• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Музей Ван Гога в Амстердамі об’єднується з парфумерним брендом для виробництва нестандартних парфумів

8 Червня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Музей Ван Гога в Амстердамі об’єднується з парфумерним брендом для виробництва нестандартних парфумів
Share on FacebookShare on Twitter

Музей Ван Гога в Амстердамі співпрацює з британським парфумерним брендом Floral Street та його майстрами-парфумерами для створення ароматів, натхненних шедеврами художника. Генеральна директорка музею Емілі Горденкер зазначила, що мета колаборації — «запропонувати новий і принципово інший спосіб відчути мистецтво Ван Гога».

Хоча куратори музеїв безпосередньо не беруть участі у проєкті, менеджерка з питань ліцензування музею Марійн Вераарт зазначає, що вони беруть участь у перевірці точності будь-якої інформації, отриманої з життя Ван Гога. «Надзвичайно важливо, щоб репутація Ван Гога, його мистецтва та музею охоронялась. До неї треба ставитися з великою обережністю та повагою», — зазначила Вераарт.

Мотиви

Минуло понад століття, з тих пір як неспокійний художник покинув цей світ. Нині його роботи стали справжнім брендом. Музей Ван Гога, який продає десятки різних товарів на тему його творів, не забарився визнати це як джерело доходу. «Наша співпраця з Floral Street розширює сферу діяльності музею Ван Гога в іншій категорії продуктів. Це ще більше стимулює обізнаність та інтерес до творчості Ван Гога. Колаборація, в підсумку, сприяє реалізації місії музею: творчо надихнути як наших сучасників, так і майбутні покоління», — сказала Вераарт.

Музей Ван Гога в Амстердамі об'єднується з парфумерним брендом для виробництва нестандартних парфумів
Вінсент Ван Гог, «Соняшники»

Перші аромати та ароматизовані вироби можна буде придбати у серпні. Цей крок відбувається саме в момент неймовірного спалаху світового інтересу до творчості Ван Гога і, як результат, карколомного зростання цін на його роботи. У США існує майже 50 захоплюючих світлових інсталяцій, що відображають його роботи, а музей в Амстердамі має власну програму «Познайомтесь з Вінсентом Ван Гогом».

Аромат+цифра

Одночасно з випуском аромату Floral Street доручив неназваній діджитал-компанії створити сучасну інтерпретацію шедевра Ван Гога. Ця цифрова інсталяція теж буде представлена в музеї. «Після приватної екскурсії в музеї я була вражена багатьма картинами і зрозуміла, наскільки мистецтво Вінсента Ван Гога доступне для будь-якої вікової групи, наскільки його шедеврами захоплюються в усьому світі», — підкреслила засновниця бренду Floral Street Мішель Фіні в коментарі Artnet News.

Поки що парфумери зберігають в таємниці інформацію, які саме картини надихнули на створення ароматів. Фіні лише натякнула, що перший аромат присвячено «одному із найбільш впізнаваних шедеврів».

Музеї експериментують із ароматами не вперше. У 2015 році музей Ван Гога організував інтерактивну виставку для незрячих «Почуття Ван Гога», яка включала ароматні елементи. Лувр створив вісім парфумів, натхненних деякими його шедеврами в 2019 році, а нещодавно компанія під назвою Odeuropa отримала в в ЄС грант у 3,4 млн доларів на створення першого «Музею історичних запахів».

Джерело


А в Нью-Йорку, тим часом, планують відкрити музей, присвячений NFT-токенам і цифровому мистецтву. Детальніше про це читайте тут.

Теги: живопискреативмистецтвомузеїтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.