Новозеландська туристична служба висміює навалу однакових фото в соцмережах

Нова Зеландія не менш, ніж будь-яка інша країна, прагне відновити свою туристичну індустрію. Але є одна річ, яку попри всі ці наміри вона терпіти не може: численні майже ідентичні фото з подорожей, які практично кожен інфлюенсер вважає за потрібне викласти в своєму інстаграмі. Тому Новозеландська туристична служба запустила кампанію, в якій вона висміює навалу однакових фото в соцмережах. Цією кампанією вона сподівається покласти край такому «соцмережевому мавпуванню».

Кумедне відео до кампанії Traveling Under The Social Influence закликає туристів бути оригінальнішими та вигадливішими в своїх фото. В головній ролі цього відео знявся комедійний актор Том Сейнсбері. Він виступив рейнджером вигаданої організації Social Observation Squad (SOS), обов’язком якого є патрулювання туристичних локацій Нової Зеландії та присоромлення тих, хто сліпо наслідує фототренди соціальних медіа. Його місія – переконати новозеландців робити креативніші фото під час своїх подорожей країною.

Серед усіх цих клішованих фото типу «ноги-хот-доги», «вид зі спини в балії», «поза мислителя» чи «йди за мною» особливою увагою було відзначено позу «орла на вершині». Кожен, хто піднімається на одну з мальовничих вершин Нової Зеландії (як-от Пік Роя чи пік Коромандель), вважає, що йому конче необхідно сфотографуватися у цій позі. Як результат в Інстаграмі за хештегом #RoysPeak можна знайти вже майже 70000 фото, і на багатьох з них – ця засіла в печінках «поза орла».

Гумор та сарафанне радіо

Бйорн Шпрайцер, директор з питань внутрішнього туризму Новозеландської туристичної служби, пояснює, що ця кампанія ставить перед собою декілька цілей. Вона має, по-перше, заохотити новозеландців відвідати нові куточки своєї країни, а по-друге – переконати їх показати щось новеньке і в соціальних медіа теж.

«Ми знову й знову бачимо навалу однакових фото в соцмережах, про яку б локацію мова не йшла. Але ж в Новій Зеландії можна робити багато інших неймовірних речей замість того, щоб ганятися за соціальними трендами», – зазначає він.

Водночас найкращою рекламою внутрішнього туризму є та, що йде від самих новозеландців. Рекомендації друзів та родичів щодо хороших місць для відпочинку є дуже впливовими. Тому, заохочуючи новозеландців публікувати оригінальні фото з нових локацій під тегом #DoSomethingNewNZ, кампанія впливає на доволі велику аудиторію і надихає її відвідати щось нове і нетипове.

Реакція на цю кампанію була, як зазначає агенція Yarn, напрочуд позитивною. Новозеландці (і не лише вони) гумор кампанії оцінили.

До кінця лютого Новозеландська туристична служба стежитиме за хештегом #DoSomethingNewNZ. Після цього десять найкреативніших учасників кампанії отримають подарункові сертифікати номіналом 500 доларів на подорожі в межах країни.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...