• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Відвідувачі McDonald’s можуть отримати їжу ще швидше за допомогою білборда walk-thru

20 Серпня, 2021
Час прочитання: 1 хв.
A A
Відвідувачі McDonald’s можуть отримати їжу ще швидше за допомогою білборда walk-thru
Share on FacebookShare on Twitter

McDonald’s встановлює темп інновацій у сфері швидкого харчування, розмістивши білборд walk-thru для тих, кому не подобається заходити всередину ресторану, коли вони хочуть швидко купити морозиво McFlurry.

Зовнішня реклама подвійного призначення дозволяє ресторану стати ще ближче до споживачів, усуваючи суперечності між тягою до морозива бренду та моменту утримання його в руці.

McDonald’s обслуговує пішоходів на південному березі Лондона через білборд для зовнішньої реклами. Дизайн walk-thru задовольняє тих, хто зберігає соціальну дистанцію, роздаючи щоденні McFlurries безпосередньо відвідувачам.

Розроблена Leo Burnett London за допомогою медіа-агентств OMD і Talon, ідея чудово вписується в кампанію Fancy a McDonald’s, випущену минулого місяця. Вона приносить необхідну легкість у сірий світ, просто показуючи відвідувачам усмішку, коли вони очікують гамбургери та картоплю фрі.

Стівен Хауеллс, директор із маркетингу та медіа в McDonald’s UK, сказав: «Нам усім потрібні хоча б, хвилини легковажної можливості для того, щоб забути про тиск оточення. Оскільки McFlurry святкує 21 рік у нашому меню, єдина правильна можливість відсвяткувати з нашими клієнтами — подарувати їм ще більше улюбленого морозива новим, по-справжньому унікальним способом».

Марк Елвуд, виконавчий креативний директор Leo Burnett, додає: «McDonald’s завжди був щедрим брендом, і наша платформа бренду дозволяє цьому мисленню оживати менш традиційними, більш несподіваними способами».

Джерело


Читайте також:

Ейді Браянт розкриває нові інклюзивні стилі та цінову політику Old Navy в новій кампанії

Стартували зйомки кліпу автентичної пісні жестовою мовою

Теги: брендингкомунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

19 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.