“Жоский Зниждець”: TABASCO создало для АЛЛО фильм-катастрофу

Осенняя промо-кампания для компании АЛЛО начинается с 3 октября выпуском видеоролика “Жоский Зниждець”.

Это история в жанре фильма-катастрофы созданная компанией TABASCO.

Креативный директор TABASCO Александр Смирнов:

“Перед нами стояла задача сообщить аудитории “брейкин” новость: начинаются скидки в магазинах. После кампании “Гигантус дисконтус” 2018 года в магазинах сети покупатели боролись за товары по доступным ценам. Это и стало инсайтом для новой кампании”.

Chief Marketing Officer “АЛЛО” Артур Матковский:

«Мы входим в высокий предпраздничный сезон, в период которого происходит жесткая борьба за лояльность клиента.

Приняли решение придать этому процессу киношной драматургии. Но главное – мы предлагаем действительно уникальные предложения, доступные в сети АЛЛО уже с текущего момента».

АЛЛО:

Артур Матковский — Chief Marketing Officer

Ольга Яшина — Head of Marketing Communications

TABASCO:

Александр Смирнов — Creative Director, Partner

Олег Завгородний — Associated Creative Director

Артем Гусев — Art Director

Анна Проничева — Copywriter

Татьяна Ильенко — Group Account Director

Екатерина Герасименко — Account Manager

Ольга Жегулина — Producer

Production — Clever Studios

Актеры:

Гуру — Игорь Вялов

Кореспондент — Ася Белая

Оператор — Артем Новиков

 

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

banda розробила новий брендинг Seadora. Fish-booking online

Seadora — це рибна крамничка. Але онлайн. Її унікальність в тому, що рибку тут доставляють з різних країн вже за ...

Isobar Ukraine запускає послугу з розробки банерів з 3D і AR технологіями

Діджитал-агентство Isobar Ukraine протестувало нову послугу. Вона включає розробку банерів з 3D елементами під розміщення в Display & Video 360, ...

Компанія Optus збудувала велетенську іграшкову трасу для перегонів, щоб пояснити логотип «yes»

Все почалося з того, що новачок погодився приєднатися до монументального задуму дітей і збудувати разом з ними велетенську іграшкову трасу для перегонів.

Американські стоматологи зняли серію сатиричних відео про самолікування

Як показує ця серія сатиричних відео про самолікування від Американської асоціації ортодонтів, сам собі лікар – не те саме, що сам собі перукар.

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Ахтем Сейтаблаєв зрежисерував ролик для Одеського міжнародного кінофестивалю

Цього року Одеський міжнародний кінофестиваль з відомих усім причин уперше в історії відбудеться онлайн. Та попри те, що звичний перегляд ...