• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Новозеландська туристична служба висміює навалу однакових фото в соцмережах

2 Лютого, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Нова Зеландія не менш, ніж будь-яка інша країна, прагне відновити свою туристичну індустрію. Але є одна річ, яку попри всі ці наміри вона терпіти не може: численні майже ідентичні фото з подорожей, які практично кожен інфлюенсер вважає за потрібне викласти в своєму інстаграмі. Тому Новозеландська туристична служба запустила кампанію, в якій вона висміює навалу однакових фото в соцмережах. Цією кампанією вона сподівається покласти край такому «соцмережевому мавпуванню».

Кумедне відео до кампанії Traveling Under The Social Influence закликає туристів бути оригінальнішими та вигадливішими в своїх фото. В головній ролі цього відео знявся комедійний актор Том Сейнсбері. Він виступив рейнджером вигаданої організації Social Observation Squad (SOS), обов’язком якого є патрулювання туристичних локацій Нової Зеландії та присоромлення тих, хто сліпо наслідує фототренди соціальних медіа. Його місія – переконати новозеландців робити креативніші фото під час своїх подорожей країною.

Серед усіх цих клішованих фото типу «ноги-хот-доги», «вид зі спини в балії», «поза мислителя» чи «йди за мною» особливою увагою було відзначено позу «орла на вершині». Кожен, хто піднімається на одну з мальовничих вершин Нової Зеландії (як-от Пік Роя чи пік Коромандель), вважає, що йому конче необхідно сфотографуватися у цій позі. Як результат в Інстаграмі за хештегом #RoysPeak можна знайти вже майже 70000 фото, і на багатьох з них – ця засіла в печінках «поза орла».

Гумор та сарафанне радіо

Бйорн Шпрайцер, директор з питань внутрішнього туризму Новозеландської туристичної служби, пояснює, що ця кампанія ставить перед собою декілька цілей. Вона має, по-перше, заохотити новозеландців відвідати нові куточки своєї країни, а по-друге – переконати їх показати щось новеньке і в соціальних медіа теж.

«Ми знову й знову бачимо навалу однакових фото в соцмережах, про яку б локацію мова не йшла. Але ж в Новій Зеландії можна робити багато інших неймовірних речей замість того, щоб ганятися за соціальними трендами», – зазначає він.

Водночас найкращою рекламою внутрішнього туризму є та, що йде від самих новозеландців. Рекомендації друзів та родичів щодо хороших місць для відпочинку є дуже впливовими. Тому, заохочуючи новозеландців публікувати оригінальні фото з нових локацій під тегом #DoSomethingNewNZ, кампанія впливає на доволі велику аудиторію і надихає її відвідати щось нове і нетипове.

Реакція на цю кампанію була, як зазначає агенція Yarn, напрочуд позитивною. Новозеландці (і не лише вони) гумор кампанії оцінили.

До кінця лютого Новозеландська туристична служба стежитиме за хештегом #DoSomethingNewNZ. Після цього десять найкреативніших учасників кампанії отримають подарункові сертифікати номіналом 500 доларів на подорожі в межах країни.

Джерело

Теги: гуморпсихологіясоціальні мережісуспільствотуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.