Сім креативних вправ для віддаленої роботи

Денні Блустоун (Danny Bluestone), співзасновник агенції Cyber-Duck, яка спеціалізується на сервіс-дизайні та розробці веб-додатків і працює виключно в режимі віддаленої роботи, знає з власного досвіду, що креативність та творча колаборація аж ніяк не обмежуються спілкуванням обличчям до обличчя. Але оскільки всім час від часу необхідний елемент гри, щоб віднайти у собі креативну іскру, він вирішив поділитися з колегами тими вправами, які його агенція використовує для пошуку натхнення в ході своєї дизайнерської роботи. Ось ті сім креативних вправ для віддаленої роботи, які ця агенція успішно застосовувала ще задовго до пандемії.

Візуалізація цілей

Хороший спосіб розпочати роботу над проєктом – візуалізація цілей. Це дозволяє кожному учаснику поміркувати над тим, чого саме має досягти той чи інший проєкт. Зробити це можна у будь-який спосіб: скетч, ключові слова, списки, есе. Та навіть імпровізований танець, якщо комусь так зручніше висловитися!

У такий спосіб можна побачити точку зору кожного на мету проєкту і пробудити в команді ентузіазм.

«Смердюча риба»

Чудова креативна вправа з влучною назвою, яка, знов-таки, добре підходить для початку роботи над проєктом. В її ході учасники висловлюють усі можливі ризики проєкту, які вони тільки можуть передбачити. (Ідея полягає в тому, що, якщо цю «рибу» не витягти на світ божий якомога швидше, вона тухнутиме й далі і засмердить вам геть усе!)

«Смердюча риба» – чудовий спосіб з’ясувати усі потенційні проблеми та перепони, пролити на них світло і вирішити, що з ними робити. (І чи взагалі варто за цей проєкт братися.)

«Божевільні вісімки»

«Божевільні вісімки» – цікава і швидка вправа, в ході якої всі учасники мають зробити нариси восьми ідей за вісім хвилин. Все, що потрібно для цієї креативної вправи, це аркуш паперу та ручка (чи товстий фломастер, якщо вам потім цим аркушем ще перед вебкамерою розмахувати). Поділіть аркуш на вісім частин, поставте таймер і вперед!

Завдяки часовому обмеженню «Божевільні вісімки» спонукають людей швидко та без жодних вагань висловлювати свої ідеї. Часу ніяковіти чи щось без кінця редагувати немає, через що кожен стрімголов поринає у творчий процес.

Скетчінг

Багато хто вважає, що він не вміє малювати, і лякається самої думки про необхідність щось наскетчити. Але насправді художніх здібностей на те, щоб проілюструвати свою думку під час обговорення UX дизайну, вистачить кожному. Скетчінг – це цікаво! І обмінявшись своїми нарисами (наприклад, через онлайн-дошку Miro), такі сором’язливі художники зможуть знайти трохи впевненості у собі та надалі сміливіше демонструвати свої ідеї.

Вкидання ідей

Вкидання ідей дозволяє кожному учаснику в ході цієї креативної вправи поділитися з групою своїми концептами та дизайнерськими рішеннями. Після чого можна проголосувати за найкраще рішення чи скомбінувати декілька ідей разом.

Повтор

І нарешті повтор полягає в поверненні до тих цілей, що були озвучені під час першого обговорення проєкту, або в тому, щоб освіжити в пам’яті всі вже розроблені сценарії та персонажів.

Це – швидкий спосіб ввести когось у курс справи чи просто пересвідчитися, що ніхто нічого не пропустив. Команда Cyber-Duck часто розпочинає саме з такої креативної вправи свої воркшопи.

Інструменти для віддаленої роботи

Що стосується інструментів, для ефективної колаборації цілком може вистачити просто ручки та паперу. Але можна скористатися і чимось високотехнологічнішим. Зокрема, команда Cyber-Duck використовує онлайн-дошки на кшталт Miro та Mural, щоб співставляти свої цифрові записки, сортувати картки з ідеями тощо. Такі інструменти як Sketch Cloud та Invision допомагають крок за кроком показати клієнтам прототип дизайну та отримати від них відгук. А, наприклад, Airtable дуже спрощує процес обміну даними, отриманими в ході досліджень. З повним списком улюблених онлайн-інструментів агенції Cyber-Duck можна ознайомитися тут.

Автор статті – Денні Блустоун, співзасновник агенції CyberDuck

Джерело

А ось ще декілька порад щодо розвитку креативного мислення.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Adobe MAX 2020 Creativity Conference

З 20 по 22 жовтня відбудеться Adobe MAX 2020 Creativity Conference

Цього року Adobe MAX 2020 Creativity Conference пройде онлайн і безкоштовно. На конференції планується понад 350 сесій і майстер-класів, виступи ...

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Creative Digest CIAU. Випуск #011

Навушники, що здатні відстежувати вираз обличчя. Настільна гра для дизайнерів. Колекція одягу та аксесуарів з утилізованих матеріалів. Та новий телеграм-канал ...

Чому звукові логотипи почали дратувати людей під час карантину (і що з цим робити)

Студія аудіобрендингу Man Made Music спробувала з’ясувати, як саме пандемія змінила ставлення до брендів, і, зокрема, як вплинули на це звукові логотипи.

«Європейські можливості для українського кіно»: серія вебінарів «Креативної Європи»

Цієї осені Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні в партнерстві з Ukrainian Film School та Держкіно України організовує ...

Корабель рабів, всюдисущий Че та прапор убивць: постери, які змінили світ

Історія зовнішньої реклами та наочної агітації знає чимало прикладів, коли плакати серйозно впливали на нашу думку та наше життя — ...

Налаштовуємо внутрішній ідейо-генератор: інсайти з лекції Дмитра Мамонтова, Havas Ukraine

Налаштовуємо внутрішній ідейо-генератор: інсайти з лекції Дмитра Мамонтова, Havas Ukraine

Senior copywriter в Havas Ukraine Дмитро Мамонтов провів онлайн-лекцію, на якій розказав про роль творчості в рекламі, детально розібрав креативні ...