«Ми любимо, коли чудові історії виходять за межі екранів і стають частиною життя людей. Ми завжди розглядаємо, як можемо поширити світ наших історій для шанувальників, починаючи від одягу та іграшок, закінчуючи захоплюючими подіями та іграми. Ось чому сьогодні ми запускаємо Netflix.shop як захоплююче нове місце, що поєднує в собі продукти та багатий сторітелінг для створення унікальномого шоппінг-досвіду Netflix», — так компанія Netflix оголосила про запуск принципово нового напряму своєї діяльності.
Netflix.shop регулярно випускатиме ексклюзивні лімітовані серії ретельно відібраних високоякісних моделей одягу та аксесуарів, пов’язаних з шоу та брендами Netflix. Серед елементів, що дебютували цього місяця, — вуличний одяг та фігурки на основі аніме-серіалів «Ясуке» та «Іден»; а також одяг та декоративні вироби обмеженого тиражу, натхненні серіалом «Люпен» у співпраці з Лувром.
Команда Netflix також зазначила, що з радістю готова співпрацювати з новими іменами в світі дизайну. Для запуску Netflix.shop компанія підготувала колекцію мерчу, натхненну аніме, від групи дизайнерів-початківців: Наталі Нгуєн, Крістофера Кайтса та Джордана Бентлі.
І це тільки початок. Компанія планує випустити ексклюзивні продукти, натхненні серіалми «Відьмак» та «Дивні справи».
«Ми раді запропонувати шанувальникам новий спосіб поєднати свої улюблені історії та познайомити їх із наступною хвилею художників та дизайнерів, які охоплюють силу розповіді у всіх її формах», — заявляє команда Netflix у власному блозі.