• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Інсайти

Витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154%

6 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Витрати споживачів у додатках для рітейлу зросли на 154%
Share on FacebookShare on Twitter

AppsFlyer, платформа маркетингових вимірювань і клієнтського досвіду, опублікувала звіт «Стан маркетингу додатків в eCommerce» за 2021 рік. Звіт присвячений ключовим глобальним тенденціям, що допомагають маркетологам у розвитку стратегії mobile-first для підвищення залученості й продажів у святковий сезон.

У 2021 році рівень використання додатків для рітейлу по всьому світу вже практично досяг пікових значень святкового сезону 2020 року. Тому індустрія електронної комерції вступає в останній квартал 2021 року одразу з високими результатами. Так, у країнах СНД кількість установок додатків вже збільшилася на 29%, це свідчить про те, що прийдешній святковий сезон 4 кварталу буде рекордним.

«У своїй стратегії на четвертий квартал рітейлерам варто зробити ставку на мобайл, зокрема на мобільні додатки, щоб досягти високих результатів у святковий сезон, — зазначає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. — Для маркетологів це означає забезпечити плавний перехід з вебу в додатки, де ефективність кампаній значно вища. Також варто працювати над взаємодією з існуючими клієнтами, незалежно від їх місцеперебування, щоб вони використовували діплінкінг для контекстного переходу до потрібного місця в додатку».

Ключові висновки звіту:

Загальна кількість установок збільшилася на 20% у 2020 році. Прискорене зростання, викликане пандемією і сезоном святкових покупок, призвело до різкого збільшення числа установок, яке зберігається протягом тривалого часу. У період з лютого по травень 2020 року, до пандемії, кількість установок збільшилася на 24%. У період з вересня по грудень, що збігається з основним періодом покупок, їх кількість зросла на 30%.

Ремаркетинг виріс на 132% в четвертому кварталі 2020 року.

Не дивно, що в період святкових покупок активно використовувався ремаркетинг, причому тільки з жовтня по грудень він збільшився більш ніж удвічі. Проте, з 2021 року конверсії ремаркетингу в цілому знизилися майже на 25%, можливо, через обмеження після релізу iOS 14.5.

Споживчі витрати зросли на 154%, в порівнянні з попереднім роком. Споживчі витрати в додатках eCommerce були «обережними» на початку 2020 року і під час пандемії COVID-19, але у жовтні, напередодні періоду святкових покупок, спостерігалося значне зростання. У четвертому кварталі 2020 року цей показник в цілому виріс на 51%, в країнах СНД.

Ключові глобальні висновки:

У 2021 році кількість установок додатків для шопінгу збільшилася майже на 50%, але обов’язкове впровадження Apple ATT вплинуло на його зниження. У період з січня по липень 2021 року кількість користувачів, які завантажили додаток для шопінгу, збільшилася в цілому на 48%, серед них Android — на 55%, а iOS — на 32%. Однак впровадження Apple фреймворку ATT у кінці квітня 2021 року вплинуло на показники установок на платформах. Число завантажень на Android збільшилося на 5% з травня по липень 2021 року, в той час, як на iOS спостерігалося зниження на 12%. Імовірніше, це пов’язано з втратою неорганічних установок, спричиненою зростанням вартості медіа та обмеженими даними, доступними маркетологам для оптимізації.

Глобальні витрати на рекламу додатків для шопінгу досягли $5,4 млрд сумарно за 4 квартал 2020 року та 1 квартал 2021 року, причому на США припадає третина світових витрат — більше ніж $1,8 млрд. Маркетологи мобільних додатків витрачають мільярди доларів для залучення користувачів на висококонкурентному світовому ринку. США лідирують завдяки своїм масштабам і в основному через високу вартість медіа.

Частка ремаркетингу на iOS впала на 30%, в той час, як цей же показник на Android збільшився на 10%. Ремаркетинг на iOS у 2021 році пішов на спад на фоні збільшення бюджетів на ремаркетинг на Android. Проте, цифри з року в рік, як і раніше ростуть, оскільки маркетологи активно проводять таргетинг користувачів, які дали свою згоду на відстеження даних, а 30% користувачів ще тільки доведеться перейти на iOS 14.5 (станом на липень 2021 року).

Фото в заголовку: Енріко Кортезе, https://unsplash.com/


Читайте також:

В Києві відкриється Культурний Нетворкінг

Запущено «Cyber Олімп» – нову онлайн-гру, що вчить вживати алкоголь відповідально

Теги: інтернетмобільні додаткиринки та дослідженнярітейл

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?
Маркетинг і Комунікації

Retail Media: чому бренди переходять на рекламу всередині маркетплейсів?

15 Квітня, 2025

У 2025 році реклама більше не просто ловить споживача в інтернеті — вона знаходить його в момент максимальної готовності до покупки. І саме тут на сцену виходить Retail Media —...

Читати даліDetails

10 плагінів для Figma, які рятують SMM-спеціалістів і дизайнерів

MAKE SENSE та Study Less запускають першу в Україні стримінгову платформу для вивчення англійської мови — Study Plays

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.