Все лица Барсы: мячи Nike сделали из нас звезд!

Как рождался стиль, известный в футбольном мире как “Путь Барсы”? Как происходило становление “команды звезд” и формирование звезд в команде? Об этом рассказывают сами участники.

От обилия звезд Барсы в полутораминутном ролике рябит в глазах. Вот она, горждость ФК Барселона: Филиппе Каутиньо, Андрес Иньеста, Лики Мартенс, Жерар Пике, Серхио Бускетс, Серхио Роберто, Усман Дембеле, Самуэл Умтити, Дениса Соареса, Паулиньо и Алекси Путелла.

В фильме также представлены легенды Барсы минувших лет: Карлес Пуйоль, Роналдиньо, Пеп Гвардиола и покойный великий Йохан Кройфф. О своей любви говорят также 20 заядлых болельщиков «Барсы», таких как 78-летний Карлес Таррида, который присутствовал на первом матче на стадионе Камп Ноу 24 сентября 1957 года.

Фильм о партнерстве Nike и ФК Барселона поставил режиссер и оператор Уолли Пфистер – обладатель “Оскара” за операторскую работу в фильме “начало” Кристофера Нолана.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Реалізм, гумор і гострі теми: батьки та діти в креативних кампаніях

Ці шість робіт з архівів «Каннських Левів» показують, якими постають справжні батьки та діти в креативних кампаніях. Навіть якщо ті діточки чотирилапі.

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards. Огляд номінації «Соціальний проєкт року»

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

Розпочалось голосування за найкращі проєкти креативних індустрій у межах щорічної премії X-RAY Marketing Awards від онлайн-медіа MMR та бізнес/медіа бюро ...

Banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС

Креативна агенція banda розробила новий брендинг Зони відчуження Чорнобильської АЕС, щоб привернути увагу до зникнення місць пам’яті. Мало хто знає, ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...