Класика поп-арту: «Сплеск» Девіда Гокні продали на аукціоні за $29,8 млн

Картину англійського живописця Девіда Гокні «Сплеск», яку вважають однією з найвизначніших в стилі поп-арт, продали на аукціоні в Лондоні за 23.1 мільйона фунтів стерлінгів ($29.8 млн). Продаж відбувся 11 лютого, повідомляє CNN.

В аукціонному домі Sotheby’s зазначають, що це третя за величиною ціна, яку коли-небудь платили за роботу 82-річного Гокні. Митець, до речі, є одним з найдорожчих сучасних художників.

«Сплеск» – частина триптиха, який Гокні створив в Лос-Анджелесі в 1966-1967 рр. Всі три картини мають подібну композицію, але відрізняються за розмірами. Найбільша – «Великий сплеск» – має розміри 96*96 дюймів та зберігається у лондонській галереї Tate Modern з 1981 року.

Фото: Sotheby’s

Sotheby’s не вперше виставляє «Сплеск» на торги. У 2006 році витвір продали за £2,9 млн ($5,4 млн). І з того часу роботи Гокні користуються популярністю на аукціонах, зокрема його «Портрет художника» («Басейн з двома фігурами») придбали за 90,3 мільйона доларів в 2018 році.

Фото на головній: Christopher Furlong/Getty Images Europe/Getty Images

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Business Culture HubBusiness Culture Hub

Український культурний фонд запрошує до участі в Business Culture Hub

Український культурний фонд об’єднує круті культурні проєкти та бізнес, який розвиває КСВ! Саме тому УКФ запрошує усіх на другу онлайн-зустріч Business ...

З 1 до 5 березня 2021 року на LIONS Live розпочнеться чергова онлайн-сесія креативного розвитку

З 1 до 5 березня 2021 року на черговій онлайн-сесії LIONS Live організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions представлять новий ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Target, Walmart і CVS шукають високотехнологічну альтернативу пластиковим пакетам

Заснована цими трьома ритейлерами інвестиційна фірма Closed Loop Partners має на меті пошук, тестування та впровадження інноваційних альтернатив.

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.

Держкіно презентує онлайн-довідник національних фільмів

Онлайн-довідник «База національних фільмів України» – найповніша база даних за національними фільмами, професіоналами кіновиробництва та компаніями-виробниками України. Держкіно має на меті ...