[М] #stayhome HD

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме цілодобово і нагадуватиме глядачам про важливість залишатися вдома. 

[М] #stayhome HD — один із понад 50-ти власних інтерактивних каналів MEGOGO. Кожен такий [М] канал має власний тематичний плейлист та функціонал, що включає паузу, перемотування назад чи вперед, можливість обрати контент як із архіву, так і з подальшого «ефіру», функцію обрання звукової доріжки, субтитрів та якості зображення. 

[М] #stayhome HD

«Головна ідея каналу — закликати та нагадувати як можна більшій кількості глядачів залишитися вдома протягом карантину. Наразі ми зосереджуємо усі наші зусилля, аби час, проведений вдома, був справді цікавим та корисним. Команда програмного відділу зібрала найдобріші фільми, які дозволять по-справжньому відпочити та відволіктись», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Серед фільмів, що показуватиме інтерактивний канал [М] #stayhome HD, наступні: зворушлива стрічка «1+1», романтична комедія «Весільний переполох», улюблена історія «Замерзла з Маямі», мотивуюче кіно «Почни спочатку» та багато інших переважно сімейних кінокомедій. 

Канал [М] #stayhome HD вже доступний користувачам передплат «ТБ і Кіно: Оптимальна» і «ТБ і Кіно: Максимальна».

Нагадаємо також, що взимку відеосервіс MEGOGO заявив про запуск нового бізнес-напрямку — аудіо. Напрямок передбачає все, крім музики. Відтепер на MEGOGO з’являться аудіокнижки найпопулярніших видавництв та подкасти на різноманітну тематику.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

5 фільмів для розвитку креативного мислення

5 фільмів для розвитку креативного мислення

Креативність уже давно стала новою валютою у світі маркетингу та бізнесу. Сьогодні серед величезного інформаційного потоку помітний і успішний лише ...

Nebo на культурній орбіті

Nebo на культурній орбіті: курс на щось хороше

Привіт, земляни! Команда агенції Nebo ideas agency повернулася на місце зльоту, аби знову розповісти вам про культурні тренди світу. За ...

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Що читати на карантині: поради для коммунікаційників

Коммунікаційна агенція prcom підібрала 9 книг, які стануть у нагоді всім маркетологам, піарникам і коммунікаційникам, та допоможуть провести карантин із ...