MEGOGO запустив інтерактивний канал, який закликає бути вдома

На медіасервісі MEGOGO розпочав мовлення інтерактивний канал [М] #stayhome HD, який зібрав найдобріші фільми про дружбу та любов. Канал мовитиме цілодобово і нагадуватиме глядачам про важливість залишатися вдома. 

[М] #stayhome HD — один із понад 50-ти власних інтерактивних каналів MEGOGO. Кожен такий [М] канал має власний тематичний плейлист та функціонал, що включає паузу, перемотування назад чи вперед, можливість обрати контент як із архіву, так і з подальшого «ефіру», функцію обрання звукової доріжки, субтитрів та якості зображення. 

[М] #stayhome HD

«Головна ідея каналу — закликати та нагадувати як можна більшій кількості глядачів залишитися вдома протягом карантину. Наразі ми зосереджуємо усі наші зусилля, аби час, проведений вдома, був справді цікавим та корисним. Команда програмного відділу зібрала найдобріші фільми, які дозволять по-справжньому відпочити та відволіктись», — розповідає Іван Шестаков, директор зі стратегічного розвитку MEGOGO.

Серед фільмів, що показуватиме інтерактивний канал [М] #stayhome HD, наступні: зворушлива стрічка «1+1», романтична комедія «Весільний переполох», улюблена історія «Замерзла з Маямі», мотивуюче кіно «Почни спочатку» та багато інших переважно сімейних кінокомедій. 

Канал [М] #stayhome HD вже доступний користувачам передплат «ТБ і Кіно: Оптимальна» і «ТБ і Кіно: Максимальна».

Нагадаємо також, що взимку відеосервіс MEGOGO заявив про запуск нового бізнес-напрямку — аудіо. Напрямок передбачає все, крім музики. Відтепер на MEGOGO з’являться аудіокнижки найпопулярніших видавництв та подкасти на різноманітну тематику.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

«Креативна Європа» організовує відкритий воркшоп «Міжнародна мобільність для митців»

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, яка фінансує дану програму мобільності, 25 лютого проведе безкоштовний онлайн-воркшоп «Міжнародна мобільність ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Останній випуск Twój Weekend: «Каннські Леви» представили чи не найдивнішу платформу для соціальної кампанії

Агенція YMLY&R Poland у своїй кампанії на підтримку гендерної рівності звернулися до всієї країни з, мабуть, найнезвичнішої платформи для такої комунікації.