• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025
Час прочитання: 1 хв.
A A
ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)
Share on FacebookShare on Twitter

У межах семінарської програми Ukrainian Creative Stories 2025 вперше було проведено Військовий блок, ініційований засновником Digital-агенції Seventeam і Головою комітету Сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК Дмитром Федоренком. Він об’єднав ключових представників оборонної сфери та рекламної індустрії навколо теми, що уже сьогодні потребує уваги – виокремлення категорії Військової реклами та визначення етичних принципів у Військових комунікаціях.

Військовий блок складався з двох основних подій:

  1. Доповідь про категорію Військової реклами, що вже активно розвивається в Україні й потребує формального закріплення в межах рекламної індустрії;
  2. Дискусійна панель «Етика Військової реклами: баланс між мораллю та ефективністю», у якій взяли участь:
    1. «Гример» Шульга, креативний лідер полку К-2
    1. «Доцент» Дутчак, український педагог, історик, військовослужбовець, кандидат філософських наук, доцент

Дискусія була жвавою та місцями полемічною. Але завершилась спільним розумінням необхідності системних змін. За результатами обговорення, учасники визначили необхідність розвитку таких напрямів для подальшої роботи:

  1. Розробка індустріальних рекомендацій для створення ефективних і етичних військових рекламних кампаній.
  2. Ініціація суспільної та професійної дискусії щодо стандартів військової комунікації.
  3. Пошук аргументації для розуміння, що військова реклама це також зброя перемоги і вона має бути забюджетована Силами оборони України.
  4. Зміцнення довіри між Силами оборони України та рекламною індустрією шляхом створення проєктів, що підсилюють співпрацю.
  5. Визначення точок болі та взаємодії між оборонним сектором та компаніями комунікаційної індустрії.

Цей крок є лише початком довготривалого процесу – формування спільної мови між оборонцями і комунікаційною індустрією. Реклама під час війни – це не лише питання ефективності Сил оборони України, а й відповідальності перед суспільством.

Запрошуємо до співпраці усі зацікавлені сторони з учасників ВРК, запити направляйте на мейл – [email protected].

Теги: дискусії

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Вміст недоступний

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025
«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО
Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.