Сьогодні The Drum розпочав пубікацію результатів World Creative Rankings. Це щорічне дослідження брендів, агентств та персоналій, які відзначилися в минулому році найкращими креативними здобутками.
World Creative Rankings оцінює кампанії, креаторів та агентства, які були найбільше відзначені світовими нагородами в рекламній галузі за попередній календарний рік. Довіряючи колективній мудрості суддівських колегій усіх цих конкурсів та фестивалів, The Drum вважає: тих, хто отримав ці нагороди, можна вважати одними з найкращих у світовій рекламній галузі.
Сьогодні The Drum починає публікувати свої висновки. Першими оприлюднено рейтинг 100 найкращих рекламних агентств у світі та найбільш нагороджених холдингових компаній та мереж. Подальші результати World Creative Rankings — включаючи найкращих креаторів світу, рекламодавців та кампаній, а також регіональні результати для агентств — будуть опубліковані протягом наступних двох тижнів.
Які агенції посіли найвищі місця у World Creative Rankings?
Світові рейтинги креативних робіт показують, які рекламні агентства, агентські мережі та холдингові компанії мали найкращі показники у 2020 році.
Компанія Omnicom четвертий рік поспіль очолила рейтинг холдингових компаній, обігравши конкурентів WPP, Interpublic Group, Publicis Groupe та Dentsu. Повний список холдингів.
BBDO Worldwide потрапив на перше місце серед категорії «Мережеві агенції», порівняно з іншими аналогами, такими як Leo Burnett, Wieden + Kennedy та Publicis Worldwide. Повний список мережевих агенцій.
Тим часом Dentsu Tokyo очолили світовий рейтинг рекламних агентств, тоді як німецькі агентства Scholz & Friends та Serviceplan Munich лише трохи відстали від переможця.
Цьогорічний рейтинг показав помітне зростання креативного рівня агентств за межами США та Великобританії. Так, агентства з Румунії, Швеції та Гонконгу увійшли до топ-10 найкращих у світі.
Повний список 100 найкращих агенцій світу можна знайти тут.
Що охоплює дослідження?
World Creative Rankings визначаються шляхом зібрання та аналізу всіх робіт-переможців з 13-ти міжнародних галузевих конкурсів та фестивалів. Їхня кількість зменшилась в 2020 році (у 2019 пройшов 21 фестиваль та конкурс) через те, що деякі події, такі як Cannes Lions, не проводилися через пандемію COVID-19.
Цього року було вивчено 1768 кампаній від 1295-ти клієнтів, що працюють з 964-ма агентствами, до складу яких входили 387 головних креативних директорів, 483 виконавчих креативних директорів, 1319 креативних директорів, 1061 копірайтер та 1222 арт-директори.
В дослідженні враховувались результати на таких конкурсах: Adfest, Epica, The Loeries, The Drum Digital Advertising Awards, The Drum Social Buzz Awards, Danish Creative Circle, Cresta Awards, D&AD, The One Show, Guldagget Sweden Awards, ADC USA, The Drum Design Awards та New York Advertising Awards.
Через вплив пандемії коронавірусу кількість присуджених нагород досягла історичного мінімуму в 2020 році, оскільки як агентства, так і клієнти зменшили свої витрати на маркетинг, креатив і участь у фестивалях та конкурсах. Отже, показники World Creative Rankings цього року нижчі, ніж у попередні роки. Деякі роботи, нагороджені у 2019 році, також мали успіх у 2020 році, оскільки кампанії, для яких було розроблено креатив, є довгостроковими.
Як створюється рейтинг?
Кожна із нагород отримує певну кількість балів, залежно від того, це внутрішня, континентальна чи глобальна подія. Бали нараховуються за Гран-прі / золото, срібло, бронзу та шорт-лист. А для подій, які мають іншу структуру нагородження, бали коригуються відповідно. За кожну роботу бали призначаються кампанії, агентству, клієнту та персоналіям, які беруть участь у креативному процесі.
Читайте також: Національний конкурс ADC*UA Awards 2021 анонсував членів журі.