Напередодні найстрашнішого дня року, Uklon вирішив нагадати, що лякати й лякатися потрібно безпечно. До Гелловіну компанія поселила у своєму додатку кажанів та гарбузи, створила оновлений тематичний дизайн для автомобілів, а також зняла класичний саспенс для TikTok.
Весь тиждень перед Гелловіном додаток Uklon працював в оновленому дизайні: авто вдягнулися в крила, іконка програми — з демонічною посмішкою. А напередодні свята користувачам були приготовані спеціальні знижки на поїздки. Щоб посилити атмосферу, на вулицях Києва та інших міст-мільйонників з’явилися автомобілі партнерів у новому дизайні.
Основний акцент у кампанії до Гелловіну в Uklon зробили на безпеку. «У нашій комунікації під Хелловін ми хочемо, щоб усі, хто побачить нашу рекламу, відчули прикольно-похмуру атмосферу цього дня. Але й у той же час задумалися, що Uklon піклується про те, щоб поїздки містом точно нікого не лякали. Для цього ми запустили багато фіч у додатках сервісу, завдяки яким поїздки стануть ще безпечнішими», — каже Вадим Іщенко, CMO Uklon.
Разом із Senate agency компанія вирішила кинути виклик кліше у фільмах жахів і піти у бік класичного саспенсу, заміксувавши все зі слешерами з 80-х. Загадковий ролик із нотками містики та «міських байок» був на свято у TopView для всіх користувачів.
Підхоплює загальний муд комунікації й ролик для Spotify, над яким працювало агентство IAMIDEA, в якому передано антураж Гелловіну та транслюється головний меседж: з Uklon — не страшно, що б довкола не відбувалося
Крім того, в соцмережах компанія розігрує страшенно безпечні гіфтпаки серед тих, хто поділиться своїм найбільшим страхом сучасності. Переможці отримали все необхідне для того, щоб їхній Хелловін пройшов за їхніми правилами: аромасвічки з вайбом свята, вирізаний гарбуз, солодощі та інші сюрпризи.
Читайте також:
Їнка Ілорі створює пральню з 200 000 кубиків LEGO у своєму фірмовому стилі