• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Креативні трабли. Коли креатив засмучує, замість того, щоб надихати

14 Травня, 2020
Час прочитання: 3 хв.
A A
Креативні трабли. Коли креатив засмучує, замість того, щоб надихати
Share on FacebookShare on Twitter

Коли креатив засмучує, а не надихає — це проблема. Щоб її вирішити, потрібно спочатку визначити, звідки ростуть ноги у проблеми. Головна UX-дизайнерка Microsoft, художниця-ілюстраторка Джоанна Нгай ділиться власними рецептами боротьби з невдачами та проблемами в креативному процесі.

1. Реальність руйнує очікування

Креатив: очікування і реальність

Так буває, коли за натурою ви — ідеаліст та максималіст. Ви прагнете взяти на себе вирішення проблем світового рівня і побачити негайний результат ваших зусиль. У таких випадках дуже часто нічого не виходить. Замість того, щоб здаватися при перших невдачах або впадати в цинізм самовиправдання («всі навколо — дурні й покидьки, тому нічого не вийде»), зосередьтеся на тому, що ви реально можете змінити.

Поступовий прогрес є більш практичним та ефективним, ніж намагання загасити пекельне полум’я всесвітнього зла.

Мало кому подобається відчувати себе новачком. Проте справи не завжди йдуть як слід, і це не завжди залежить від вашого професійного рівня чи досвіду. З першої спроби взагалі рідко буває досконалий результат. Так, креатив засмучує, коли ти тільки починаєш, цей стан неприємний, але єдиний спосіб чогось досягти — через постійну практику.

2. Я теж так зміг би… А хто заважав?

У кожного є можливість творити

Заздрість може серйозно озлобити і спотворити адекватне сприйняття реальності, особливо коли ми чуємо про досягнення інших людей. Але чужий успіх — це нормально. Адже креаторів так багато, креативне життя вирує постійно і безупинно. Тому ви часто спостерігаєте, як інші потрапляють на вершини, на яких, здається, могли би царювати ви…

Основна причина того, що люди залюбки легко скаржаться та критикують, полягає в тому, що судити простіше, ніж робити. Замість того, щоб концентруватися на власних поганих емоціях, перетворіть чужий успіх на стимул, інструмент натхнення для вдосконалення себе.

Поки ви живі, незалежно від ситуації, у вас завжди є можливість щось зробити. Те, що ви робите, завжди відрізнятиметься від того, що може зробити хтось інший. Наслідування стилів, ідей та форм може бути лише тимчасовим явищем, так званим періодом учнівства. Якщо ви обдарований креатор — ви обов’язково знайдете свій почерк, свій стиль.

3. Чому я не можу заробити?

Художник має бути голодним

«Художник має бути голодним». Знайома фраза? Скільки разів вам мало платили за зроблену роботу (або не платили взагалі)?

Треба просто знати та усвідомити: створення мистецьких шедеврів та хороші заробітки на мистецтві — просто дві різні речі.

Рано чи пізно, коли справи не складаються, ви запитаєте себе: чому це відбувається зі мною?

Це запитання — точка, з якої веде два шляхи: ми можемо або заглибитись у проблеми, або побачити нову можливість. Якщо ми змиримося з тим, що весь світ, здається, постав проти нас, ми відчуємо себе безсилими.

Важливо уточнити: позитивне ставлення та важка праця теж ще не гарантують успіху. Життя жорстке. Але налаштування на негатив взагалі виключає будь-яку можливість для зростання. Врешті-решт, при позитивному ставленні до невдач ви скоріше дійдете правильного висновку — наприклад, вирішите, що, можливо, варто спробувати себе у іншій сфері діяльності. І це рішення кардинально змінить вашу долю на краще.

4. Інструменти — це лише інструменти

Інструменти – це лише інструменти

Комп’ютери — це чудова річ. Цифрові технології дають креаторам набагато більше можливостей, ніж будь-коли раніше. Але, з іншого боку, технології в разі якихось вад, наприклад, у програмному забезпеченні або комп’ютерному залізі можуть дуже погано вплинути на творчий процес.

Хоча ми не завжди повністю контролюємо наших цифрових помічників, але ми все ще можемо зосередитись на народженні геніальних ідей або виготовленні шедеврів власними руками.

Задовго до того, як ми отримали в руки дизайнерські планшети чи супердороге програмне забезпечення, люди вже творили, просто методи та технічні навички були інші. Інструменти не є життєво необхідною умовою для успішного креативу. Інструменти — це лише інструменти.

5. Прокрастинація — це не завжди погано

Прокрастинація — це не завжди погано

Коли зволікання та творчість зустрічаються, часто виникають нові ідеї. Біда стається тоді, коли ідей занадто багато, а дій — занадто мало. Тоді, як правило, нічого не вдається зробити. Іноді, як не дивно, рятує невідворотний дедлайн, який викликає паніку, потім екстремальну мобілізацію. І це може підштовхнути вас до мети.

Прокрастинація має погану репутацію перш за все тому, що часто не дозволяє нам досягти всього, чого ми могли би досягти. Проте при цьому є певна користь від нерішучості. Інколи буває так, що ми не можемо вирішити проблему самостійно. Або проблем декілька, і впоратися з усіма за один раз просто неможливо.

Тоді пауза в прийнятті рішення дозволяє відпочити, розслабитися та підійти до проблем зі свіжим поглядом та вирішити їх по-іншому. Світовий прогрес у великій мірі завдячує людям, які усвідомлюють ступінь проблем та розуміють, що їх треба перш за все спокійно та ретельно обміркувати.

Чим глибше ваше розчарування від того, що креативні зусилля не приносять результату, тим більшою стане цінність врешті-решт віднайденого вами рішення.

Джерело


В тему:

  • Якщо ви зараз у тому стані, коли креатив засмучує вас, а не надихає, прочитайте статтю Джеффа Тана, Innovation Solutions Officer в Dentsu Aegis Network USA, про те, чому ви — найкреативніша людина в світі.
  • Історія язика. Хто та як створив відомий логотип Rolling Stones.
Теги: креативнатхненняпсихология

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей
Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025

Національна мережа зоомаркетів MasterZoo спільно з креативною агенцією Taktika випустила нову рекламну кампанію, присвячену снам домашніх улюбленців. Особливістю промороликів стало поєднання різних технік: зйомка улюбленців, 3D-моделювання, AI-генерування. Для MasterZoo кожен...

Читати даліDetails

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.