До 21 березня відкрита реєстрація на безкоштовний курс Creative Practice «Основи дизайну»

Минулого року в Україні запустилася освітня платформа для фахівців креативних індустрій — Creative Practice.

Освітня платформа включає:

  • освітні продукти (курси, окремі лекції та спеціальні формати),
  • онлайн-платформу для навчання,
  • систему профілів студентів,
  • систему сертифікації,
  • програму допомоги в працевлаштуванні.

До 21 березня відкрита реєстрація на безкоштовний курс Creative Practice «Основи дизайну»: https://cases.media/creativepractice/

Це вже буде другий потік. Його програма присвячена графічному дизайну, веб-дизайну і UI/UX-дизайну. Особливістю курсу є уніфікована і узгоджена партнерами програма, заснована на реальних практиках і методах роботи.

Курс проходить виключно в онлайн-форматі і планує тривати 2,5 місяці.

Випускники курсів будуть автоматично потрапляти в списки кадрового резерву партнерів організаторів.

Проєкт створюється групою українських креативних компаній на основі реальних практик і знань особливостей роботи. На поточний момент в робочу групу входять Aimbulance, Arena Media Expert, Deco.agency, dl.agency, Element Agency, Enjoy, Gagarin Studio, Galagan, Grape, Havas Kyiv Design, Hexagon Agency, Kyiv Signals, League Design Agency, MADCATS, MEX a member of Havas, Michurin, New Strategies Group, POPEL Agency, POSTMEN, Sasquatch Digital, Skykillers, TS/D Agency, UAMASTER, Vertigo, Vintage Web Production, Wideworks, список партнерів розширюється.

Дізнатися більше про проєкт Creative Practice: https://cases.media/creativepractice. Якщо ви хочете приєднатися, напишіть на [email protected]

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Docudays

Фестиваль 17 Docudays UA відбудеться онлайн

Цього року у зв’язку з карантином організатори вирішили провести 17 Docudays UA онлайн з 24 квітня по 3 травня! Усі фестивальні ...

public-FIAT---500E---81585906322--default--1280_1

Світломузика для електрокарів: Fiat співпрацює з модними брендами

В рамках нової місії компанія Fiat співпрацює з італійськими модними брендами та закликає всіх до підтримки екології у своєму житті.

Телеприсутність у музеї: британською галереєю мистецтв розгулюють роботи

Одна з мистецьких галерей Великобританії, схоже, знайшла вихід із нинішньої ситуації, запропонувавши відвідувачам телеприсутність у музеї.

MGID logo cover

MGID запускає контекстний фільтр статей зі згадками COVID-19

Міжнародна платформа нативної реклами MGID розширює можливості свого brand safety рішення для рекламодавців, запустивши новий контекстний фільтр. Він дозволить оминати ...

NESCAFE_3in1_XXL_Informer_040220b

Розмір стіка має значення. Запуск Nescafé 3в1 у новому XL-форматі

Чим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine ...

Cannes Lions

Cannes Lions 2020 скасовано

Фестиваль та нагородження робіт Левами у 2020 році не відбудуться. Про це організатори Фестивалю оголосили на своєму офіційному сайті. Також ...