Магія шоколадних батончиків Twirl ховається в їх характерній пористій структурі, що складається із завитків. Але чи входить віщування майбутнього до числа принад цих батончиків Cadbury? (Тобто чи здатні вони замінити собою сеанс у ворожки? Ось в чому питання.)
Бренд Cadbury і агенція VCCP London вирішили скористатися цікавістю покоління міленіалів до різних гадань та провидінь. Для інтерактивної взаємодії зі споживачами онлайн вони створили сайт readmytwirl.com. Цей сайт дає можливість любителям батончиків Twirl відсканувати та проаналізувати візерунок на зламі батончика за допомогою свого смартфона, щоб дізнатися, що готує їм майбутнє.
Ця кампанія під назвою «Your future’s in the swirls and curls» розпочалася вчора в Австралії та Новій Зеландії. Супроводжується вона кумедним роликом від режисера Дейва Вуда з продакшн-компанії Good Oil. В ньому дві сестри стикаються з особливо двозначним «пророкуванням» батончика Twirl:
Ідея, що зупиняє на півбатончику
Кріс Бірч, виконавчий креативний директор VCCP, заявив: «Забудьте про кришталеві кулі, печиво з передбаченнями, розташування планет і чайних листків. Якщо вам дійсно кортить дізнатися своє майбутнє, достатньо поглянути на смачні завитки Twirl. І хто б міг подумати? Вочевидь, наші креативниці Елі та Емма! Вони стверджують, що їм батончики Twirl напророкували цю ідею десь роки три тому. І ми надзвичайно раді, що це віщування нарешті справдилося!»
Кампанія охоплюватиме онлайн відео та соціальні медіа, такі як Facebook, Instagram, Snap і YouTube. На цих каналах віщування майбутнього від Cadbury буде націленим на конкретних глядачів. Воно повідомлятиме щось про те, що людина полюбляє переглядати, або розповідатиме про культурні події, які саме відбуваються в Австралії та Новій Зеландії. Кампанія триватиме до початку 2022 року.
Ентоні Хо, директор Mondelēz з питань партнерств у Австралії та Новій Зеландії, так прокоментував цю кампанію: «Нам для кампаній потрібна глобальна платформа, яка зробить бренд цікавішим і спонукає споживачів по-новому поглянути на батончики Twirl з їх характерними завитками. Здатність змусити людину зупинитися і подивитися на свою шоколадку в перерві між двома укусами – дуже цікава можливість. А батончик Twirl у такий спосіб стає героєм власної рекламної кампанії».