У межах семінарської програми Ukrainian Creative Stories 2025 вперше було проведено Військовий блок, ініційований засновником Digital-агенції Seventeam і Головою комітету Сталого розвитку і соціокультурного партнерства ВРК Дмитром Федоренком. Він об’єднав ключових представників оборонної сфери та рекламної індустрії навколо теми, що уже сьогодні потребує уваги – виокремлення категорії Військової реклами та визначення етичних принципів у Військових комунікаціях.
Військовий блок складався з двох основних подій:
- Доповідь про категорію Військової реклами, що вже активно розвивається в Україні й потребує формального закріплення в межах рекламної індустрії;
- Дискусійна панель «Етика Військової реклами: баланс між мораллю та ефективністю», у якій взяли участь:
- «Гример» Шульга, креативний лідер полку К-2
- «Доцент» Дутчак, український педагог, історик, військовослужбовець, кандидат філософських наук, доцент

Дискусія була жвавою та місцями полемічною. Але завершилась спільним розумінням необхідності системних змін. За результатами обговорення, учасники визначили необхідність розвитку таких напрямів для подальшої роботи:
- Розробка індустріальних рекомендацій для створення ефективних і етичних військових рекламних кампаній.
- Ініціація суспільної та професійної дискусії щодо стандартів військової комунікації.
- Пошук аргументації для розуміння, що військова реклама це також зброя перемоги і вона має бути забюджетована Силами оборони України.
- Зміцнення довіри між Силами оборони України та рекламною індустрією шляхом створення проєктів, що підсилюють співпрацю.
- Визначення точок болі та взаємодії між оборонним сектором та компаніями комунікаційної індустрії.
Цей крок є лише початком довготривалого процесу – формування спільної мови між оборонцями і комунікаційною індустрією. Реклама під час війни – це не лише питання ефективності Сил оборони України, а й відповідальності перед суспільством.
Запрошуємо до співпраці усі зацікавлені сторони з учасників ВРК, запити направляйте на мейл – [email protected].