• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Зелений Żubr у національному парку Польщі, або як боротися зі зміною клімату

2 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Зелений Żubr у національному парку Польщі, або як боротися зі зміною клімату
Share on FacebookShare on Twitter

Останнім часом тренд на підтримку навколишнього середовища набирає обертів. Різноманітні корпорації виявляють занепокоєння екологічним станом світу та проводять рекламні кампанії з метою інформування населення. Утім, бренд пива Żubr вирішив вийти за межі реклами та вжити заходів, які могли б мати реальний вплив.

Польський бренд пива Żubr, що належить Asahi Europe, розширив національний парк у Польщі, щоби захистити види тварин, які знаходяться під загрозою зникнення. Це прекрасний приклад того, як бренд реінвестує свій маркетинговий бюджет в охорону дикої природи, як частину більшої мети — заохочувати населення піклуватися про планету.

Національний парк Biebrza — найбільший парк Польщі та одна з останніх долин Європи, які не постраждали від діяльності людини. Він також містить водно-болотні угіддя, де проживають кілька видів птахів, що охороняються.

Однак 40 % земель парку є власністю приватних підприємців, а це означає, що влада парку не може належним чином охороняти зникаючі види у цій зоні. Biebrza також не вистачає коштів для відновлення землі.

Żubr втрутився й об’єднався з Biebrza для довгострокового проєкту збереження, який допоможе парку розширити власність та захистити види, що мешкають там. Бренд пожертвував близько 52 250 доларів США (200 000 злотих) Biebrza, що дозволить парку викупити до 20 гектарів приватної землі. Поки що парк використав гроші на придбання першої земельної ділянки, площею близько 2,5 га.

Прихильність до природи

Żubr останні два роки підтримує проєкти з охорони природи, жертвуючи кошти у Всесвітній фонд дикої природи у 2019 році та в Національний парк Біловезька у 2020 році. Він заснував Фонд Żubr та пообіцяв довгострокову підтримку дикої природи Польщі, а на початку цього року допоміг місцевим організаціям зберігати історичні дерева і створювати загони для поранених вовків.

Але Урсула Чернявська-Капелух, старший бренд-менеджер компанії Żubr, заявила, що компанія розчарована, адже не знає, чи всі її пожертви використовуються для реального впливу. Компанія звернулася до численних національних установ, громадських організацій та науковців, щоби знайти проєкти, які могли б дати конкретні результати.

Така ініціатива компанії Żubr є наймасштабнішою на сьогодні та частково була мотивована останнім звітом МГЕЗК, який показав, що зміна клімату є масовою та прискорюється. Організація Об’єднаних Націй також закликала країни допомогти в боротьбі зі зміною клімату, відновивши один мільярд гектарів деградованих земель протягом наступного десятиліття — площі розміром приблизно з Китай.

У Польщі новий національний парк не створювався протягом 20 років, але 75 % поляків виступають за збільшення національних парків. Однак, з консервативним урядом, екологія залишається проблемою в країні, сказала Чернявська-Капелух. «Ми хочемо вплинути на те, як формується ставлення поляків до охорони природи», — сказала вона.

Бренд уже має зв’язки з природою ще з часів свого заснування 18 років тому: його талісман і тезка — зубр, а в телевізійних рекламах ця тварина зображена як «охоронець лісу», який захищає інших тварин та види, що знаходяться під загрозою зникнення.

Після партнерства з національним парком компанія Żubr планує розпочати інші екологічні ініціативи, такі, як масштабний проєкт із Науково-дослідним інститутом ссавців Академії наук Польщі щодо побудови будинків для кажанів та зміни негативного іміджу кажанів серед поляків.

Джерело


Читайте також:

Французький бренд Intermarché тендітно показує глядачеві теплі стосунки людей, яких об’єднує смачна їжа

Український застосунок Headway запускає промо України через книги: долучитись може кожен

Теги: екологіятренди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни
Бізнес

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

16 Грудня, 2024

12 грудня  GET Business Festival об’єднав досвід понад 100 бізнес-лідерів, які на трьох сценах обговорювали стратегії розвитку, інновації та партнерські програми. 1400 учасників долучилися до інтенсивного навчання та нетворкінгу в...

Читати даліDetails

Український феномен відновлюваної енергетики: як формується попит на сонячні станції в умовах війни

Відбувся онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2022/2023»

РЕКОМЕНДОВАНО

Люди

Українські експерти увійшли до журі Effie Awards Europe 2025

28 Травня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.