• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

8-го березня пройде перший діджитал-марш за ратифікацію Стамбульської конвенції

8 Березня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
8-го березня пройде перший діджитал-марш за ратифікацію Стамбульської конвенції
Share on FacebookShare on Twitter

Рекламна агенція Windfor’s Kyiv та студія зі створення Іnstagram-фільтрів FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок. Мета кампанії — нагадати про ратифікацію Стамбульської Конвенції, яку український уряд відкладає з 2011 року. Кампанія складається з плакатів і діджитал-маршу, до якого можуть долучитися всі охочі.

Про діджитал-марш

Креативники вперше в Україні запустили діджитал-марш, присвячений захисту прав жінок. Захід порушує болюче для України питання Стамбульської Конвенції, що запобігає насильству стосовно жінок і домашньому насильству, і яку вже 10 років не може ратифікувати український уряд.

Організатори онлайн-маршу наголошують, що 8 березня — це хороший привід нагадати українцям про жінок, які щороку страждають від домашнього насильства.

Нагадаємо, що за статистикою Мінсоцполітики майже кожна 5-та жінка в Україні була жертвою насилля. Загострила ситуацію й пандемія, адже упродовж 2020 року заяв та повідомлень про домашнє насильство надійшло на 47% більше, ніж у 2019-му.

Як долучитися до діджитал-маршу?

Діджитал-марш пройде паралельно з офлайн Маршем Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня о 13:00 на Михайлівській площі. Він так само важливий, як і перший, адже допомагає поширити меседж про те, що голос кожного та кожної важливий і може вплинути на становище жінок в Україні.

Щоб долучитися, необхідно лише зняти Instagram-сторі з фільтром та відмітити акаунт @marshzhinok в Instagram.

Сам Іnstagram-фільтр візуалізує законотворчий процес у Верховній раді.

Після його відкриття користувач бачить сьогоденну ситуацію, а саме — законопроєкт про ратифікацію не прийнято. Однак, натиснувши кнопку запису Instagram-сторі, кожна та кожен з нас може віддати вирішальний голос та змінити хід подій на користь прийняття Стамбульської конвенції.

Дмитро Корнілов, співзасновник та CEO діджитал-студії FFFACE.ME:

«Наразі є багато проблем, що просто зависли через те, що не чутно тих, хто про них говорить. Політики мають багато ефірного часу, а розважальний контент та реклама заповнюють те, що залишилось. Отже, коли ми хочемо сказати про щось важливе, наш голос часто не чутно, однак ситуація змінюється, коли ми починаємо говорити разом.

Instagram-фільтр чудово підходить в якості масового „гучномовця“, що допомагає консолідувати наші голоси в мережі. І тому навіть ті, хто не зможе відвідати Марш, матиме змогу висловити свою позицію в цей день.

Таким чином, зробивши звичну справу та просто знявши сторі, ми зробимо так, щоб нас почули і законопроєкт про захист жінок було нарешті розглянуто і прийнято».

Про що кампанія?

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

«Історія забуде тебе, якщо ти забудеш ратифікувати Стамбульську конвенцію», — постери з такими слоганами розклеїли креативники в урядовому кварталі. На другому плакаті цієї серії можна впізнати табло голосування Верховної Ради — щоправда, з іншим текстом.

Постери та діджитал-марш мають слугувати певним нагадуванням посадовцям по дорозі на роботу і щоразу казатимуть їм, що ратифікація Стамбульської Конвенції — це їхній шанс увійти до історії України.

Windfor’s Kyiv та FFFACE.ME створили креативну кампанію для Маршу Жінок

Інна Табаченко, креативна копірайтерка агенції Windfor’s Kyiv:

«Особисто я щаслива, що в Україні тема домашнього насилля нарешті припиняє бути табуйованою. Та коли ми в Windfor’s задумалися над цим питанням, зрозуміли, що за останній рік ми бачили вдосталь кампаній з протидії домашньому насиллю, та жодної — за ратифікацію Стамбульської Конвенції. Ми вирішили це змінити.

Стамбульська конвенція — це коли ти знаєш, що твоя гідність захищена законом. Ти знаєш, що, якщо з тобою трапиться біда, тобі не потрібно буде принижуватись, показувати синці поліцейським та доводити, що тебе насправді зґвалтували. Це відчуття безпеки щодня і всюди. А зараз все, на що ти можеш розраховувати дорогою додому ввечері, — це стиснуті у руках ключі, які, як ти заздалегідь знаєш, тобі не допоможуть».

Прискорити ратифікацію Стамбульської конвенції можна буде і на офлайн Марші Жінок, який відбудеться у понеділок 8 березня на Михайлівській площі о 13:00.

Нагадаємо, що Стамбульська конвенція — один з найдієвіших міжнародних актів у сфері захисту прав жінок про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами. Його роль: запобігання насильства, захист постраждалих та притягнення до відповідальності винних.


Пропонуємо вам також переглянути кампанії з архівів Cannes Lions демонструють, що дедалі більше економічних секторів вважають за пріоритет гендерну рівність: від банківської справи до стрімінгових платформ.

Теги: Windfor’s Kyivгендерна рівністьдіджиталонлайнсоціальні мережі

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Що робити, коли твого викладача захоплює дивна істота з іншого виміру, а єдиний шанс урятувати його — це дивний рецепт із віскі, креатином і засобом від іржі? Правильна відповідь —...

Читати даліDetails

TikTok, що об’єднав три аудиторії: як запускався акаунт соціального освітнього проєкту «Навчай для України»

Агентство OMG запустило ініціативу «ІнстаКачка», щоб безкоштовно допомогти українським малим бізнесам прокачати свої соцмережі

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.