• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Агенція TABASCO зробила ребрендинг для ГО «Україна без сміття»

19 Березня, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Агенція TABASCO зробила ребрендинг для ГО «Україна без сміття»
Share on FacebookShare on Twitter

При створенні візуального стилю команди TABASCO та ГО «Україна без сміття» взяли за основу слоган «Стискай! Скорочуй! Мінімізуй!»

Стискай, скорочуй, мінімізуй — це не лише про пляшку чи пакет. Це про спосіб мислення і нового існування. У логотипі креативники з TABASCO відтворили три важливі для громадської організації місії та сенси:

  • корисне правило сортування — в «Україні без сміття» сподіваються, що нарешті привчать усіх стискати пляшки перед утилізацією;
  • мінімізація непотребу на планеті;
  • скорочення назви громадської організації до УБС, адже так звикли робити відвідувачі та підписники «України без сміття»

«Нам було важливо відшукати партнера, з яким ми не тільки зробимо круту візуалізацію нового лого, нам було важливо мати спільні цінності. Агенція TABASCO не вперше допомагає соціальним проектам, робить це свідомо і pro bono. Це крута практика, коли відомі агенції вкладаються у суспільно важливі речі», — коментує голова громадської організації «Україна без сміття» Євгенія Аратовська.

«TABASCO робить свій внесок у sustainable development, підтримуючи ті ініціативи, що справді щось змінюють. «Україна без сміття» саме такий проєкт», — говорить креативний директор та партнер TABASCO Олександр Смірнов.

https://www.youtube.com/watch?v=3Tp7maD1Upw

Пост-продакшном займалась команда TPH-ONE.

Також перегляньте брендинг для Kyiv Food Market від TABASCO.

Теги: TABASCOребрендингУкраїна без сміття

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Effie Awards Ukraine 2025: формування рейтингів ефективності та визнання на світовому рівні

6 Серпня, 2025
Відповідальність

ВРК і СБС ЗСУ запустили рекрутингову платформу для комунікаційних фахівців

18 Серпня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.