• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Зростання користувачів Facebook стагнує, а комерційні ставки спостерігають «значне сповільнення»

7 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Зростання користувачів Facebook стагнує, а комерційні ставки спостерігають «значне сповільнення»
Share on FacebookShare on Twitter

Дохід Meta Platforms, отриманий від реклами, зріс на 20% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року в четвертому кварталі й склав 36,2 мільярда доларів, згідно зі звітом. Прибуток не виправдав очікувань аналітиків, а акції власника Facebook впали на тлі слабкого прогнозу на перший квартал 2022 року.

Результати Meta за четвертий квартал — перші з того часу, як вона змінила назву — показали, що гігант соціальних мереж досяг небажаної мети: його основний продукт не розвивався. У категорії, де нові конкуренти приваблюють зграї нових користувачів, великий блакитний додаток рідко виглядав настільки вразливим. Удар від застійного зростання аудиторії був би пом’якшений, якби рекламний бізнес Meta процвітав відповідно до катастрофічних досягнень, які вона опублікувала раніше під час пандемії, але цей сегмент також вступив у період уповільнення, без видимих ​​короткострокових рішень.

Зіткнувшись із цим зустрічним вітром, Meta надає пріоритет семи напрямам інвестування, сказав генеральний директор Марк Цукерберг під час дзвінка, обговорюючи результати з аналітиками. Це: Reels, обмін повідомленнями у спільноті, електронна комерція, реклама, конфіденційність, штучний інтелект і метавсесвіт. Але цей останній пункт — причина амбітного ребрендингу Facebook минулого року — залишається далеким від реалізації за власним визнанням Цукерберга. Це також те, що вимагає великих авансових витрат. Reality Labs, мета-підрозділ, який наглядає за апаратним забезпеченням доповненої та віртуальної реальності, що живить метавсесвіт, зазнало операційних збитків у 10,2 мільярда доларів у 2021 році.

TikTok copycat Reels — більш відчутний продукт. За словами Цукерберга, портал для короткого відео тепер є найбільш швидкозростаючим форматом контенту Meta, а також найбільшим внеском у зростання залученості в Instagram. Раніше Meta досягала успіху в створенні функцій від конкурентів, зокрема Stories. Однак, Reels знаходиться на початку свого існування і зараз монетизується з нижчою швидкістю, ніж основна стрічка новин та історій, сказали керівники.

Крім рекламодавців, залучення молодих споживачів буде дуже важливим для підтримки ставок, таких як Reels, і Meta почала переробляти свій досвід користувачів, щоб зробити цю демографічну групу своєю Полярною зіркою. Але TikTok є основною перешкодою. Згідно з даними Forrester Research, опублікованими в електронному листі Marketing Dive, щотижневе використання TikTok серед покоління Z зросло до 63% у групі, що на 13 процентних пунктів більше, ніж рік тому. Ці цифри перевищили Instagram, де щотижневе використання тієї ж аудиторії зменшилося з 61% за той же період у 2020 році до 57% у 2021 році.

«Meta переходить на короткочасне відео з матеріальним дефіцитом, — сказав Майк Пру, віцепрезидент і директор з досліджень Forrester у своїй заяві. — Мета не тільки має повернути зменшувану частку своєї ключової (покоління Z) аудиторії, але також має зрозуміти, як краще монетизувати Reels. Просте копіювання функцій TikTok не зменшить цього».

Інші мета-експерименти починають зникати. Поштовх до розбудови можливостей для покупок не окупився під час свят, на відміну від конкурентів, таких як Google, які пожинали переваги електронної комерції в нещасливому кварталі.

«Електронна комерція була сферою, де ми спостерігали значне сповільнення росту в четвертому кварталі», — сказав фінансовий директор Meta Девід Венер під час розмови про прибутки, додавши, що ігри — ще одна сфера, яка стикається з перешкодами.

Пояснюючи розрив у продуктивності торгівлі, Сандберг вказав на ланцюг поставок, робочу силу та інфляційний тиск, що вплинуло на витрати на рекламу та змінило звички споживачів. Apple також назвали винуватцем.

Цукерберг та інші керівники місяцями попереджали, що зміни Apple у своєму програмному забезпеченні iOS, зокрема внесення важливого мобільного ідентифікатора як функції підписки, зашкодить ефективності кампанії. Перші наслідки застосування системи App Tracking Transparency від виробника iPhone почали проявлятися в третьому кварталі, а потім з’явилися в останньому періоді 2021 року.

Джерело


Читайте також:

Віртуальна фотографія: Meta і Alte Nationalgalerie запрошують ступити всередину картини

Теги: новинирозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.