Зустрічайте Святого Валентиця! Добра вість для закоханих від АЛЛО

Новий сезон серіалу про смарт-техніку – Добра вість для закоханих від АЛЛО, озвучена компанією креативу TABASCO і присвячена коханню.
Епізоди об’єднані слоганом “Кохання з первого тиця”.
 
Tabasco Associated Creative Director Олег Завгородній:

“Любов – це чарівне відчуття, яке заслуговує чарівних подарунків і не менш чарівної комунікації. Перше можна знайти в АЛЛО, друге – в TABASCO. Святий Валентиць не дасть збрехати!”.

Chief Marketing Officer “АЛЛО” Артур Матковський:

“Сила “тиць”, про яку ми вже казали в минулих роликах, отримує в епізодах про кохання нове звучання”.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

«360 хвилин про театр» — нам є, про що сказати!

8 квітня, з 12:00 до 18:00 триватиме онлайн-марафон для театралів та глядачів — «360 хвилин про театр». Понад 360 днів, нарівні зі світовим, український театр перебуває у кризі, ...

Ogilvy Warsaw

Ogilvy Warsaw та Lego пропонують відбудувати нову Польщу

У межах глобального позиціонування Lego «Відбудуй світ» Ogilvy Warsaw створив локальну рекламну кампанію, спрямовану на нову зростаючу генерацію поляків. У ...

Фантастична подорож та цілий натовп Сьюзен: Zillow запускає нову кампанію

Зловісними ландшафтами сервіс із продажу нерухомості Zillow показав страх перед переїздом, коли дорога до нового дому – то справжня фантастична подорож.

Автомобілебудівник Volvo назвав головний креш-тест

Креативна команда справді вирушила за Арктичне полярне коло, щоб зняти для Volvo відео про головний креш-тест сьогодення.

Ребрендинг для чаю grace від banda

banda розробили нову бренд-стратегію та оновили айдентику для чаю grace. Не новачка на українському ринку чаїв потрібно було повернути у ...

Охоплення інтернет-аудиторії України нативною рекламою досягло 95%

За результатами рейтингу медіапанелі Gemius Україна, за 1-й квартал 2021 року нативною рекламою було охоплено майже 27 млн користувачів. Це ...