звільняються від плати за користування місцями, що перебувають у державній або комунальній власності, на період розповсюдження соціальної реклами на замовлення державних органів таабо органів місцевого самоврядування на засобах зовнішньої реклами, які розміщені у таких місцях».

Крім того в проєкті значно розширені пункти 3-4 статті 16 про заборону розміщення зовнішньої реклами:

  • на пішохідних, велосипедних доріжках та алеях;
  • на опорах дорожніх знаків, засобів світлофорного регулювання та будь-яких технічних засобах організації дорожнього руху, на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні (у тому числі опорах) зовнішнього освітлення, на мостах та естакадах;
  • на висоті менш ніж 5 метрів від поверхні дорожнього покриття, якщо її нижній край виступає за межі краю проїжджої частини;
  • поза населеними пунктами на відстані менш ніж 5 метрів від краю проїжджої частини.
  • ближче ніж за 50 метрів від залізничних переїздів в населених пунктах та ближче ніж за 100 метрів від залізничних переїздів поза межами населених пунктів.
  • що відтворює зображення дорожніх знаків або має схожість (за зовнішніми ознаками, зображенням чи звуковим ефектом) з технічними засобами організації дорожнього руху, попереджувальними та спеціальними звуковими сигналами, а також створює ефект присутності на дорозі пішоходів або транспортних засобів;

4. Забороняється розміщення зовнішньої реклами на об’єктах культурної спадщини національного значення, крім випадків виконання робіт з реставрації чи ремонту будівель, споруд (витворів), що є пам’ятками національного значення, у цілях залучення коштів для забезпечення збереження відповідних пам’яток. У таких випадках зовнішня реклама розміщуються виключно на тимчасових конструкціях (риштування, захисні огорожі тощо), що встановлюються на період виконання таких робіт за погодженням з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері охорони культурної спадщини.

Додатки та уточнення

Проєкт також визначає комплексний законодавчий порядок розміщення зовнішньої реклами у новому розділі ІІ1 «Розміщення зовнішньої реклами». Крім того пропонуються зміни до низки законів України: «Про благоустрій населених пунктів», «Про автомобільні дороги», «Про охорону культурної спадщини», «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про місцеві державні адміністрації», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» тощо.

Відповідно до законопроєкту, кожен білборд (бігборд, рекламний щит) отримає спеціальний QR-код, за допомогою якого громадяни зможуть відслідковувати, кому належить рекламна конструкція, та хто розміщує на ній рекламу.

«Я впевнена, що такі заходи призведуть до підвищення якості та ефективності реклами. Дуже дякую профільному комітету парламенту, співавторам законопроєкту, які представляють різні фракції, та усім, хто долучився. Разом ми робимо важливий крок на шляху європейської інтеграції України», — зазначила Олена Кондратюк.

3 березня 2021 року Рада в першому читанні ухвалила законопроєкт №3427 «Про внесення змін до Закону України “Про рекламу” щодо протидії дискримінації за ознакою статі». Проєкт закону підтримали 266 народних депутатів.

Джерело

Теги: законодавствозовнішня рекламаУкраїна

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни
Відповідальність

Компанія Vodafone Україна представила арт-інсталяцію, присвячену телекомунікаціям в умовах війни

12 Грудня, 2024

2 грудня в Києві компанія FREEBRAND встановила на Контрактовій площі арт-інсталяцію I’M FINE, присвячену важливості зв’язку в умовах війни. Проєкт реалізовано на замовлення компанії Vodafone Україна. Інсталяція виконана у формі...

Читати даліDetails

PHILIPS + OMD+ jamlab = вау-ефект

Bickerstaff.394 і «Ти як?» закликали звертатись до сімейних лікарів за ментальною підтримкою

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.