Don’t Just Share, Care! До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Бренд SodaStream, провідний виробник газованих напоїв у США, розпочав свою кампанію до Дня Землі 2021 під слоганом Don’t Just Share, Care! У ролику знялася Ренді Цукерберг, сестра Марка Цукерберга і колишня прес-секретарка Facebook, нині відома бізнес-леді.

У ролику бренд SodaStream в гумористичній формі ділиться важливими екологічними меседжами. Так, Ренді Цукерберг закликає людей не лише віртуально піклуватися про природу в соціальних мережах, а й брати активну участь у реальних екологічних заходах. У кінці відео Цукерберг представляє платформу, де компанія опублікувала власні зобов’язання щодо охорони навколишнього середовища.

Так, SodaStream уже сьогодні активно переходить на багаторазові пляшки як альтернативу одноразовим пластиковим. Компанія зобов’язується скоротити вживання одноразових пляшок на 78 мільярдів штук до 2025 року.

Починаючи з кінця цього року, SodaStream також перейде на металеві ароматичні пляшки, тим самим скорочуючи обсяг одноразових пластикових пляшок ще на 200 мільйонів.

SodaStream також заявляє про старт виробництва офісних та домашніх автоматів газованої води виключно з перероблених або рослинних матеріалів, і таким чином робить екологічним весь асортимент своєї продукції.

До Дня Землі Ренді Цукерберг закликає перейти від лайків до реальних справ

Джерело


Більше про світові та українські проєкти та кампанії в підтримку екології і сталого розвитку читайте за цим посиланням.

Теги:

Український Маркетинг Форум

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

26 квітня на ВДНГ відкривається мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож»

Мультимедійна виставка «Чорнобиль. Подорож» складається з сімох смислових блоків — від світового контексту карколомного 1986 року до розповіді про саму ...

Природозахисна організація Beneath The Waves продає NFT, щоб допомогти акулам

Є люди, які ночами не сплять, вигадуючи імена своїм майбутнім дітям. А деякі щасливці з них тепер мають можливість дати ...

Бренд Unilever випустив дезодорант з інклюзивним дизайном

Такий дезодорант з інклюзивним дизайном має нове пакування з кришечкою, яку можна відкрутити однією рукою, вбудованою ручкою та етикеткою шрифтом ...

Avon започатковує продаж брошок, щоб змінити життя жінок на краще

Компанія AVON розпочала в Україні продаж благодійних брошок. Мета ініціативи — зібрати кошти на допомогу жінкам у розв’язанні двох великих ...

Фільми для незрячих людей: SWEET.TV долучився до проєкту «Доступне Кіно»

Онлайн-кінотеатр SWEET.TV розпочав співпрацю з агенцією «Доступне Кіно», що працює в межах громадської організації «Боротьба за права». Мета співпраці — щоб якісних, легальних, доступних для ...

Sheba випустила нічне відео для власників котів

Відомий виробник кормів для тварин Sheba разом із агенцією AMV BBDO підготував фільм для власників котів, яким доводиться прокидатися вночі, ...