McDonald’s встановлює темп інновацій у сфері швидкого харчування, розмістивши білборд walk-thru для тих, кому не подобається заходити всередину ресторану, коли вони хочуть швидко купити морозиво McFlurry.
Зовнішня реклама подвійного призначення дозволяє ресторану стати ще ближче до споживачів, усуваючи суперечності між тягою до морозива бренду та моменту утримання його в руці.
McDonald’s обслуговує пішоходів на південному березі Лондона через білборд для зовнішньої реклами. Дизайн walk-thru задовольняє тих, хто зберігає соціальну дистанцію, роздаючи щоденні McFlurries безпосередньо відвідувачам.
Розроблена Leo Burnett London за допомогою медіа-агентств OMD і Talon, ідея чудово вписується в кампанію Fancy a McDonald’s, випущену минулого місяця. Вона приносить необхідну легкість у сірий світ, просто показуючи відвідувачам усмішку, коли вони очікують гамбургери та картоплю фрі.
Стівен Хауеллс, директор із маркетингу та медіа в McDonald’s UK, сказав: «Нам усім потрібні хоча б, хвилини легковажної можливості для того, щоб забути про тиск оточення. Оскільки McFlurry святкує 21 рік у нашому меню, єдина правильна можливість відсвяткувати з нашими клієнтами — подарувати їм ще більше улюбленого морозива новим, по-справжньому унікальним способом».
Марк Елвуд, виконавчий креативний директор Leo Burnett, додає: «McDonald’s завжди був щедрим брендом, і наша платформа бренду дозволяє цьому мисленню оживати менш традиційними, більш несподіваними способами».
Читайте також:
Ейді Браянт розкриває нові інклюзивні стилі та цінову політику Old Navy в новій кампанії
Стартували зйомки кліпу автентичної пісні жестовою мовою