• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

VII хвиля дослідження ставок промо персоналу: підсумки 2018 року

22 Квітня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
VII хвиля дослідження ставок промо персоналу: підсумки 2018 року
Share on FacebookShare on Twitter

Стало доброю весняною традицією підбивати підсумки цінових досліджень, які відображають ставки польового персоналу проектів маркетингових сервісів. Прозорий звіт, в якому приймали участь 31 агентство, сприяє розвитку цивілізованого ринку, допомагає рекламодавцям «прикинути» бюджет та ставить перепони демпінгу.

Попередні підсумки наголошували, що 2017 рік був переломним в галузі: активізувались клієнти, помітно зросла кількість і якість кампаній. Зростання ринку маркетингових послуг у 2018 порівняно з 2017 склало 17%, найбільш динамічними напрямками виявились Consumer promo та Event Marketing  – тобто саме ті, в яких участь персоналу визначає успіх проекту.  В той же час за даними Держстату інфляція в Україні’2018 була рекордно низькою за останні роки – всього 9,7% по року. Врахуючи ці позитивні зміни, цікаво, як вплинула макроекономічна ситуація на вартість робіт промоперсоналу.

Головний висновок досліджень дає привід для оптимізму: загалом ставки різних категорій персоналу виросли на 27-68%, що, безумовно, не наслідок інфляції, а чіткий показник одужання ринку.

 

Промоутери: ті, що на першій лінії

Найменш затратні – вуличні активності, розповсюдження ліфлетів та зразків. Відповідно і ставки таких робітників мінімальні, 73-83 грн. за годину з урахуванням усіх податків, зимою на 25% більше. Порівняно з попереднім роком, в цьому сегменті можна відмітити значний ріст +55%/+68%.

Наступний рівень, консультанти в торгівельних мережах, отримують в 2018 році 82-97 грн. погодинних, що на 42-52% більше ніж в 2017. Консультанти «підвищеної кваліфікації» з особливими навичками та вимогами до зовнішності заробляють 118-139 грн/год. з урахуванням усіх податків (плюс 46-50% від 2017 року).

Хлопці та дівчата, що заохочують відвідувачів продегустувати новинку, коштують 82-99 грн/год. у рітейлі та 215-250 грн. погодинно, у закладах HoReCa. Загальне зростання ставок дегустаторів 42-53%.

Middle line: майже актори, майже моделі, майже розвідники

Це дуже специфічний сегмент персоналу, від якого очікують не тільки загальної промо-підготовки, а ще й деякої акторської майстерності. Активізація Event Marketing, азартна участь покупців у будь-яких розважальних кампаніях провокує високий попит на талановиту молодь. Тож і ціна відповідна: участь аніматора – 371-462 грн. за годину з урахуванням усіх податків, модель – 687-832 грн/год. Гонорари виросли на 37-47% порівняно з 2017.

Таємні покупці, які «грають» зацікавлених відвідувачів магазинів та «досліджують» модель комунікації у торгівельній мережі, отримують 109-129 грн/ТТ, з урахуванням усіх податків, +36-37% динаміка з попереднім роком.

Мерчандайзери: свої серед чужих

Це ті самі хлопці та дівчата, які співпрацюють в магазині зі штатними працівниками, стимулюючи збут продукції клієнта на полицях та прилавках. Погодинно без бонусів вони коштують 95-108 грн., з урахуванням усіх податків, що на 27-34% більше 2017 року. Для довгострокових проектів має сенс наймати мерчандайзерів на місячні контракти, заробітна платня складає 11134-13036 грн/міс., з урахуванням усіх податків, для супермаркетів та 10807-12551 грн/міс. для «прилавків». Динаміка порівняно з 2017 роком – 29-38%.

Нова категорія, мерчандайзери, що отримують бонуси за результатами проекту, заробляють 13136-15740 грн/міс. в супермаркетах, та 12853-14917 грн/міс., з урахуванням усіх податків,  в традиційних магазинах.

Супервайзери: польові керівники

Це майбутні начальники, які контролюють промо на місцях та відповідають за все, що відбувається «в полях». Для коротких проектів вигідно ставити супервайзерів поденно, плата варіюється в залежності від кількості охоплених точок. Оплата «супера» без авто та без бонусів – 520-1055 грн/день. з урахуванням усіх податків, що на 34-51% більше ніж в 2017.

Деякі проекти потребують додаткового обладнання, контролю та гнучкості. На такий випадок працюють супервайзери з автомобілями, в середньому вони працюють 5 годин та отримують від 811 до 1622 грн. за день з урахуванням усіх податків; керівники проектів в HoReCa коштують дорожче 1073-1916 грн. щоденно.  Майже такий самий бюджет треба мати на увазі для проектів, де потрібні «супери» з технічними навичками для інсталяції конструкції – 1106-1929 грн/день, з урахуванням усіх податків.

Висновки

Отже, загальна картина доволі оптимістична. Інфляція гальмує, промо-активність та ефективність проектів зростає, оплата персоналу збільшується. Галузь розвивається поступовими, помітними темпами. Єдине, про що мріють як рекламісти, так і клієнти –  це стабільність економіки та яскраві, креативні проекти, які стануть не тільки цифрами, але й помітною історією сучасного рекламного ринку.

Теги: ринки та дослідження

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Як FMCG «продає» смак у соцмережах

3 Вересня, 2025
Люди

Гранд журі Effie Awards Ukraine 2025: хто обиратиме Гран-прі

9 Вересня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.