• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Volkswagen відкрив найменший у світі автосалон

11 Листопада, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Volkswagen та агенція DDB Sydney продовжують традицію мініатюрності, створивши в Австралії крихітний автосалон, з яким можна взаємодіяти з телефону. Цей найменший у світі автосалон є промокампанією, присвяченою випуску нових компактних моделей SUV від цього автомобілебудівника. Сама кампанія перенесена переважно в доповнену реальність, що дозволяє споживачам ретельно придивитися до машини та купити її, будучи в той момент де завгодно.

Крихітний автосалон Volkswagen заввишки становить лише 28 см, але він є точною тривимірною копією реальних автосалонів. В ньому навіть є мініатюрні екрани, на яких крутять телерекламу Volkswagen. Для взаємодії з таким автосалоном на його стінах містяться QR-коли. Відсканувавши код, споживач переходить на сайт кампанії, де відвідувачам пропонують віртуальні тури з використанням доповненої реальності.

AR-взаємодія World’s Smallest Dealership, розроблена компаніями Tribal та Virtual Immersive, пропонує людям нових підхід до купування машини. Аудіотури доповнюються високореалістичною графікою, дозволяючи відвідувачам роздивитися з усіх боків T-Roc чи, скажімо, T-Cross, зазирнути в салон автомобіля, спробувати різні кольори корпусу та приміряти, як нова машина виглядатиме у дворі, на пляжі, чи під супермаркетом. Робиться все це з мобільного телефону.

Електронна комерція

За словами Джейсона Бредшоу, директора з маркетингу Volkswagen, зараз як ніколи багато австралійців роблять вибір на користь онлайн покупок. Цьогорічні події підштовхнули людей до того, щоб почати купувати онлайн практично все. Це стосується навіть великих покупок, таких як автівки, які раніше всі намагалися роздивитися на власні очі та помацати, перш ніж купити. Відділення компанії Volkswagen Australia відчуло цю тенденцію на собі, з квітня 2020 року продавши онлайн понад 460 машин, загальною сумою 36 мільйонів доларів. Виходячи з цих результатів, і була запущена активація World’s Smallest Dealership, яка демонструє, що зараз настав час знайти сучасніший та зручніший спосіб купувати авто.

Девід Джексон, креативний директор DDB зазначив: «Навіть зараз, коли магазини обережно починають знову відкриватися, багато хто з людей побоюється заходити до автосалону. Тому World’s Smallest Dealership може виявитися для споживачів комфортнішим варіантом. Ця активація стала важливим інструментом для реклами асортименту продукції та взаємодії з ним. Від майстерності, з якою було споруджено цей крихітний автосалон, просто забиває подих. На нього пішли численні години праці, і це помітно».

Відвідати найменший у світі автосалон та спробувати AR можна на сайті http://www.smallestdealership.com.

Джерело

Теги: автодіджиталелектронна комерціякреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

15 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.