5 грудня відбувся 5-й онлайн-показ «Шедеври Cannes Lions 2024», організаторами якого виступили Асоціація Креативних Індустрій України та Офіційне Представництво Cannes Lions International Festival of Creativity. Уже вдруге захід пройшов за підтримки Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні.
Під час показу учасники переглянули добірку з 33 найкращих світових та українських кейсів, які отримали нагороди у 2024 році на найпрестижнішому у всьому світі фестивалі креативності Cannes Lions International Festival of Creativity.
Категорії нагород презентованих робіт різноманітні: digital, PR, craft-техніки, outdoor, фільми, медіа, direct-комунікації, creative data, принт, B2B, радіо й аудіо, дизайн та інші. Були представлені кейси таких брендів: CeraVe, Doordash, Specsavers, XBox, Renault, Tide, British Airways, Ikea, Baileys, AB InBev, Nike, Apple, Mercado Libre, Netflix, Heineken, Coca-Cola та інших.
Кожен кейс розповів унікальну історію втілення найсміливіших і найризикованіших ідей, завдяки яким вдалося досягти надзвичайних результатів. Серед найкреативніших рішень були:
побудова конспірологічних теорії та їх розвінчування брендом CeraVe;
трансформація ігор в інструмент рекрутингу від XBox;
перетворення інфлюенсерів на partners in crime для промо телесеріалу «Берлін» від Netflix;
використання інновацій просторового аудіо для передачі зовнішніх даних людині з порушенням зору за допомогою звуку від AB InBev;
дослідження звукових частот пляшки та перетворення даних на інструмент розпізнавання кількості рідини через застосунок від Baileys;
промокод як ефективний спосіб інтертейменту, проведення розіграшів та залучення мільйонної аудиторії до перегляду реклами Super Bowl від Doordash;
залучення 100-річної бабусі-інфлюенсерки, яка за одну ніч захопила всі метро Мадрида та повернула рекламу в метро в медіаплани багатьох брендів;
мемні ситуативи для просування нових змін у продукті від бренду Tide;
створення лімітованої колекції брендованого пакування від Coca-Cola з логотипами, намальованими відданими бренду творцями по всьому світу;
трансформація пабів на музеї історії з технологіями AR від Heineken;
використання складних технік мікромалювання на зернах рису, які стали призами в кожній пачці рису від бренду Arroz Super Extra.
У добірку показу також увійшли 3 українські кейси, які були відзначені цьогоріч нагородами на Cannes Lions:
«The Minefields Honey Project» Saatchi & Saatchi Ukraine у співпраці з Міністерством закордонних справ та компанією Kernel (1 Bronze Cannes Lions);
«Shelters of Learning» McCANN та UNICEF (1 Shortlist Cannes Lions);
«Grains of hope» UNITED 24 у партнерстві із Сільпо та Розетка (4 Shortlists Cannes Lions).
Добірка цьогорічних кейсів — це підтвердження абсолютної різноманітності підходів, які використовують бренди у своїх креативних комунікаціях. Це були й інноваційні, зі складними технологічними рішеннями, ідеї, і традиційні інструменти. Але головним елементом завжди залишається креативність та нестандартність мислення, уміння презентувати звичайні речі в незвичайний спосіб.
«За допомогою підбірки кейсів Cannes Lions ми хотіли показати вам лінійку можливостей і надихнути вас. Тому вперед! Підживлюйте ваш креатив і творіть власні шедеври!», — під час свого виступила зазначила Ірина Кузнецова, голова Асоціації креативних індустрій України й офіційна представниця в Україні Cannes Lions International Festival of Creativity.
«Шедеври Cannes Lions 2024» стали джерелом натхнення на створення власних шедеврів для понад 200 представників від таких компаній та організацій: Мистецька агенція Мантикора, АГ-Хауз, Креативна рекламна агенція «Щастя є», MOKO Digital, Publicis Groupe Ukraine, Vodafone, ГО «Українське Медійне Майбутнє», Vivazon LTD, Kernel, re:re bureau, PepsiCo, Endorphin w, SLM, StarlightMedia, GoGlobal (проєкт Ko_Laba), Abbott Україна, Обʼєднання «Вікно Відновлення», PR-агенції «Великі історії», Seven, Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Державний торговельно-економічний університет, RAI, Ощадбанк, SoftServe, Молодіжний простір Ko_Laba, Молочний альянс, Afina, «Бамбарбія», znamy, BFG Promotion, Креветка кафе, ГО ВІДЛІК ПРОДЖЕКТС, KUKU BURO, GG.BET, MEGOGO, VML, Winner, Creative Right, Zentiva, Центр розвитку, П’яна Вишня, Business Architecture Lab, РА Initiative, Харківська державна академія дизайну і мистецтв, Маркетингова агенція well done, Холдинг емоцій !ФЕСТ, Obriy Design Büro, McCann, Capsula, ВРК, Adshot Creative, ClickLack.style, Sasquatch Digital, Kiwi Agency, Dentsu Creative, Isobar agency, iProspect, Фонд Східна Європа, PR-агенція MAINSTREAM, 4studio creative agency, Маріупольський державний університет, МХП, Brain Tank, Adsapience, UNDP, Фора, Гера-Сервіс, Film.ua, Adshot, Be—it Agency, Jooble, ВіЯр, Фармація, Державний університет «Київський авіаційний інститут», ДТЕК Мережі, Media resources management, MEX a member of Havas, Академія Традиційної Тибетської Медицини в Україні, Алгоритм дій, Стартап Carbominer, Дарниця, Nation, Skykillers, Навчально-науковий інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка, Gigagroup, 1708 pizza di Napoli, Rotary International, Cinemaker Laboratory, Sigma, Дніпровський державний аграрно-економічний університет, Одеський національний технологічний університет, НУ «Чернігівська політехніка», Західноукраїнський національний університет, Національний університет водного господарства та природокористування, Міжнародний науково-технічний університет імені академіка Юрія Бугая (МНТУ), n2 inc.
Показ об’єднав учасників з різних міст України: Івано-Франківська, Києва, Львова, Броварів, Шепетівки, Миколаєва, Полтави, Боярки, Ірпеня, Берестина, Дніпра, Одеси, Житомира, Звягеля, Харкова, Рівного, Овруча, Кривого Рогу, Луцька. Також цього року «Шедеври» розширили свою географію: до показу доєдналися учасники із-за кордону — Лісабона, Праги, Лондона, Берліна, Варшави та Валенсії.
Організатори висловлюють подяку всім учасникам за те, що вкотре стали частиною важливої події для креативних індустрій та спільно надихалися найкращими світовими та українськими кейсами Cannes Lions 2024.
Окрема подяка партнерам заходу:Національному бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні, Creativity.ua, MMR, Асоціації Корпоративних Медіа України, МАМІ та CASES.
Створюємо, змінюємо, вдосконалюємо креативні індустрії України!