Агенція W+K представила колекцію «одягу» з канцтоварів

Для того, щоб побачити найдивнішу колекцію Тижня моди в Нью-Йорку, достатньо зазирнути у Інстаграм агенції Wieden + Kennedy. Ця агенція щойно опублікувала фото своєї нової колекції «одягу» з канцтоварів: плаття, куртки та інше. І все це зроблено з речей, які можна знайти у будь-якому офісі. Такі матеріали для індустрії моди дійсно незвичні: швабри, пакувальна плівка, папір, пропущений крізь шредер, шнури живлення, степлери, затискачі для паперу тощо. Проте, як видно з фото, кінцевий результат водночас демонструє і неабияку креативність, і гумор. Це – прекрасний жарт.

«Канцелярська» колекція створюється не вперше

Цей щорічний проект очолює Крістін Гледні (Kristin Gladney), фотограф W+K New York. Зародився він у 2017 році, і кожного наступного року «луки» ставали все більш вигадливими.

Гледні та її невеличкій команді дизайнерів, моделей та на всі руки майстрів знадобилося десь 2-3 дні на те, щоб створити кожну композицію та відзняти її.

За її словами, цього року у них склалася справжня команда людей, які займалися пошуком ідей та працювали над дизайном. Натхнення вони черпали звідусюди: з сучасної моди, з дизайну костюмів та з властивостей самих матеріалів. В ході творчого процесу чимало ідей поступово еволюціонували, в той час як деякі з них спадали на думку миттєво, варто було лише пошарудіти навколо в офісі та серед мийних засобів.

Ентузіазм та майстерність

Всі моделі, що представляють колекцію «одягу» з канцтоварів – співробітники агенції W+K New York. Деякі з дизайнерів демонструють власні витвори. Втім, обираючи моделей, Гледні керувалася також бажанням показати мультикультуральність своєї творчої команди.

Мабуть, найулюбленішим «вбранням» креаторів стала дута куртка з пакетів для сміття, які були заповнені повітряно-бульбашковою плівкою та «зшиті» стиплером. Всі креатори по черзі приміряли її та погодилися, що її дуже приємно носити.

Така «канцелярська» колекція є своєрідним оммажем Тижню моди, навіть якщо вона паралельно трохи підсміюється над його абсурдністю. За словами Крістін Гледні, висока мода – це мистецтво, і така креативна розминка дозволяє втілити його у життя. Не кажучи вже про те, що решту року ініціаторка цього проекту присвячує насамперед фотографії, тож це хороша нагода спробувати себе у дещо іншій креативній сфері.

Джерело

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Оголошено півфіналістів та експертів докторинг-майстерні PITCH UA 3

Третій сезон конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну PITCH UA стрімко набирає обертів. Цього року до PITCH ...

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Google запустив новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture» для школярів, вчителів та батьків

Google запускає новий проєкт «Навчайтеся разом з Google Arts & Culture». Мета проєкту — допомогти вчителям, учням та їхнім батькам ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Організація Грети Тунберг саркастично рекламує втечу із Землі на Марс

Саркастична реклама марсіанського туризму звернена до тих 99% населення планети, які ніколи не зможуть дозволити собі втечу із Землі на Марс.