На просторах інтернету можна знайти чимало чудернацьких мініфільмів. І нещодавно до їх числа було додано новий чи то ролик, чи то артхауз від продакшн-компанії Media.monks і служби доставки Gorillas. Йдеться у цьому відео Gorillas про забуту в автобусі капустину.
Цим відео партнери примудрилися порушити всі канони реклами, типової для сервісів із доставки. Тут немає ані апетитних зображень їжі, ані джинглів, що залипають у вухах, ані поп-зірок. Натомість тут є червона капустина. Забута в автобусі.
Впродовж семи хвилин ця забута капустина їде на сидінні автобуса. Мовляв, якщо така забудькуватість трапиться і з вами, Gorillas обіцяє доставити їжу не пізніше, ніж за десять хвилин.
Камера практично не зводить об’єктиву із сидіння з цим злощасним «пасажиром». А капустина сидить собі сумирно (як і годиться звичайній капустині). На сусіднє із нею місце сідають різні пасажири, яких видно в кадрі лише частково. Хтось із них вдягнений у костюм ведмедя, хтось — закохана парочка, а хтось — взагалі чотирилапий.
А наприкінці робочого дня автобус прибирають, і капустину прибирають також. Темний екран. Титри.
І насамкінець Gorillas повідомляє, що, якщо ви ось так забудете в автобусі свою капустину, цей сервіс готовий привезти вам її заміну за якихось кілька хвилин.
Уважний глядач помітить також у цьому відео кілька пасхалок із кодами на знижку.
І оскільки відео під назвою Rotkohl (тобто червона капуста) претендує на звання артхаузного фільму, знайти його можна буде не лише на YouTube, Instagram, TikTok і Facebook, а й у базі даних IMDB.
Нагадуємо:
Наввипередки з велосипедом: Gorillas перетворює рюкзаки своїх кур’єрів на медіаканал.
Артхаузний байопік для… гамбургера.