• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ремесло

Вийшов новий гайд для рекламодавців від Ініціативи «‎Чисте небо» та IAB Україна

15 Листопада, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вийшов новий гайд для рекламодавців від Ініціативи «‎Чисте небо» та IAB Україна
Share on FacebookShare on Twitter

Ініціатива «‎Чисте небо» спільно з IAB Україна випустила третій гайд для рекламодавців, присвячений міжнародному «‎чорному списку» піратських сайтів WIPO Alert від Всесвітньої організації інтелектуальної власності. Це третій випуск із серії гайдів, які допомагають учасникам рекламного ринку систематизувати підходи та інструменти для уникнення співпраці з такими ресурсами.

WIPO Alert може бути використаний більш ніж у 190 країнах світу, в тому числі й в Україні, яка доєдналася до проєкту у 2020 році за сприяння Ініціативи «‎Чисте небо». Сервіс є ідентичним до національного чорного списку blacklists.org.ua. У 2021 році до WIPO Alert були внесені перші чотири національні ресурси, і процес синхронізації триває.

«Для рекламної сфери WIPO Alert — це зручний та ефективний доступ до списків піратів з різних країн, що важливо в умовах масштабування ринку. В цьому гайді є всі деталі про те, як саме працює WIPO Alert, чому він важливий для українських рекламодавців, які піклуються про brand safety своїх клієнтів, та про складнощі у його використанні. Все більше гравців рекламного та медіаринків, а також державних органів ми залучаємо у діалог про захист інтелектуальної власності, адже наш досвід та досвід міжнародних колег говорить про те, що найбільш ефективним у боротьбі з піратством є системне об’єднання зусиль. Радий, що наш проєкт з серією гайдів розвивається і сподіваюсь, що наведені практичні поради стануть учасникам рекламного ринку у пригоді», — говорить В’ячеслав Мієнко, керівник Ініціативи «‎Чисте небо».

Анастасія Байдаченко, СЕО IAB, додає: «‎Із часом та налагодженням процедури наповнення WIPO Alert, його використання буде полегшувати процеси проведення рекламних кампаній для сумлінних рекламодавців. І також, ймовірно, дозволить почати переговорний процес щодо автоматичного застосування такого blacklist у рекламних інтерфейсах глобальних паблішерів та платформ. А планомірний процес боротьби із несанкціонованим використанням авторського контенту дозволить вийти на український ринок ще більшій кількості світових постачальників відео, графічного контенту та книг».

Від України у WIPO Alert поки що можна вносити тільки неліцензійні онлайн кінотеатри, проте у майбутньому стане можливим також додавати ресурси з музичним контентом, книгами тощо. Важливо, що для внесення піратського ресурсу не потрібне судове рішення, яким був би встановлений факт такого порушення. База WIPO Alert динамічно оновлюється, а сайти, що розв’язують питання із порушенням прав інтелектуальної власності, виключаються з неї. Ініціатива «Чисте небо» узагальнює пропозиції від власників контенту додати у список певних порушників і надає цю інформацію Мінекономіки, яка далі передає його ВОІВ. Рекламодавці також можуть отримати безкоштовний доступ до чорного списку, уклавши користувацьку угоду з ВОІВ, але за умови збереження конфіденційності даних.

Віроніка Логвіновська, Digital Buying Director dentsu Ukraine, підтримує використання WIPO Alert у своїй практиці, але відзначає можливі складнощі. Зокрема це збільшення часу на підготовку кампанії до запуску, адже з декількох блеклистів потрібно буде зробити один, з винятками дублікатів. Збільшиться час на перевірку доменів, на яких фактично було розміщення. Можлива несинхронність оновлення блеклистів, і тоді постане питання, який із цих списків є пріоритетним. «‎На початковому етапі одночасна робота з декількома блеклистами дещо ускладнить роботу рекламних агенцій та рекламодавців, проте згодом, після налагодження всіх процесів навпаки спростить», — вважає Віроніка.

Олександр Назаренко, керівник відділу запобігання фроду в MGID, заявив, що їхня платформа MGID вже проінтегрована з WIPO Alert. «‎Ми використовуємо цю інформацію у своїх автоматизованих рекламних системах, аби уникнути розміщення рекламних матеріалів на сайтах, які працюють поза межами правового поля. Для українських AdTech компаній інтеграція з WIPO Alert — це можливість працювати за міжнародними стандартами у всьому світі, а також стимул впроваджувати світові практики боротьби з нелегальним контентом в Україні», — впевнений Олександр.

Окрім зазначеного, у гайді також є детальний опис найближчих планів Ініціативи «‎Чисте небо» для посилення захисту від піратства. Зокрема це законодавчі зміни, й ІЧН їх вже ініціює у діалозі з профільними комітетами ВРУ. У першу чергу, Ініціатива прагне заборонити рекламу на нелегальних ресурсах, посилити покарання за фінансування піратства — за рахунок закріплення окремого складу злочину «Фінансування порушення авторського права і суміжних прав» та винесення його за межі загальної статті 176 ККУ. Це дозволить дати чіткі визначення, які саме дії слід вважати таким фінансуванням, а також деталізувати його способи.

Гайд №3, присвячений співпраці з WIPO Alert, можна завантажити за посиланням.


Читайте також:

Дискусійна панель #ucancoproduce «Копродукція між Україною та Канадою: можливості для виробників аудіовізуального контенту»

Havas Digital запустив офіційний час для постингу своїх хвостатих друзів

Теги: авторські праваінформаційна безпека

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Суспільство та Держава

Арт-колектив MSCHF тролить бренди своїм використанням чужих логотипів

26 Січня, 2022

Арт-колектив MSCHF випустив світшоти з логотипами великих корпорацій і запропонував проголосувати, яка компанія першою пред’явить вимогу про припинення протиправних дій.

Читати даліDetails

ЮНЕСКО пропонує приміряти чужу подобу, щоб побачити, скільки особистих даних витікає в інтернет

ІТ-Інтегратор модернізував мережеву інфраструктуру Банку Львів

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025
Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.