• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Віщування майбутнього за батончиками Cadbury: QR-технології замість кавової гущі

9 Серпня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Магія шоколадних батончиків Twirl ховається в їх характерній пористій структурі, що складається із завитків. Але чи входить віщування майбутнього до числа принад цих батончиків Cadbury? (Тобто чи здатні вони замінити собою сеанс у ворожки? Ось в чому питання.)

Бренд Cadbury і агенція VCCP London вирішили скористатися цікавістю покоління міленіалів до різних гадань та провидінь. Для інтерактивної взаємодії зі споживачами онлайн вони створили сайт readmytwirl.com. Цей сайт дає можливість любителям батончиків Twirl відсканувати та проаналізувати візерунок на зламі батончика за допомогою свого смартфона, щоб дізнатися, що готує їм майбутнє.

Ця кампанія під назвою «Your future’s in the swirls and curls» розпочалася вчора в Австралії та Новій Зеландії. Супроводжується вона кумедним роликом від режисера Дейва Вуда з продакшн-компанії Good Oil. В ньому дві сестри стикаються з особливо двозначним «пророкуванням» батончика Twirl:

Ідея, що зупиняє на півбатончику

Кріс Бірч, виконавчий креативний директор VCCP, заявив: «Забудьте про кришталеві кулі, печиво з передбаченнями, розташування планет і чайних листків. Якщо вам дійсно кортить дізнатися своє майбутнє, достатньо поглянути на смачні завитки Twirl. І хто б міг подумати? Вочевидь, наші креативниці Елі та Емма! Вони стверджують, що їм батончики Twirl напророкували цю ідею десь роки три тому. І ми надзвичайно раді, що це віщування нарешті справдилося!»

Кампанія охоплюватиме онлайн відео та соціальні медіа, такі як Facebook, Instagram, Snap і YouTube. На цих каналах віщування майбутнього від Cadbury буде націленим на конкретних глядачів. Воно повідомлятиме щось про те, що людина полюбляє переглядати, або розповідатиме про культурні події, які саме відбуваються в Австралії та Новій Зеландії. Кампанія триватиме до початку 2022 року.

Ентоні Хо, директор Mondelēz з питань партнерств у Австралії та Новій Зеландії, так прокоментував цю кампанію: «Нам для кампаній потрібна глобальна платформа, яка зробить бренд цікавішим і спонукає споживачів по-новому поглянути на батончики Twirl з їх характерними завитками. Здатність змусити людину зупинитися і подивитися на свою шоколадку в перерві між двома укусами – дуже цікава можливість. А батончик Twirl у такий спосіб стає героєм власної рекламної кампанії».

Джерело

Теги: маркетинг і комунікаціїпсихологіятехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ
Бізнес та Інновації

“AVANGАRDEN”: МИСТЕЦТВО, БІЗНЕС І ЖИТТЯ ПОПРИ ВИКЛИКИ ВІЙНИ

3 Липня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.