Один з перших та найбільших українських рітейлерів техніки та електроніки Eldorado.ua оновлюється і змінює абсолютно все у своїй комунікації, позиціонуванні та сервісних продуктах. Ребрендинг та оновлену комунікацію розробила креативна агенція I AM IDEA – разом з командою Eldorado.ua вони кинули виклик собі і вирішили повністю змінити поточне сприйняття бренду в категорії, зробити його більше легким та приємним для людей.
Основною задачею бренду стало відійти від «території низьких цін і вигоди» в те, що об’єднує всіх українців і кардинально відрізняється від усього, що комунікують в цій категорії. І це — сім’я.
Звучить дуже просто, але насправді, проаналізувавши категорію, зрозуміло, що ніхто не висвітлює цю тему, як ключову, та не звертається до сім’ї, як до певного юніту аудиторії. Саме це було покладено в основу нової стратегії бренду, і назвали це family service.
Коли ми кажемо про сім’ю, то не маємо на увазі лише «чоловік-дружина-діти». Сім’я це про матусь, татусів, дідусів, бабусь, про всіх рідних та близьких, про тих хто піклується або переживає за нас, а ми — за них. Ми хочемо піклуватися про сім’ї та давати кожному впевненість у якісній покупці та сервісі, особливо якщо мова йде про купівлю техніки для близької та рідної людини. Так з’явився новий слоган бренду — «заради сімей».
«У першій іміджевій кампанії ми захотіли зробити основне повідомлення більш помітним та стали першим ритейлером техніки, який каже, що техніка не головне. Головне — це ті приємні моменти, які ми розділяємо разом із рідними. Техніка стала невід’ємною частиною життя, вона завжди знаходиться десь поряд, але нам хотілось показати що насамперед справа зовсім у іншому, показати ті важливі моменти які є основними у взаємодії людей та техніки. Умовно — сам смартфон не дарує тобі позитивних емоцій, доки на нього не приходять повідомлення від мами», — Ігор Фінашкін, креативний директор I AM IDEA.
Відео знімали разом з продакшеном NO STARS та режисером Анною Бурячковою. У зйомках брали участь реальні сім’ї на реальних, не «знімальних» локаціях, щоб досягти більшого ефекту правди у кожній зі сцен. Та ролик — це тільки початок. Змінилось все-все, що ми звикли називати комунікацією бренду. Як ззовні, так і всередині компанії.
«Зокрема, проаналізувавши минулий візуальний стиль, ми зрозуміли, що він добре працював у стратегії «територія низьких цін» за рахунок агресивного поєднання кольорів та гострого за формою логотипу. Тому виникла потреба зробити його привітливішим та добрішим. Ми залишили червоний колір як основний, тому що він диференціює ELDORADO від інших рітейлерів побутової техніки, але пом’якшили його додатковими кольорами, які добре працюють у комбінації. Логотип ми теж оновили, щоб повідомлення сприймалося злагоджено на всіх рівнях комунікації. Через те, що найкраще всього люди продають людям, ми вирішили додати бренд-героїв — Ельдородину. Наприклад, сестричка ніколи не посміхається, бо такий у неї характер — цим способом ми хотіли показати реальну сім’ю, хоч і намальовану. Вони говорять з нами через емоційну складову техніки. В Ельдородині ніхто ніколи не скаже «купуй нову мультиварку», а скаже «заради теплих сніданків», бо їх задача нагадувати, що найголовніші речі у житті — це не речі, а приємні сімейні моменти», — Вікторія Кривинець, арт-директорка I AM IDEA.
Читайте також:
Примусове радіомовчання: Netflix посадив любителів поширювати спойлери на літак
Твій День у моді та мистецтві: телезірки представили на одязі від OVERALL твори молодих українських художників