• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Визначення каналів комунікації та робота з ними: головне з першого вебінару для культурних менеджерів

12 Квітня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Визначення каналів комунікації та робота з ними: головне з першого вебінару для культурних менеджерів
Share on FacebookShare on Twitter

Національне бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні спільно з Асоціацією Креативних Індустрій України запустили серію вебінарів від українських фахівців із комунікацій «Ефективні комунікації для культурних та креативних проєктів».

Темою першого вебінару було «Визначення каналів комунікації та робота з ними». Під час вебінару поговорили про:

  • аналіз та визначення своєї ЦА;
  • окреслення цілей комунікації;
  • аналіз інформаційного середовища та визначення релевантних каналів комунікації;
  • важливість планування при запуску кампаній.

Спікерка: Анна Бурдіна, менеджерка з комунікацій, менеджерка фестивалю американського кіно «Незалежність» в Україні, організаторка «Українських кіноднів у Гельсінкі» (Фінляндія). Раніше працювала з Одеським міжнародним кінофестивалем, КМКФ «Молодість», Міжнародному фестивалі сучасного мистецтва ГОГОЛЬFEST.

Ділимось дайджестом головних думок. Більше інсайтів і прикладів — на відео нижче.

До 70% культурних проєктів стають невидимими. Причини:

  • нечітко визначені цілі проєкту;
  • цільова аудиторія проєкту була визначена неправильно або не вивчена взагалі;
  • обрані не ті канали комунікації або вони були погано пропрацьовані;
  • відсутній чітко прописаний бюджет та планування проєкту.

Наприклад, при створенні документального фільму чи взагалі кінопроєкту дуже поширена проблема, коли 99% бюджету заплановано на створення проєкту, і лише 1% або 2% — на комунікацію і промо цього проєкту.

Потрібно дуже чітко визначитись з цільовою аудиторією проєкту, як вона реагує на різні меседжі, як кінцеві результати вашого проєкту задовольнятимуть культурні потреби обраних аудиторій. Всю цю інформацію вам потрібно зібрати до того, як ви подасте проєкт на фінансування.

Цільова аудиторія

Типи ЦА: 

  • пряма (основна аудиторія) — ті, хто споживатиме ваш культурний продукт;
  • опосередкована (непряма) — спонсори, меценати, журналісти, тобто всі учасники процесу, які тим чи іншим чином можуть бути зацікавлені у проєкті і його підтримці;
  • широка або вузька (спеціалізована).

Характеристики ЦА:

  • демографічні (стать, вік, сімейний стан, наявність дітей, освіта, професія);
  • географічні (регіон, клімат, чисельність населення, інфраструктура, ЗМІ);
  • економічні (місце роботи або її відсутність, рівень доходу);
  • мотиваційні (причина взяти участь у проєкті);
  • психологічні (характер, тип мислення, життєва позиція, смаки, спосіб життя).

Особливості поведінки представників покоління X, Y, Z:

Покоління X (1965 – 1981 рр): їм важливо, щоб ви вирішували їхню певну проблему. Їхні смаки класичні, вони чітко планують своє життя, вони вже мають якусь відповідальність, вони дуже зібрані. Їм потрібно чітко і конкретно доносити інформацію про проєкт.

Покоління Y (1982 – 2004 рр): для них важливо бути частиною якогось проєкту чи спільноти, вони об’єднуються навкого певної місії, їх потрібно залучати до активностей, вони організовують марші, асоціації. Меседж, який потрібно їм комунікувати: стань частиною чогось важливого.

Покоління Z (після 2004-го): індивідуали, які не мають авторитетів, окрім, можливо, певних блогерів; для них важливий візуальний контент. Потрібно відслідковувати всі тенденції, щоб бути з молоддю на одній хвилі.

Як визначити свою ЦА: аналітика Google/Facebook, опитування, анкетування, коментарі.

ЦА проєкту можна збільшити:

  • залучивши відомого спікера/учасника;
  • додати у програму спеціальні події (наприклад, проведення дитячого квесту на виставці залучить батьків із дітьми);
  • проведення паралельної програми;
  • кроспромо з іншими проєктами;
  • онлайн-трансляція (особливо актуально зараз).

Цілі комунікації

Цілі проєкту і цілі комунікації відрізняються.

