Київський Міжнародний Фестиваль Реклами 2020 оголошує міжнародне журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN. Головою журі став Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія.
Члени журі визначать у кого найкреативніший рекламний ролик, хто найбільш креативно застосував звукові ефекти та яка рекламна кампанія гідна нагороди «Гран-прі фестивалю».
Tomas Ostiglia не з чуток знає, як це – вирощувати велике з чогось маленького. Tomas просував морозиво Magnum (Unilever) від звичайного морозива на паличці до багатомільйонного солодкого бренду. Tomas був названий третім найкращим креативним директором у світі в Каннському звіті за 2018 рік і має більш ніж 20-річний досвід у створенні брендів.
Tomas Ostiglia очолить міжнародне журі, а яка робота є найталановитішою йому допоможе вирішити основний склад FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN:
- Голова журі – Tomas Ostiglia, виконавчий креативний директор LOLA MullenLowe Madrid, Іспанія
- Rod Henriques, виконавчий креативний директор BBDO Duesseldorf, Німеччина
- Annukka Puttonen, креативний директор McCann Helsinki, Фінляндія
- Matt Gray, креативний директор Iris, Великобританія
- Martin Dimitrov, засновник Nitram, Болгарія
- Perle Arteta, Senior Creative, VMLY&R London, Великобританія
- Anja Radulovic, креативний директор Leo Burnett, Сербія
- Tine Lugarič, креативний директор Luna\TBWA, Словенія
- Sophie Hotchkiss, копірайтер &Co, Данія
Представники журі FILM, RADIO & AUDIO, ADVERTISING CAMPAIGN отримували нагороди в таких конкурсах, як Cannes Lions, Eurobest, Golden Drum, Epica, London FAB Awards, The Cup, та інших. Вони також брали участь у створенні та просуванні всесвітньо відомих брендів.
Формування зіркового журі 21-го фестивалю реклами у самому розпалі. Вже незабаром стануть відомі імена Digital & Mobile, Media, Branded Content&Storytelling Jury, Film Craft Jury, Industry Categories Jury, Marketing Innovations Jury. А команда журі Design & Branding, Print, OOH були опубліковані минулого тижня.
Нагадуємо, що до фестивалю допускаються конкурсанти з усіх країн світу і КМФР відкритий для рекламних агенцій, рекламодавців, медіа та індивідуальних учасників.
Вже 10 квітня – ранній дедлайн прийому робіт, однак фінальний дедлайн подачі заявок 24 квітня. Не зволікайте і реєструйте свої роботи за посиланням kiaf.com.ua