• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Маркетинг і Комунікації

Відпустки за кордоном знову в моді! Як європейські туристичні бренди приваблюють туристів

5 Серпня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Відпустки за кордоном знову в моді! Як європейські туристичні бренди приваблюють туристів
Share on FacebookShare on Twitter

Витрати туристів у європейських країнах скоротилися на 64 % у 2020 році в порівнянні з 2019-м роком. Європейські компанії не сидять на місці та починають запроваджувати новітні підходи до реклами, задля залучення клієнтів з усього світу. У даній статті розбираємо, які нові тенденції запроваджують у галузі туризму на прикладі італійської компанії «We Are Social Italy».

Відпустки за кордоном знову в моді! Як європейські туристичні бренди приваблюють туристів

Кампанія «YesMilano»


«Ви коли-небудь проводили все своє відрядження, рахуючи дні, які відділяють вас від відпустки? Не в Мілані!» запевняє кампанія «YesMilano». Кампанія «We Are Social Italy» створила кілька рекламних проєктів, серед яких «Milano & Partners» та «YesMilano». Вони хваляться багатою культурною спадщиною Мілана та невимушеним способом життя, а також стверджують, що місто переживає відродження та радо зустрічає бізнесменів.

Повідомлення вражає, оскільки Мілан був гарячою точкою коронавірусу на початку пандемії. Зображення людей, які насолоджуються комфортабельними готелями, сонячними терасами та коктейлями біля басейну різко контрастують із жахливими сценами переповнених лікарень міста, про які кричали заголовки минулого року.

Понад рік після того, як новина про COVID-19 змусила людей скасувати відпустку у Європі, кампанія YesMilano вказує на повільне пробудження туристичної індустрії, яка зазнала сильного удару через пандемію. Витрати туристів у європейських країнах у 2020 році скоротилися на 64 % у порівнянні з попереднім роком — і з цим падінням маркетингова діяльність цього сектору також, значною мірою знижувалася.

«Гра в курку»


Проте навколо подорожей та туризму залишається чимало невизначеності, тому вирішувати, коли відновити маркетинг для цього, — «це все одно, що пограти в курку», — сказала Джей Хопкінс, директорка з маркетингу стартапу Ultimate Travel Club, який запускається цього року. Швидкозмінні урядові настанови та нерішучість споживачів спричиняють великі труднощі у плануванні маркетингових стратегій.

«Я постійно чую, як люди говорять, ніби ми живемо в собачі роки. Усе так швидко рухається, і ви просто не можете дивитися далеко вперед», — сказала вона Adweek.

Хопкінс, колишня директорка з продажів та маркетингу транспортної компанії Eurotunnel, яка керує каналом між Великобританією та Європою, згадувала подібний період улітку 2020 року, коли почали відновлюватися деякі подорожі.

Як і багато інших туристичних брендів, Eurotunnel змістив своє основне маркетингове послання на безпеку. Як пояснив старший віце-президент із маркетингу Skyscanner, Клайв Піплз: «Міркування щодо подорожей не такі, якими були до пандемії. Тепер ускладнився сам процес прийняття рішень. Потрібно, щоби туристичні провайдери спочатку інформували й заспокоювали, перш ніж намагатися надихнути».

Через рік, велика різниця в тому, що такі чинники, як безпека або безплатне скасування бронювання, стали сталими для бізнесу в секторі, зауважила Хопкінс.

«Світ так сильно просунувся, — сказала вона. — Цього року з клієнтами трапилося набагато більше бурхливих речей. Вони зараз знаходяться на стадії, коли вони хочуть ескапізму — повернутися до мрій».

Хоча маркетологи намагаються планувати заздалегідь, багато мандрівників уже мріють про далеке майбутнє. За даними веб-сайту TravelSupermarket, близько половини бронювань у червні цього року були на літо 2022 року.

Джерело


Читайте також:

Створення спільного майданчику для співпраці молоді та бізнесу: Олександра Гондюл про ринок праці 2030

Теги: рекламатуризм

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Косівські Розети. Як територіальна громада Косова розвиває автентичну культуру та туристичний імідж Карпат
Культура і Життя

Косівські Розети. Як територіальна громада Косова розвиває автентичну культуру та туристичний імідж Карпат

18 Лютого, 2022

Косів — місто унікальне. Розташоване у передгір’ї Покутсько-Буковинської частини Карпат, на висоті 400 м н. р. м. в долині річки Рибниця, воно унікально поєднує курортно-туристичну привабливість та неповторну спадщину давніх ремесел, майстри яких надихаються самою атмосферою мальовничих і магічно-таємничих Карпат....

Читати даліDetails

Storyliving by Disney: міста для тих, хто хотів би жити в Діснейленді

BTS та Samsung у новій екологічній рекламі Galaxy for the Planet

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.