• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Заради сімей. Нова іміджева комунікація для ELDORADO.ua

7 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Заради сімей. Нова іміджева комунікація для ELDORADO.ua
Share on FacebookShare on Twitter

Один з перших та найбільших українських рітейлерів техніки та електроніки Eldorado.ua оновлюється і змінює абсолютно все у своїй комунікації, позиціонуванні та сервісних продуктах. Ребрендинг та оновлену комунікацію розробила креативна агенція I AM IDEA – разом з командою Eldorado.ua вони кинули виклик собі і вирішили повністю змінити поточне сприйняття бренду в категорії, зробити його більше легким та приємним для людей.

Основною задачею бренду стало відійти від «території низьких цін і вигоди» в те, що об’єднує всіх українців і кардинально відрізняється від усього, що комунікують в цій категорії. І це — сім’я.

Заради сімей. Нова іміджева комунікація для ELDORADO.ua

Звучить дуже просто, але насправді, проаналізувавши категорію, зрозуміло, що ніхто не висвітлює цю тему, як ключову, та не звертається до сім’ї, як до певного юніту аудиторії. Саме це було покладено в основу нової стратегії бренду, і назвали це family service.

Коли ми кажемо про сім’ю, то не маємо на увазі лише «чоловік-дружина-діти». Сім’я це про матусь, татусів, дідусів, бабусь, про всіх рідних та близьких, про тих хто піклується або переживає за нас, а ми — за них. Ми хочемо піклуватися про сім’ї та давати кожному впевненість у якісній покупці та сервісі, особливо якщо мова йде про купівлю техніки для близької та рідної людини. Так з’явився новий слоган бренду — «заради сімей».

«У першій іміджевій кампанії ми захотіли зробити основне повідомлення більш помітним та стали першим ритейлером техніки, який каже, що техніка не головне. Головне — це ті приємні моменти, які ми розділяємо разом із рідними. Техніка стала невід’ємною частиною життя, вона завжди знаходиться десь поряд, але нам хотілось показати що насамперед справа зовсім у іншому, показати ті важливі моменти які є основними у взаємодії людей та техніки. Умовно — сам смартфон не дарує тобі позитивних емоцій, доки на нього не приходять повідомлення від мами», — Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.

Відео знімали разом з продакшеном NO STARS та режисером Анною Бурячковою. У зйомках брали участь реальні сім’ї на реальних, не «знімальних» локаціях, щоб досягти більшого ефекту правди у кожній зі сцен. Та ролик — це тільки початок. Змінилось все-все, що ми звикли називати комунікацією бренду. Як ззовні, так і всередині компанії.

Заради сімей. Нова іміджева комунікація для ELDORADO.ua

«Зокрема, проаналізувавши минулий візуальний стиль, ми зрозуміли, що він добре працював у стратегії «територія низьких цін» за рахунок агресивного поєднання кольорів та гострого за формою логотипу. Тому виникла потреба зробити його привітливішим та добрішим. Ми залишили червоний колір як основний, тому що він диференціює ELDORADO від інших рітейлерів побутової техніки, але пом’якшили його додатковими кольорами, які добре працюють у комбінації. Логотип ми теж оновили, щоб повідомлення сприймалося злагоджено на всіх рівнях комунікації. Через те, що найкраще всього люди продають людям, ми вирішили додати бренд-героїв — Ельдородину. Наприклад, сестричка ніколи не посміхається, бо такий у неї характер — цим способом ми хотіли показати реальну сім’ю, хоч і намальовану. Вони говорять з нами через емоційну складову техніки. В Ельдородині ніхто ніколи не скаже «купуй нову мультиварку», а скаже «заради теплих сніданків», бо їх задача нагадувати, що найголовніші речі у житті — це не речі, а приємні сімейні моменти», — Вікторія Кривинець, арт-директорка I AM IDEA.

Заради сімей. Нова іміджева комунікація для ELDORADO.ua

Читайте також:

Примусове радіомовчання: Netflix посадив любителів поширювати спойлери на літак

Твій День у моді та мистецтві: телезірки представили на одязі від OVERALL твори молодих українських художників

Теги: брендингкреативрітейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

40+ експертів, 500+ учасників і нескінченна кількість інсайтів: як пройшов MRKTNG MRTHN 2025

10 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.