«Гра на біржі» в стилі LifeStyles: коли захворюваність на ІПСШ йде вгору – ціни йдуть вниз

Подібно до акцій, інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), вільно обертаються серед публіки. Ця ідея і стала поштовхом до нової кампанії бренда презервативів LifeStyles. Нью-Йоркське відділення агенції FCB/Six розробило кампанію «Publicly Traded», яка стала своєрідною грою на біржі в стилі LifeStyles.

Сайт кампанії у реальному часі моніторить пошукові запити австралійців, відстежуючи, як часто вони шукають інформацію про ІПСШ. На основі цих даних сайт створює інфографіку, подібну до котирування акцій, і розраховує так званий «індекс ІПСШ».

Цей «індекс ІПСШ» визначається за запитами у Google Пошуці стосовно шести найпоширеніших інфекцій: хламідіоз, ВІЛ, сифіліс, герпес, гонорея та вірус папіломи людини. Платформа кампанії «Publicly Traded» орієнтується на три параметри пошукових запитів австралійських користувачів: власне назви хвороб, їх симптоми та місцевість, з якої надсилається такий пошуковий запит.

Коли кількість пошукових запитів щодо тієї чи іншої хвороби зростає, запускається механізм динамічного ціноутворення. Тобто (в теорії) ціна за упаковку презервативів в онлайн-магазинах знижується, коли захворюваність зростає. А коли кількість відповідних пошукових запитів йде на спад, ціна дещо підвищується. Втім, бренд запевняє, що вона в будь-якому разі не перевищуватиме стандартну роздрібну ціну.

Інвестування в майбутнє

Цільовою аудиторією такої гри на біржі в стилі LifeStyles є чоловіки у віці від 18 до 34 років, які цікавляться інвестиціями в цінні папери. Оскільки за даними бренда в Австралії впродовж останнього десятиліття почастішали захворювання на ІПСШ, наразі назріла необхідність у такій інформаційній кампанії.

Промо-ролик, який пояснює, в чому суть кампанії, та відповідна реклама будуть розміщені у соціальних медіа та на вебсайтах, присвячених фінансам.

Ян Макензі (Ian Mackenzie), креативний директор FCB/Six, так пояснив ідею кампанії: «Даних про захворюваність на ІПСШ є чимало, але під впливом моменту їх дуже часто ігнорують. Тому кампанія «Publicly Traded» втілює ці дані у такій формі, яка справді досягне цільової аудиторії, що готова в буквальному сенсі інвестувати в своє майбутнє, а також використовує динамічне ціноутворення у спосіб, який є дійсно новаторським в сфері електронної комерції».

А Марта Тот (Marta Toth), директорка відділу міжнародної маркетингової стратегії LifeStyles Healthcare, додала: «Інформування про важливість безпечного сексу є вкрай важливим для нашої компанії. І найкращим в цій кампанії є те, що вона виконує свою інформаційну місію у новий та нетиповий спосіб».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Вікіпедія відзначає 20-річний ювілей (Інфографіка)

Двадцять років тому, 15 січня 2001 року, Джиммі Вейлз та Ларрі Сенгер запустили сайт під назвою «Вікіпедія» — мережевий інформаційний ...

Creative Digest CIAU. Випуск #022

Чао, креатори! На зв’язку Creative Digest! Вітаємо всіх з Новим роком! Сподіваємось, ви добре відпочили за зимові свята та надихнулися ...

Новорічна реклама без оленів від Bolt: кампанія з України здобула два золота Effie Awards Europe 2021

Новорічна реклама Bolt здобула два золота однієї з найавторитетніших європейських щорічних премій в галузі маркетингових комунікацій ― Effie Awards Europe ...

Ритейл та ескапізм: як мода і дизайн опановують віртуальний простір

Цифрова мода та віртуальний простір стають дедалі дивнішими, апелюючи до уяви та розмиваючи ті межі, у яких досі існував ритейл.

Експонати, які ще ніхто не бачив: британські музеї показують фото, у яких нуль переглядів

Щоразу, коли ви оновлюєте сторінку, перед вами постає нова, випадковим чином обрана фотографія музейного експонату, у якої не було жодного перегляду.

Новини від Cannes Lions: Левів буде вдвічі більше

Організатори Cannes Lions підтвердили, що цього року вручення Левів відбуватиметься, як зазвичай, протягом третього тижня червня 2021 року. Після перенесення минулорічних нагород журі ...