Цілі проєкту (НЕ комунікації):

  • загальні — висока ціль, внесок у досягнення якої робить проєкт (захист екології, інклюзивність, гендерні питання);
  • конкретні (мета) — наслідки, що виникають після досягнення результатів; вигоди, які отримала ЦА, зміни в поведінці, знаннях, ставленні, навичках;
  • результати — ті значимі вихідні продукти, які одержать користувачі проєкту по його завершенню.

Цілі комунікації: що ми хочемо, щоб вони зробили?

  • зацікавились проєктом;
  • купили квиток;
  • підписались на канал;
  • прийшли на подію.

Головне в цілях комунікації — залучити ЦА.

Канали комунікації

Тепер вам потрібно визначити, де знаходиться ваша аудиторія.

Визначення релевантних каналів комунікації (онлайн і офлайн):

  • ключове слово «релевантних»: іноді нам здається, якщо у нас є бюджет і ми розраховуємо на широку аудиторію, ми використовуємо цей бюджет, наприклад, на білборди, бо колись була така мрія. Але по результатам ви зрозумієте, що цей канал був неефективний і що гроші на нього було витрачено дарма.
  • навіщо медіа? які медіа? (7% аудиторії сьогодні отримують інформацію через ЗМІ): сьогодні ми теж можемо стати медіа, створивши якісний канал у соцмережах і будуючи навколо нього свою аудиторію;
  • лідери думок;
  • проєкти зі схожою аудиторією;
  • океан соцмереж.

KPI: ефективність комунікації

  • кількість аудиторії проєкту (глядачів, відвідувачів, учасників);
  • охоплення аудиторії проєкту в соцмережах (метод збору інформації — кількість підписників);
  • охоплення аудиторії інтернет-видань, у яких розміщено інформацію про проєкт (метод збору інформації — кількість підписників видань);
  • охоплення аудиторії завдяки рекламі у соцмережах (метод збору інформації — аналітика соцмереж);
  • кількість ЗМІ національних та регіональних / блогерів / відвідувачів сайту / переглядів подій / публікацій про проєкт (метод збору інформації — моніторинг);
  • кількість учасників конференції (метод збору інформації — Google-форми, моніторинг).

Планування під час запуску промокампанії

При плануванні промокампанії ви вивчаєте, що відбуватиметься в тому інформаційному середовищі, в якому ви знаходитесь. Якщо ваша цільова аудиторія — молодь, а ви плануєте старт кампанії на початок червня, є вірогідність, що студентів ви не зможете залучити.

Те ж саме стосується старту кампанії чи проєкту (виставки, показу, концерту), дата яких збігається з великими святами. В таких випадках ваші зусилля, яких ви доклали на попередніх трьох етапах, можуть не виправдатись.

Отже, що потрібно зробити при плануванні промокампанії?

1. Вивчення календаря подій, планування дати проєкту (SMM контент-план — збирає всю інформацію в одному місці, є можливість скоригувати свої дії відповідно до прописаних KPI; алгоритми при плануванні; продажі early bird; участь в інших проєктах).

2. Термін промокампанії (фестивалі — за рік; культурні проєкти — мінімально 2-3 місяці, півроку; довгостроковий проєкт — роками, адже потрібен великий термін підготовки промоматеріалів).

Наостанок — алгоритм-схема дій:

інсайти з першого вебінару про ефективні комунікації для культурних проєктів

Наступний вебінар відбудеться 15 квітня на тему «Побудова бренду». Спікерка: Олена Тараненко, бренд-стратегиня, партнерка брендингового агентства «Тень». Олена розкаже про те, як бренду говорити з людьми так, щоб бути почутим, зрозумілим, прийнятим та полюбленим.

Реєстрація на вебінар триває до 14 квітня за посиланням.

Теги: Асоціація креативних індустрій Українивебінарикомунікаціїкомунікації для культурних менеджерівКреативна Європакреативні індустріїкультура

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо
Маркетинг і Комунікації

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

7 Травня, 2025

В Україні розпочато оцінювання робіт наймасштабніших рекламних змагань креативності — Ukrainian Creative Awards 2025. Двадцяти командам міжнародних та національних експертів належить оцінити 1755 робіт у 4-х рекламних фестивалях України. Імена...

Читати даліDetails

Таня Поставна: сьогодні мама, завтра продюсерка

Прийом заявок на конкурсну програму №3 «Ти та Київ»: креативне відео про Київ

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.