Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати «будматеріал» для нових ідей

Творчий процес виглядає непередбачуваним та хаотичним. Але — це лише на перший погляд. 7 жовтня відбудеться онлайн-лекція Дмитра Мамонтова, senior copywriter в Havas Ukraine: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей». На лекції Дмитро розкаже про роль творчості в рекламі, покаже приклади ідей з успішних кейсів та детально розбере креативні техніки, які застосовувалися в їхньому створенні.

Окрім цього, під час лекції разом з Дмитром буде можливість детально обговорити основні етапи творчого процесу; розібратись, як правильно до нього підходити та як продуктивно продовжувати. А також Дмитро дасть «dos» & «don’ts», практичні поради щодо застосування конкретних технік; підскаже, чим надихатися та що робити, коли «не пре».

Отже, на лекції Дмитро розбере:

  • з яких основних етапів складається творчий процес у рекламі та що робити на кожному з етапів, щоб ідея «вистрілила»;
  • техніки створенння яскравих та робочих ідей на прикладі реальних кейсів;
  • «don’ts»-антипоради, або «що робити, щоб поховати свою комунікацію заживо».

Дата і час лекції: 07.10 в 19:30

Лекція Дмитра Мамонтова: «Ідеєр-конвеєр: як налаштувати внутрішній ідейо-генератор та де брати “будматеріал” для нових ідей» доступна за підпискою на відеобібліотеку Projector. А для підписників Бібліотеки лекція вже безкоштовна. Приєднатися можна за посиланням.

Дмитро Мамонтов

Про лектора

Дмитро Мамонтов — senior copywriter в Havas Ukraine. Понад 15 років у креативній індустрії, в провідних локальних та мережевих агенціях України і не тільки: Sablya, Mullen LOWE, Saatchi&Saatchi, Havas, Publicis Middle East.

Створював успішні кампанії для Coca-Cola, Fanta, Milka, Carling, AXA Insurance, Dirol, Letgo, Rozetka, Raiffeisen Bank Aval, Moneyveo та інших.Серед нагород: Effie, KIAF, Ad Black Sea, Red Dot.

Портфоліо лектора — за посиланням.


Читайте також: Дмитро Мамонтов, Senior Copywriter Havas Ukraine, нагадує найбільш розповсюджені міфи про копірайтинг та професію копірайтера і одночасно розвінчує їх.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Lions Live: речниця Bacardi радить шукати суперфанатів і деконструює фокус-групи

Компанія Bacardi останнім часом почала орієнтуватися на ті 10% аудиторії, які є її суперфанатами, а не на 90% людей, які становлять основну масу покупців.

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

TWIGA Ukraine поєднала Pepsi та Львів у новому лімітованому дизайні

Бренд Pepsi випустив нову лімітовану банку, присвячену одному з найгарніших міст України — Львову. Колекція була створена ексклюзивно для цього ...

Нарбут

Вийшла друком книга «Нарбут» з унікальною обкладинкою кожного примірника в накладі

Вийшла друком книга «Нарбут» — перша книга в Україні, кожний екземпляр якої має унікальну обкладинку, згенеровану алгоритмом. Дизайн книжки та ...

Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Дозвіл на хуліганство. Регіональна кампанія Uklon від IAMIDEA

Нещодавно Uklon та IAMIDEA розказали всім про нову стратегію і ключове повідомлення: «Твій рух — твої правила». За результатами першої ...

Підсумки першого дня Lions Live від Ани Анджелік, однієї з найвпливовіших CMO світу

Підсумки першого дня Lions Live було підведено Аною Анджелік, яка назвала п’ять ключових інсайтів, які варто винести для себе з понеділкових сесій Lions Live.

Філософський Сад

Проєкт «Філософський Сад» відкриває доступ до серії подкастів та лонгрідів про культуру

Кожен подкаст і лонгрід проєкту «Філософський Сад» — це бесіда і пошук відповіді на запитання: «Якою мовою люди мистецтва говорять ...