Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ), Український католицький університет (УКУ) та INSCIENCE запрошують представників креативної індустрії підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах. Для цього креативникам пропонують надати 30-денну pro bono-підтримку зі створення та просування digital-контенту медичного або наукового працівника у Facebook, Instagram або TikTok.
Детальніше про програму
У грудні 2020-го на базі Школи журналістики та комунікацій УКУ партнери запустили безоплатну онлайн-програму «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?». 60 лікарів-практиків і дослідників із різних галузей вивчають, як розвивати персональний бренд і вести популярні блоги, щоб цікаво розповідати корисну та правдиву інформацію про науку та медицину, зокрема — про COVID-19 та вакцинацію.
Серед учасників програми — студенти-медики та фахівці з 20-річним стажем, лікарі міських лікарень та сільських амбулаторій, інфекціоністи, педіатри, біологи та багато інших.
У лютому 2021 року учасники курсу завершують своє навчання та починають робити перші самостійні кроки у соціальних мережах. Навички, підтримка та поради спеціалістів можуть стати вирішальними для успіху їхнього контенту та мотивації продовжувати просвітницьку діяльність.
«Неправдива інформація завжди становила загрозу, а сьогодні вона особливо небезпечна для життя та здоров’я людей. З’являється все більше фейків та дезінформації про COVID-19 та інші захворювання, лікування, вакцинацію тощо. Щоб захистити здоров’я дітей та дорослих, ми підсилюємо голоси справжніх експертів та просимо креативну індустрію допомогти», — розповідає Анна Суходольська, голова поведінкових та соціальних комунікацій Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні.
«60 учасників курсу — це люди, які не побоялися кинути собі ще один виклик і почати вчитися новому. Вони мають різний досвід та спеціалізації, але вмотивовані не лише будувати власний бренд чи знаходити клієнтів завдяки соціальним мережам, а займатися просвітництвом, говорити цікаво і доступно про важливі наукові питання та підіймати авторитет доказової медицини і науки. І в цьому ми хочемо їх підтримати», — зазначає координаторка курсу, керівниця магістерської програми з медіакомунікацій УКУ Олена Кулигіна.
Кого запрошують до участі
Підтримати українських лікарів та науковців у боротьбі за факти та доказову медицину в соціальних мережах запрошуються креативні, комунікаційні та digital-агентства, експерти із digital-комунікацій, копірайтери та дизайнери. 30-денна digital-підтримка лікаря або науковця може полягати в окремих послугах — наприклад, допомозі з дизайном або текстами, але комплексна робота зі створення, планування та аналізу контенту буде особливо цінною.
Лист із заявкою на участь або питаннями можна відправити на пошту до 1 лютого. У листі необхідно вказати, який формат підтримки ви готові надати.
Програма «Соціальні мережі для медиків та дослідників. Як популяризувати медицину та науку онлайн?» проходить у партнерстві з Агенцією США з міжнародного розвитку (USAID).
Читайте також: Нещодавно Міністерство закордонних справ та Український інститут запустили сайт про Україну для іноземних аудиторій.