Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати «будматеріал» для нових ідей

Творчий процес виглядає непередбачуваним та хаотичним. Але — це лише на перший погляд. 7 жовтня відбудеться онлайн-лекція Дмитра Мамонтова, senior copywriter в Havas Ukraine: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей». На лекції Дмитро розкаже про роль творчості в рекламі, покаже приклади ідей з успішних кейсів та детально розбере креативні техніки, які застосовувалися в їхньому створенні.

Окрім цього, під час лекції разом з Дмитром буде можливість детально обговорити основні етапи творчого процесу; розібратись, як правильно до нього підходити та як продуктивно продовжувати. А також Дмитро дасть «dos» & «don’ts», практичні поради щодо застосування конкретних технік; підскаже, чим надихатися та що робити, коли «не пре».

Отже, на лекції Дмитро розбере:

  • з яких основних етапів складається творчий процес у рекламі та що робити на кожному з етапів, щоб ідея «вистрілила»;
  • техніки створенння яскравих та робочих ідей на прикладі реальних кейсів;
  • «don’ts»-антипоради, або «що робити, щоб поховати свою комунікацію заживо».

Дата і час лекції: 07.10 в 19:30

Лекція Дмитра Мамонтова: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей» доступна за підпискою на відеобібліотеку Projector. А для підписників Бібліотеки лекція вже безкоштовна. Приєднатися можна за посиланням.

Дмитро Мамонтов

Про лектора

Дмитро Мамонтов — senior copywriter в Havas Ukraine. Понад 15 років у креативній індустрії, в провідних локальних та мережевих агенціях України і не тільки: Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas, Publicis Middle East.

Створював успішні кампанії для Coca-Cola, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, Letgo, Rozetka, Raiffeisen Bank Aval, Moneyveo та інших.Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.

Портфоліо лектора — за посиланням.


Читайте також: Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Мистецтво і фешн: український бренд LITKOVSKAYA представив спеціальну зйомку «Будинок художника»

Український модний бренд LITKOVSKAYA вивчає мистецтво крізь покоління у новому лукбуці колекції «Artisanal» та представляє спеціальну зйомку «Будинок художника». Творча ...

Cannes Lions 2019 : Day One

«Каннські Леви» 2021 оголосили голів журі

Міжнародний фестиваль креативності «Каннські Леви» оголосив склад президентів журі для нагородження робіт Левами у 2021 році. Цього року до складу ...

Хліба й видовищ! Євген Уткін про сучасний інфопростір, штучний інтелект і повернення до цінностей

Медіа Сreativity.ua виступило ексклюзивним інфопартнером конференції «Інформоперація Різдво», яку ініціювала Рада інформбезпеки та кіберзахисту, і публікує тези деяких виступів спікерів. ...

Grammarly створила перший анотований GEC-корпус української мови і виклала його у відкритий доступ

Компанія Grammarly, анонсувала створення та публікацію у відкритому доступі першого анотованого GEC-корпусу української мови. Компанія розробляє онлайн-сервіс на основі штучного ...

Акторка та дизайнерка Сара Джесіка Паркер виступить у прямому ефірі ЦУМ Київ

26 січня о 17:00 акторка культового серіалу «Секс у великому місті» Сара Джесіка Паркер, а нині дизайнерка власного бренду взуття ...

Creative Digest CIAU. Випуск #023

Креативні тренди 2021 року від Shutterstock. Всеукраїнська акція з популяризації читання. Instagram Guides. А також перша в Україні книга про ...