Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати «будматеріал» для нових ідей

Творчий процес виглядає непередбачуваним та хаотичним. Але — це лише на перший погляд. 7 жовтня відбудеться онлайн-лекція Дмитра Мамонтова, senior copywriter в Havas Ukraine: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей». На лекції Дмитро розкаже про роль творчості в рекламі, покаже приклади ідей з успішних кейсів та детально розбере креативні техніки, які застосовувалися в їхньому створенні.

Окрім цього, під час лекції разом з Дмитром буде можливість детально обговорити основні етапи творчого процесу; розібратись, як правильно до нього підходити та як продуктивно продовжувати. А також Дмитро дасть «dos» & «don’ts», практичні поради щодо застосування конкретних технік; підскаже, чим надихатися та що робити, коли «не пре».

Отже, на лекції Дмитро розбере:

  • з яких основних етапів складається творчий процес у рекламі та що робити на кожному з етапів, щоб ідея «вистрілила»;
  • техніки створенння яскравих та робочих ідей на прикладі реальних кейсів;
  • «don’ts»-антипоради, або «що робити, щоб поховати свою комунікацію заживо».

Дата і час лекції: 07.10 в 19:30

Лекція Дмитра Мамонтова: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей» доступна за підпискою на відеобібліотеку Projector. А для підписників Бібліотеки лекція вже безкоштовна. Приєднатися можна за посиланням.

Дмитро Мамонтов

Про лектора

Дмитро Мамонтов — senior copywriter в Havas Ukraine. Понад 15 років у креативній індустрії, в провідних локальних та мережевих агенціях України і не тільки: Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas, Publicis Middle East.

Створював успішні кампанії для Coca-Cola, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, Letgo, Rozetka, Raiffeisen Bank Aval, Moneyveo та інших.Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.

Портфоліо лектора — за посиланням.


Читайте також: Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Терміново! Фестиваль Cannes Lions 2021 року буде лише цифровим

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосилив, що фестиваль цього року буде лише в Інтернеті, відмовившись від свого січневого оголошення ...

Французькі дизайнери запропонували робити з жувальної гумки коліщата для скейтів

Проєкт пропонує циркулярну систему, яка дозволяє збирати в містах шматочки жувальної гумки і робити з неї кольорові коліщата для скейтбордів.

Нові та чудернацькі модні колекції: вбрання для людей, тварин і рослин

Щось із такого вбрання для людей, тварин і рослин є жартом, щось – результатом розвитку товарів для домашніх улюбленців, а щось – високим мистецтвом.

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Національний відбір на #ViralCreativeExpress 2021 розпочато

Клуб арт-директорів України ADC*UA запрошує всіх молодих креаторів взяти участь у Національному відборі на європейську програму ADC Europe — #ViralCreativeExpress ...

Сильвестр Сталлоне зніме фільм про братів Кличків

Сильвестр Сталлоне зніме фільм «Брати-легенди», присвячений Віталію та Володимиру Кличкам. Герой серіалу «Роккі» виступить режисером і сценаристом стрічки. Спочатку зйомки ...