• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Зомбі на ім’я Френк подорожує по обидва боки екрану в новій кампанії Pringles

1 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У новій кампанії Pringles продовжує свою тривалу колаборацію з Xbox. Цього разу цей бренд чипсів проламує стіни реальності, допомагаючи персонажеві-зомбі з відеогри West of Dead «увірватися» в нашу реальність під час прямого ефіру в Twitch. Більше того, зомбі на ім’я Френк не лише подорожує на цей бік екрану за допомогою Pringles (і, як результат, на два тижні щезає з відеогри), але й повертається згодом назад, нахапавшись нових звичок, які після його повернення до гри зроблять його взаємодію з гравцями значно цікавішою. Такого «тріумфального повернення» персонажа на той бік екрану ані рекламісти, ані розробники ігор ще не робили в жодній подібній кампанії.

Прем’єра кампанії відбулася нещодавно, під час стрімінгу гри West of Dead британською геймеркою Leahviathan. Вона у прямому ефірі необачно відкрила тубу з чипсами саме у той момент, коли на екрані був Френк. Щойно той відчув поживу, як він «вломився» крізь екран до кімнати інфлюенсерки. Втім, всім швидко стало очевидно, що поживитися Френк, на щастя, зібрався лише снеками…

Лора Бамбах, старша креативна директорка агенції Grey London, прокоментувала: «З таким підходом до кампанії ми мислили не як бренд снеків, а, скоріше, як бренд відеогри. Ми створили не просто рекламу всередині гри, а щось таке, з чим геймерам цікаво буде взаємодіяти».

В ряді кумедних відео Френк поступово вчиться соціальнішій поведінці. А коли він після завершення своєї двотижневої відпустки в реалі повернеться в гру, Френк стане пасхалкою для тих гравців, які його зустрінуть у West of Dead.

Незабаром повернення

Повернення дещо зміненого набутим досвідом персонажа назад у гру – хід досі нечуваний, але зомбі на ім’я Френк 10 лютого знову стане частиною гри, з якої його виманили чипси Pringles.

Щоб знову стати собою, він вдягне костюм з датчиками для захоплення руху. Наостанок геймери зможуть з ним зустрітися, поспілкуватися та вислухати деякі поради щодо гри. А коли настане час йому повертатися, тоді разом із тубою Pringles він буцімто контрабандою принесе в ігровий світ і згадку про цей бренд, нагадуючи про нього всім геймерам, які колись гратимуть у West of Dead.

Джерело

Теги: гуморігрикреативмаркетинг і комунікації

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Відповідальність

Онлайн-освіта стає порятунком для покоління Alpha. 67% дітей уже випереджають шкільну програму

16 Липня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?
М'язи

Алгоритми соцмереж vs. людський мозок: хто кого переграє?

15 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.