— hotline.finance запустив масштабну комунікаційну кампанію про онлайн-страхування, яка підкреслює роль автоцивілки як життєво необхідного інструменту безпеки для кожного водія. Над проєктом працювала креативна агенція Невгамовні.
Основний креативний меседж: говорити просто про серйозне
Невгамовні та hotline.finance об’єднали зусилля, щоб довести — серйозне теж може звучати зрозуміло й легко. Звідси й меседж: «Оце ти попав, але не на гроші, бо вчасно оформив автоцивілку». Це не тільки жарт, а спосіб пояснити людям, що страховка рятує від неприємних сюрпризів і дозволяє не втрачати відчуття стабільності навіть у складних ситуаціях.
https://www.youtube.com/shorts/G-D32AVCcM0?feature=share
Один із роликів акцентує на темі подорожчання поліса через набрання чинності нового закону ОСЦПВ з 1 січня 2025 року. Але це ціна справжньої якості. Решта відео зосереджені на тому, як автоцивілка реально допомагає у житті: захищає, економить гроші й нерви, створює відчуття впевненості на дорозі.
https://www.youtube.com/shorts/phcgnA9fcIU?feature=share
У зовнішній рекламі агенція відмовилася від класичного підходу з переносом кадрів із роликів. Натомість комунікація була побудована на коротких і яскравих сюжетах, які миттєво привертають увагу й пояснюють цінність страхування.

Мета: змінити стереотипне ставлення до цивілки
Головна мета кампанії — зруйнувати стереотип про автоцивілку як “формальність”. Страхування має сприйматися як турбота про себе та інших, інструмент стабільності й безпеки.
Паралельно hotline.finance презентував оновлену айдентику, що символізує новий етап розвитку бренду.



Очікуваним результатом кампанії є зростання довіри до онлайн-страхування та до бренду hotline.finance.
Стиль комунікації — освітньо-жартівливий, максимально людяний, що дозволяє говорити просто про важливе й залучати до теми як молодих водіїв, так і досвідчених.