«Гра на біржі» в стилі LifeStyles: коли захворюваність на ІПСШ йде вгору – ціни йдуть вниз

Подібно до акцій, інфекції, що передаються статевим шляхом (ІПСШ), вільно обертаються серед публіки. Ця ідея і стала поштовхом до нової кампанії бренда презервативів LifeStyles. Нью-Йоркське відділення агенції FCB/Six розробило кампанію «Publicly Traded», яка стала своєрідною грою на біржі в стилі LifeStyles.

Сайт кампанії у реальному часі моніторить пошукові запити австралійців, відстежуючи, як часто вони шукають інформацію про ІПСШ. На основі цих даних сайт створює інфографіку, подібну до котирування акцій, і розраховує так званий «індекс ІПСШ».

Цей «індекс ІПСШ» визначається за запитами у Google Пошуці стосовно шести найпоширеніших інфекцій: хламідіоз, ВІЛ, сифіліс, герпес, гонорея та вірус папіломи людини. Платформа кампанії «Publicly Traded» орієнтується на три параметри пошукових запитів австралійських користувачів: власне назви хвороб, їх симптоми та місцевість, з якої надсилається такий пошуковий запит.

Коли кількість пошукових запитів щодо тієї чи іншої хвороби зростає, запускається механізм динамічного ціноутворення. Тобто (в теорії) ціна за упаковку презервативів в онлайн-магазинах знижується, коли захворюваність зростає. А коли кількість відповідних пошукових запитів йде на спад, ціна дещо підвищується. Втім, бренд запевняє, що вона в будь-якому разі не перевищуватиме стандартну роздрібну ціну.

Інвестування в майбутнє

Цільовою аудиторією такої гри на біржі в стилі LifeStyles є чоловіки у віці від 18 до 34 років, які цікавляться інвестиціями в цінні папери. Оскільки за даними бренда в Австралії впродовж останнього десятиліття почастішали захворювання на ІПСШ, наразі назріла необхідність у такій інформаційній кампанії.

Промо-ролик, який пояснює, в чому суть кампанії, та відповідна реклама будуть розміщені у соціальних медіа та на вебсайтах, присвячених фінансам.

Ян Макензі (Ian Mackenzie), креативний директор FCB/Six, так пояснив ідею кампанії: «Даних про захворюваність на ІПСШ є чимало, але під впливом моменту їх дуже часто ігнорують. Тому кампанія «Publicly Traded» втілює ці дані у такій формі, яка справді досягне цільової аудиторії, що готова в буквальному сенсі інвестувати в своє майбутнє, а також використовує динамічне ціноутворення у спосіб, який є дійсно новаторським в сфері електронної комерції».

А Марта Тот (Marta Toth), директорка відділу міжнародної маркетингової стратегії LifeStyles Healthcare, додала: «Інформування про важливість безпечного сексу є вкрай важливим для нашої компанії. І найкращим в цій кампанії є те, що вона виконує свою інформаційну місію у новий та нетиповий спосіб».

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Львівські стартапери відтворять 3D-моделі втрачених пам’яток Львова

Львівські фахівці працюють на створенням нового виду туризму — інтерактивний туризм. Команда Chameleon Age відтворює 3D-моделі втрачених пам’яток Львова. Зокрема, ...

Реклама на поштових марках. Частина друга: українська практика

З перших випусків поштові марки незалежної України привернули увагу світової філателістичної спільноти. І не лише тому, що на мапі з’явилася ...

Вакцина робить світ відкритим. Google випустив новий життєствердний ролик

Google опублікував на YouTube ролик, який закликає людей вакцинуватися. Використовуючи пошукові запити Google, ролик наочно демонструє повернення країн та людей від ...

Пошуки кращого. Hyundai запускає кампанію на користь електрифікації автомобілів

Hyundai та агенція Innocean Berlin запустили європейську кампанію з метою сприяння електрифікації своїх автомобілів. Ролик для кампанії знято Себастьяном Штрассером, ...

В Італії офіційно заборонили цензуру в кінематографі

Міністерство культури Італії остаточно врегулювало закон про цензуру в кінематографі. Згідно закону, в країні забороняється перешкоджати виходу фільму або намагатися ...

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Фестиваль креативності Cannes Lions 2021 року пройде лише онлайн

Організатори Міжнародного фестивалю креативності Cannes Lions оголосили, що фестиваль цього року пройде лише онлайн, з 21 по 25 червня. Нагадаємо, ...