Google відзначив розблокування Суецького каналу веселими гіфками

Окрім того, що Google радує користувачів щоденним цікавими дудлами, час від часу він викладає в Пошук особливі приколи. Наприклад, на згадку про довгоочікуване визволення вантажного корабля Ever Given, який застряг упоперек Суецького каналу, Google створив маленький візуальний мем.

Увесь світ затамував дихання, коли 23 березня контейнеровоз довжиною 1312 футів застряг у односмуговій зоні Суецького каналу та протримався так майже тиждень. Він перевозив 18 300 контейнерів і перешкоджав руху 369 кораблів, створивши гігантський затор, який було добре видно навіть із космосу. Ця унікальна ситуація викликала ціле море мемів.

Ever Given

29 березня корабель Ever Given нарешті звільнили. Цей подвиг потребував невпинного копання земснаряду, зусиль 14 буксирів і, на щастя, сприятливих умов припливів. Вирішення цієї проблеми створило справді святковий настрій у багатьох користувачів соцмереж.

Google не міг пройти повз, відсвяткувавши розблокування Суецького каналу і визволення Ever Given постійним рухом суден по своїх сторінках із результатами пошуку. Щоб переглянути їх, просто введіть у пошуковику «suez canal» або «Ever Given».

Джерело


На додачу до морської теми: Новозеландська агенція DDB Aotearoa та місцеве відділення МакДональдз показали відео, де на персонажів ролику чекає телепортація по фермах, садах і, зрештою, в Тасманове море. 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...